Jump to content

Bmw E46, an 2000 -nu porneste


Recommended Posts

Salut. Ma numesc Marian si in primul rand, vreau sa salut toata comunitatea. Este primul meu post aici, desi sunt membru de ceva vreme. Vin sa va cer ajutorul legat de o problema la masina mea, un bmw e46, 320d, an 2000. Istoria e urmatoarea : am masina de 3 ani si a mers foarte bine. La cateva luni dupa ce am luat-o, a inceput sa-mi faca niste probleme la pornire, in sensul ca uneori dadeam la automat si masina nu pornea. Invartea motorul doar ca nu pornea. Trebuia sa pun contactul de cateva ori si pe urma o lua. Asta de cateva ori in saptamana se intampla. A mers asa vreo 2 ani pana de curand cand am mers cu masina o zi intreaga, am oprit la un prieten 10 min si cand am incercat sa o pornesc, nu a mai vrut. Am dus-o pe platforma la un prieten mecanic si el mi-a sugerat ca ar fi pompa de injectie. Mi-a verificat cineva partea electronica si a zis ca e ok. Am trimis pompa la un service in Ploiesti care mi-a reparat partea mecanica ( cel putin asa mi-a zis tipul de acolo). Acu, masina face cam tot la fel. Se comporta ca inainte : invarte motorul dar nu porneste. Pe tester, apare o singura eroare care nu se poate reseta : Imobilizator/Sistem alarma. Daca are cineva vreo sugestie, as fi tare recunoscator . Stau cu masina de o luna si ceva pe tusa si nimeni nu stie sa-mi spuna de ce nu porneste. Plus ca mi-e si masina de serviciu. Multumesc
Link to comment
Share on other sites

pai dc ai eroare pe imo? cum vrei sa porneasca, nu iti recunoaste cheia, la bmw nu porneste si se opreste de la imo, pur si simplu nu porneste, rezolva imo sau fa imo off

Incearca sa resincronizezi ews-ul cu ecu

 

Salut. Tocmai de aia intreb, ca nu stiu. Ce presupune resincronizarea ews cu ecu? Si care ar fi rezolvarea pentru imobilizator?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Revin la acest post, in speranta ca poate ma ajuta cineva cu o noua problema legata de masina mea. Am reusit sa o pornesc, intr-un final. Problema e acu urmatoarea : masina nu trage si am un consum de 10%. Am inteles ca ar fi din pompa de injectie. Nu ar fi pusa la punct. Pornirea este si mai lunga ca inainte. Simptomele mele vin de la avansul de la pompa de injectie sau poate sa fie si altceva? Am incercat la 2 mecanici, dar tot nu a iesit cum trebuie. O data cu avansul pe tester la +5 si o data la -1,5, cum mi-a sugerat cel care mi-a reparat partea mecanica la pompa. Aceasi poveste in ambele cazuri : masina nu trage,consumul mare, pornire putin mai greoaie ca inainte.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.