Jump to content

Tensiune mufa pozitii cu LCM pe 0


Recommended Posts

Buna ziua,

 

O problema la un bmw e46 320i din 2001.

Cu LCM-ul pus pe 0 pe mufele de la pozitii (ambele) vine o tensiune de 10.6V. Acest lucru am observat ca se intampla cand deschid o usa dar dupa cateva minute tensiunea scade la 0. Am oprit si plafoniera crezand ca poate sunt legate pe circuitul din interior dar tensiunea a ramas la fel. Am verificat sa nu fie vreo improvizatie pe fire dar la motor totul pare ok. La LCM nu am umblat inca sa vad daca e ceva in neregula.

Acum mai am 2 idei:

1. LCM-ul nu decupleaza, poate ceva contacte prin interior.

2. Mai putin probabil, sa fie pe iesirea din LCM, pe firul de la pozitii vreun fir legat pe undeva?

 

Daca a mai intampinat cineva problema asta si are vreo idee sau ce as putea verifica il rog sa ma ajute.

 

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

S-au ars stabilizatoarele de tensiune(sau ce contine acel montaj) la angel eyes led, am incercat sa caut pe internet unele sa cumpar dar nu am gasit decat pentru CCFL. Atunci am luat o rezistenta potrivita cat sa lumineze ca angel eyes-urile de pe celalalt far si la montare ele stateau putin aprinse. Atunci am luat aparatul de masura si am vazut ca am tensiune mufe, desi celelalalt cu montajul din fabrica nu stau aprinse.

 

Acum pe langa subiect, si ca sa nu mai deschid un nou topic, la al meu e46 320d din 2000, avand probleme cu inchiderea centralizata am schimbat faimoasele relee din modulul confort.

Dupa schimbare nu s-a rezolvat problema, adica cateodata nu se inchide sau deschide masina din telecomanda sau buton interior. Masina primeste semnal de inchidere/deschidere, avariile clipesc corespunzator ca si cum ar lua comanda dar masina nu se deschide/inchide(releelee nu cupleaza) sau nu actioneaza in niciun fel ca si cum nu ar prelua comanda.

Eu maine o sa incerc sa schimb si condensatorii de pe placa, poate rezolv.

Pot sa mai ma uit la altceva?

 

Atasez si o poza cu modulul in care am incercuit un lucru, mie cele 2 module (nu stiu ce actioneaza) la scuturare se aude ceva in interiorul lor ca un fel de arc rupt, zdranganit.

 

Multumesc pentru ajutor !

post-51374-0-31023900-1464183051_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Modulul de inchidere centralizata se programeaza dupa cum poftesti ,actionarea releelor ,aprinderea pozitiilor,sunetul goarnei,ridicarea geamurilor, auto activarea alarmei la parasirea autovehicului.. Modul trebuie resetat si reprogramat. Inainte de reprogramare trebuie verificata tensiunea de alimentare a procesorului de 5 sau 3,3v ,aceste tensiuni de alimentare trebuie sa ramana nemodificate pe durata armarii/dezarmarii.
Link to comment
Share on other sites

Adica cu NCS Expert, sa citesc GM5, sterg toti parametrii si sa il reprogramez gol? As putea sa fac si chestia asta desi nu stiu daca e o problema de soft, problema cu inchisul/deschisul usilor aparand aleator si nu de fiecare data sa ma gandesc la vreun parametru corupt din soft.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Exact la fel am patit la o Skoda Fabia, + am modificat si pozitia antenei,nu stiu ce modul si ce model ai tu pe masina ,dar trebuie verificat in primul rand partea cu ce ti-am sugerat mai sus, pozitia antenei sa fie cat mai degajata si cat mai departe de caroseria masinii.
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu daca butonul din interiorul masinii are vreo legatura cu antena.

Pana la urma am observat ca din interiorul masinii merge inchis si deschis de 15-20 ori pana nu mai ia comanda. Atunci astept 20 de secunde si apas iar, centralizata mergand din prima (poate are un temporizator ceva sa nu te lase sa apesi de nu stiu cate ori butonul in timp scurt). Cheia recunosc ca merge mai greu sau nu ia comanda, dar asta este posibil sa fie din acumulator sau antena.

Daca mai este vreo problema o sa revin cu un mesaj, momentan sa vad daca merita luata carcasa noua la cheie sau taiata si lipita cea originala, poate chiar schimbata antena.

 

 

O problema fiind rezolvata, are cineva vreo idee ce ar putea sa aiba mufa de pozitie de vine tensiune pe ea?

Link to comment
Share on other sites

De pbicei antena e un fir chior, nu e ca la aparatele de radio, dat trebuie sa fie cat mai departe de caroseria masinii sau de manunchiuri de fire(cablajul masinii. Acum depinde cat de bine emite cheia, incearca sa-i schimbi bateria sau acumulator , ce-o avea ea
Link to comment
Share on other sites

Vestitul acumulator VL2020 are. Carcasa bateriei trebuie taiata si lipita(tiganie). Azi m-am mai uitat la antena, inafara de scos mufele din ea, spray contact si stranse bine nu am avut ce-i face. Edited by Rulipe
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.