Jump to content

Motor zgomotos


Tripl3x

Recommended Posts

Salut dragi colegi.Sunt posesorul unui BMW E46 318D an 2003.

L-am achizitionat in primavara la un pret mic de 2500E . Am fost constient ca la pretul asta voi avea de bagat bani in el. Dar alta varianta nu aveam , am preferat sa dau mai putin si sa-l pun pe picioare in timp.

Am pus pe el o navigatie dedicata android, am schimbat caseta directie deoarece picura foarte putin in momentul cand masina statea inclinata (avea un simering pe partea pasager dus) cu aceasta ocazie am schimbat si toate bratele de pe fata cu tot cu bucsile de la bascule, a primit cauciucuri noi de vara, am schimbat discurile spate cu tot cu senzorul de placute, am schimbat o electrovalva de langa EGR deoarece era anulata si masina nu tragea cum trebuie, am schimbat fulia viblochen deoarece am ramas fara ia ( desii stiam ca nu va mai duce mult) am instalat pachetul lampi citire , am schimbat toate furunasele vaccum,acum masina a revenit la normal. pe viitor am de reconditionat turbina deoarece suiera, am schimbat radiatorul de la clima pentru ca era fisurat.

Urmeaza reconditionarea turbinei si schimbarea aerotermei de AC in Clima.

Am facut cu masina un drum lung dus-intors Bucuresti-Moldova aproape de granita 1300KM total si a scos un consum de 5.2 , foarte multumit

Buuunnnn.

Pe unde am fost cu masina (prieteni, servici....) Majoritatea mi-au spus ca motorul se aude cam tare,e zgomotos.Nu am luat in considerare spusele lor deoarece stiam ca, racordul flexibil este rupt (se misca in conul lui).A venit timpul sa schimb racordul, plecat la sudor si schimbat racordul. Sudorul mi-a atras atentia ca, catalizatorul este operat (scoasa ceramica din el) sau ce are inauntru.Cu toate astea zgomotul la relanti a scazut , dar in mers la turatie parca tot zgomotos este. Mentionez ca nu m-am uitat sa verific daca la legatura intre catalizator si galerie este in regula , banuiesc ca ma atentiona sudorul cand m-a pus sa pornesc motorul pentru a verifica treaba facuta.

Nu am avut ocazia sa compar cu alt 318D generatia mea de motor M47 sa vad daca si acea masina este zgomotoasa.

Are cineva idee daca asa zgomotoase sunt aceste motoare ori o posibila cauza de remediat, mai am de reconditionat turbina ca sa fiu impacat ca nu se aude de la turbina .

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Ma bate gandul sa fac conversia din 318D in 320d 150CP.Ma puteti ajuta cu sfaturi ce ar trebuii cumparat?

Motor 320d - 150Cp

Instalatia electrica

Calculatorul plus chei, contact incuietoarea usii si portbagajului

Anexe ce as putea folosii de la motorul care-l am ( banuiesc ca mai nimic )

Daca am omis ceva va rog complectati lista.

Poate unii dintre voi o sa zica , de ce nu o vinzi si iei un 320, dar am muncit mult la masina sa o pun pe picioare.

Uitasem bineinteles si o cutie in 6 trepte

Multumesc

Edited by Tripl3x
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salut dragi colegi . Am si eu o mare dilema.Am achizitional in luna Aprilie un e46 318d 116cp.Asa scrie in talon.

Astazi am cautat pe internet un capac plastic cal care vine de la tragar si pleaca spre furtunul ce se duce la capacul de la filtrul de aer ( al meu arata cam nasol ).Omul nu intelegea care capac.Am iesit la masina si am facut o poza la motor incercuind acel capac.Dupa ce i-am trimis poza omul mi-a dat mesaj in care scria :

" Cred ca tie ti-o fost schimbat motorul...motorul de 318d din 2003 nu arata asa..

si preincalzitorul e diferit.du-te la un mecanic bun si o sa-ti confirme.

si eu tot 318d 2003 am avut si motorul nici pe departe nu arata asa.

Tu ai 320 de 136 cp de pe modelul nonfacelift "

De aceea apelez la voi pentru a ma scoate din dilema.

Am motor 318d de 116cp sau 320d de 136cp

Atasez o poza a motorului si una a cartii,in talon scrie clar 318d 116cp 85 kw.

post-76164-0-45336900-1474401650_thumb.jpg

post-76164-0-88458200-1474401691_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Pana la urma care e intrebarea?

