Jump to content

Rulipe

Members
  • Posts

    64
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Hunedoara

Previous Fields

  • Masina
    318d E90 LCI

Recent Profile Visitors

8956 profile views

Rulipe's Achievements

Rookie

Rookie (2/15)

  • Conversation Starter Rare
  • Dedicated Rare
  • Reacting Well Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare

Recent Badges

8

Reputation

  1. Daca pe proprietarul (un prieten) masinii il doare asa de rau, le repara. Acum daca stie ce face ies farurile ok, nu e mare inginerie sa le incalzeasca la cuptor, feon sau ce metode exista si sa le reetanseze. Acum schimba astia sticlele la telefoane care chiar sunt din sticla si merge, niste bucati de plastic nu or fi mai cu mot. Trebuie citite niste recenzii, recomandari si vazut care sunt cei mai buni calitate/pret.
  2. Rezolvarea la aceasta problema. Prima data am schimbat antena de langa al 3-lea stop de frana fara a se remedia problema. Rezolvarea finala a fost sa se schimbe acumulatorul din cheie, masina pornea cu acumulatorl uzat dar nu mai avea putere sa actioneze inchiderea centralizata (tensiune 3.2V parca si minimum era 3.4 sau 3.5 V), nici dupa un drum de 350 km nu reusea sa se incarce peste aceasta valoare. O zi buna sa aveti, se poate inchide topicul.
  3. Multumesc de raspuns ! O sa se caute pe cineva din Bucuresti care s-ar baga la deastea. Pacat ca se desface farul, exista riscul sa nu il etanseze cum trebuie dar asta este.
  4. Buna ziua din nou. Mai are cineva vreo idee? Multumesc din nou,
  5. Buna ziua, O problema la inchiderea centralizata a unui BMW e90 lci. Mentionez ca masina este a unui prieten si a fost achizitionata recent. A inceput prin a nu mai putea sa inchida/deschida masina din telecomanda. Acum a inceput sa se manifeste problema asta din ce in ce mai des. A cumparat masina cu o singura cheie. Masina porneste din cheie si se inchide/deschide din butonul interior. Nici dupa un drum de 3-400km nu isi revine (am spus ca poate o fi fost acumulatorul descarcat). Dupa ce a fost cumparat am pus testerul pe ea sa vad de erori si nu aparea nicio eroare de la antena diversitiy. Daca ar fi fost o problema de la sigurante(cum am mai citit) cred ca problema era permanenta nu intermitenta. Ce as putea verifica? Multumesc anticipat !
  6. Buna seara, Putin ajutor va rog. La un E90 LCI cele 3 leduri din coltul farului nu mai functioneaza(doar la un singur far). Stiti cumva de ce sunt controlate sau daca este nevoie sa fie desfacut farul pentru a le verifica? Multumesc anticipat,
  7. Sunt niste proceduri care trebuie respectate. Cand schimbi placutele de frana spune BMW ca la X ani se inlocuiesc cele 2 tablite care fac sa nu joace placutele in etrier. Ca nu facem noi intotdeauna ce trebuie e partea a 2-a. Chederul ala trebuie inlocuit, nu te joci cu asa ceva. Nu prea iti convine ca dupa montaj sa auzi aer pe acolo sau sa iti ploua in masina ca nu etanseaza perfect. Macar pe parbriz vezi ce ce dai banii, asteapta sa vezi cat dai pe o baterie AGM 😄
  8. Daca nu ma insel explica @neo_anderssonpe aici ca pentru Comfort Acces ai nevoie de vreo 5 emitatoare care sunt puse in toate colturile masinii ( bara fara, spate, etc. cu toate cablajele aferente) si ai nevoie si de cheie care sa aiba optiunea asta ( care BMW nu prea vor sa o emita ca masina nu a avut optiunea asta din fabrica) si multe altele. Era la pachet topicul cu softclose pe masina. Posibil cine are chef de cautat sa gaseasca in topicurile lui de la sectiunea Masina mea, parca acolo a explicat asta.
  9. Anul trecut l-am schimbat si eu. Manerul plus capacul de protectie ca si acela era putin zgariat. Cu niste cleme pentru fata de usa (nu stiam daca se rup la demontare) a fost putin peste 500 lei parca.
  10. Cu ISTA+ poti doar sa inregistrezi bateria. Am inlocuit bateria cu o EXIDE AGM de aceasi capacitate si i-am dat inregistrare. Ce vrea sa insemne asta? Dupa titlul ce l-ai pus este vorba despre Starea de incarcare a bateriei si inregistrarea acesteia. Asa cum m-ai citat, eu cautam optiune de codare a bateriei cu alta de alt tip/capacitate.
  11. WIN60, scrie, dar nu scrie ca e Ediabasul din ISTA, nu acela ce se instaleaza odata cu INPA, NCS Expert,NCS Dummy, etc. Ultima data l-am avut instalat acum vreo 2 ani si nu am mai retinut toti pasii. Am luat de buna ce era postat aici si unde nu specifica nicaieri. Legat de alte metode, am gasit si cu NCS Expert sa se schimbe capacitatea/tipul bateriei dar as prefera ceva mai profi/forward, de aceea am si instalat ISTA. Daca stie cineva ce trebuie pentru ISTA/P i-as fi recunoscator.
  12. Da, aia era problema. Ediabas-ul din ISTA avea setat REMOTE, poate asta ar trebui pus undeva la pin si in primul post, ma gandesc ca nu toti au doar seria F si G Acum ce ma interesa pe mine tot nu am reusit. Ma lasa ca sa inregistrez bateria dar pentru schimbare capacitate/tip am nevoie de ISTA/P. Inainte sa instalez am intrebat daca include si pentru programare zicand ca da. Nu stiu eu sa intru sau chiar mai lipseste ceva?
  13. Chiar o sa verific cand ajung acasa. Sincer nu stiam ca este si acolo acest fisier.
  14. Mersi, da pe mine la masina mea ma intereseaza, adica la seria E. Ceilalti sa se descurce In Ediabas e setat corect OBD. Eu am instalat ulterior Ediabas, fisierul asta se afla undeva si in folderul de la ISTA?
  15. Da,imprumutam un cablu ENET ca sa incerc pe un F, nu pe masina mea. Sa fiu sigur ca problema e din ISTA nu din alta parte. Totusi, are cineva vreo idee ce as putea sa mai fac? O sa mai incerc sa reinstalez ISTA desi windowsul era aproape ca si nou, fara niciun program care sa interfereze.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.