 

Daca motorul e zgomotos, cum se schimba motorul de la 116 la 150 cp, sau daca ai motorul schimbat cu unul mai vechi?

 

Masina la cumparare, a trecut pe la RAR pentru autentificare? (In aprilie cred ca se facea inca autentificare)

Seria motor este cea din carte?

La ce se refera mecanicul ca e schimbat, la capacul motor? Ala difera in functie de anul fabricatiei.

 

Zgomotos...in comparatie cu ce?-cati km are masina? Ce ulei este folosit? A fost schimbat mereu la timp? S-a folosit aceeasi vascozitate si producator?

 

Ce stii despre masina?

 

...

Link to comment
Share on other sites

318d 2001-2003 este motorul de 1951cmc care intr adevar este cel de nfl 136cp (difera totusi destule). Dupa 03.2003 sau nu mai stiu exact luna, este motorul common rail... Deci la tine uitandu ma pe carte unde scrie ca ai 1951cmc e normal sa ai motorul cu pompa de injectie...totul e in regula
Link to comment
Share on other sites

intrebarea este :

am motor de 318d 116cp sau de 320 136cp?

 

Masina este luata in Aprilie din tara. Este inscrisa din 2008.

Cand am luat masina am schimbat uleiul cu Castrol 10W40 nu stiu ce ulei avea , insa mu mi-a placut cum arata nici mie nici mecanicului care a schimbat uleiul

in talon data fabricatiei este 06/2003 este luna in care sa modificat motorul.

Link to comment
Share on other sites

motorul de 318d in varianta de 1951cmc este identic la cum arata ca si cel de 136cp.

99% ai motor de 318d intre ele difera mai multe lucruri, chiar daca tu te gandesti ca vreodata s-a stricat al tau e ff greu de crezut, spre imposibil ca altcineva sa fi montat motor de 136cp ptr ca asa cum spuneam difera unele subansamble (injectoare, pompa injectie etc)

Link to comment
Share on other sites

Ai acelasi motor de pe 320d de 136cp, e identic cu acela.

 

Ulei, iti recomand 5w40 Liqui Moly.

 

Legat de putere, nu te apuca sa schimbi motorul ca o faci degeaba. Alege o remapare, ajungi safe la 150cp pt ca motorul e defapt cel de pe 320d 136cp cu alt soft si alte injectoare, aceeasi turbina.

 

 

Legat de an, probabil 06.2003 e prima inmatriculare. M47 s-a pus pe 318d pana in luna 02.2003 inclusiv, din luna 3-a s-a pus m47n.

Edited by Kenbobo
Link to comment
Share on other sites

Ai acelasi motor de pe 320d de 136cp, e identic cu acela.

 

Ulei, iti recomand .

 

Legat de putere, nu te apuca sa schimbi motorul ca o faci degeaba. Alege , ajungi safe la 150cp pt ca motorul e defapt cel de pe 320d 136cp cu alt soft si alte injectoare, aceeasi turbina.

 

 

Legat de an, probabil 06.2003 e prima inmatriculare. M47 s-a pus pe 318d pana in luna 02.2003 inclusiv, din luna 3-a s-a pus m47n.

Salut Kenbobo .

5w40 Liqui Moly nu este prea subtire?Am 235000km nu cred ca sunt km reali. luna viitoare trebuie sa schimb uleiul chiar ar fi bine sa aflu ce ulei trebuie sa bag, si un filtru bun.

In legatura cu o remapare :am in plan asa ceva , asta dupa ce reconditionez turbina ( sunt in cautare de service bun) in Bucuresti.

Eu tot sunt in ceata : este pe masina motor de 318d 116cp 7sau 320d 136cp

Pana acum am cumparat de la piese auto : fulie viblochen, filtru ulei,buson ulei,oring pompa vaccum,radiator clima... toate comandate dupa ultimele 7 litere, cifre din talon, toate au mers perfect.( in talon este trecut 318d 116cp 85KW )

Dupa VIN apare asta:

Vehicle Identification Number WBAEU51010CJ10413

Type EU51

Model 318d - EUR

Development Code E46 (4FL)

Chassis LIM

Steering LL

Doors 4

Engine M47

Displacement 2.00

Power 85

Drivetrain HECK

Transmission MECH

Color Titansilber Metallic - 354

Upholstery Stoff Jacquard/grau - WAR

Production Plant DINGOLFING

Production Date 2003-01-09

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.