Jump to content

achizitie BMW seria 5 2011-2012


Wakko

Recommended Posts

Exact cum spunea si @mik15 mai sus si @ALINUL nici eu nu cred ca manoperele costa atat de mult.

Nu contest ca nu sunt scumpe dar si eu am avut un 3.0 de la alta marca timp de 3 ani si ce sa vezi ? Uite ca nu am slabit de la pufuleti cu apa.

Categoric 3.0 e putin mai scump dar vedeti voi sunt destul de multi care au preconceptia ca un 3.0 te va falimenta ... eu nu sunt de aceeasi parere deoarece toti ati spus ca 2.0 e mai problematic decat un 3.0

Cred ca pierdem firul topicului si o luam pe alt drum ... nu cred ca realizam ca noi vorbim de aceeasi caroserie acelasi dinamic drive , acelasi grup de pe spate ... si la 2.0 sunt aceste optiuni si atunci te intreb @Crysis oare 2.0 nu are aceleasi costuri ?

Ma repet am avut un 3.0 si nu mii se pare un "motor" ( nu caroserie sau cauciucuri sau bucse sau etc ) asa de costisitor.

Va ganditi ca pe acest topic intra oameni care poate vor sa isi face o idee despre costurile de intretinere si poate renunta din cauza unora care spun ca intretinerea pe un an de zile a costat 11 000 euro doar ca este un 3.0 si nu un 2.0?

Sincer sincer vorbim de aceeasi cutie automata, acelasi grup , acelasi active steering ca si la 2.0

 

PS: imi place cum se dau "minusuri" aici :) asa ca dati fratilor ca eu vreau sa defaimez nu sa incurajez :)

Edited by Benilika
  • Like 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Noi incercam sa iti impartasim niste experiente proprii si niste cheltuieli pe care le-am avut cu masinile (sau chiar calcule cand ne-am gandit sa cumparam masinile respective).

Nu trebuie sa iei personal ce se spune aici. Din punctul meu de vedere poti sa dai tot salariul pe masina (chiar cunosc destule specimene de genul). Sunt banii tai si faci ce vrei cu ei.

Discutia de aici are rolul sa te ajute sa iei o decizie documentata.

 

Din fericire, colegul care a pus lista de costuri pentru un 3.0 nu a avut probleme la motor! daca avea, costurile erau total altele.

 

Spor la ales masina corecta!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Mult succes cu nexxen, riken sau ce raciuri de anvelope decizi sa folosesti. e strict problema ta :)

 

Legat de Nexxen, nu-s de aruncat, echipeaza VW https://www.nexentire.com/international/media/news/1189104_1422.php

Si pe probate sunt bune Nexxen, am si eu si niste prieteni. Ca or fi mai bune Continental? Probabil. Merita diferenta la pret la stilul meu de condus? Ei bine, raspunsul e nu.

Edited by jeezy
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

oricum preturile astea sunt pur informative, oricine si le poate lua de pe net in ceea ce priveste pretul pieselor. Manopera poate diferi enorm de la oras la oras sau de la service la service. La fel de bine multe operatiuni pot fi facute si in garajul de acasa daca ai indemanare si sculele necesare, asta reduce costurile de mentenanta. Evident nu putem generaliza aceste costuri pe cazul lui Crysis21.

 

Discutand strict de masina lui, parerea mea este ca e necesitat multe piese inlocuite la un rulaj relativ scazut, gen radiator apa/clima, pompa apa, brate inferioare spate, compresor clima, senzor ax came.

Edited by mik15
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

aici este ca si cum ai compara Samsung cu Miao Mi ala facut de chinezi :)

Sunt convins ca la Continental sau Good Year sau Michelin platesti 60% brandul si restul cauciucul.

Eu spre exemplu am echipat pe 2 masini diferite FWR GoodYear si Debica frigo ( ambele noi si ultimele versiuni la aceea vreme ) si pentru mine Debica faceau treaba mult mai buna.

Aici ma refer la urcat o panta nu la mers cu 200 pe national.

Ca si overall nu are nici o relevanta sa ne contrazicem. Cine vrea Michelin sau ceva premium isi asuma cine e dispus la altceva decat ce cumpara sau recomanda masele de oameni sa incerce.

@kotoy eu nu am spus ca nu e adevarat ce zice colegul mai sus doar ca daca toti ati fii bagat in 1 an sau 2 mai mult de jumate din pretul masinii in ea pe reparatii trei sferturi ar fii vandut masinile alea.

Eu zic ca nu toate masinile pot si vor da atatea belele cate a, avut el la ea.

Eu la al meu 3.0 nu am schimbat nimic din ce a mentionat el mai sus in decurs de aproape 3 ani.

Si sunt convins ca mai sunt colegi pe aici care sunt f multumiti de masinile lor si nu investesc sume astronimice gen 11k euro in masina.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

oricum preturile astea sunt pur informative, oricine si le poate lua de pe net in ceea ce priveste pretul pieselor. Manopera poate diferi enorm de la oras la oras sau de la service la service. La fel de bine multe operatiuni pot fi facute si in garajul de acasa daca ai indemanare si sculele necesare, asta reduce costurile de mentenanta. Evident nu putem generaliza aceste costuri pe cazul lui Crysis21.

 

Discutand strict de masina lui, parerea mea este ca e necesitat multe piese inlocuite la un rulaj relativ scazut, gen radiator apa/clima, pompa apa, brate inferioare spate, compresor clima, senzor ax came.

 

mik am inlocuit bratele de fata, pe spate nu au fost probleme. clima a fost intr-adevar o problema la care nu ma asteptam si care a consumat destui bani. radiatoarele au fost ciuruite de pietre in partea de jos. cel de clima praf, ma jucam cu el ca cu un acordeon. cel de apa avea doar o intepatura si am preferat sa il inlocuiesc inainte de concediul de vara.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Costurile de intretinere sunt relative in functie de masina ,kilometri parcursi ,piese si consumabile cumparate si nu in ultimul rind mecanicii .

Am fost la ATU sa schimb niste placute pe spate la un F!! si era 150 euro in Germania .

dupa 2 ore si cind credeam ca masina e gara vb cu sefu care imi comunica faptul ca nu poate trage pistonasul din calculator si imi da solutia sa merg la service BMW ca e blocat

( ca nu se trag din calculator si e alta procedura ca la F 10 probabil mia explicat colegi de forum )

am facut programare la BMW si schimbat placute cost 330 euro !!!!!!!!

am descoperit ca la diferential scapa putin ulei programat si acuma e masina la service pret aproximativ 400 euro .probabil daca gaseam un mecanic (dar nu ca alade la ATU ) schimbam la jumate de pret .

deci costurile sunt relative si orientative .restul e can-can !!

o zi superba

Edited by eugentim
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Toleranta la probleme este diferita intre soferi, unii schimba/repara la cel mai mic semn, altii merg cu ele atata timp cat pornesc si se pun in miscare.

Pe mine ma enerveaza orice zgomot/bataie/problemuta cat de mica, si schimb/repar imediat, uneori si cand nu trebuie; cumnatul meu nu repara nimic atata timp cat masina poate circula.

 

Pana la urma e decizia fiecaruia ce isi cumpara si cum o intretine - atata timp cat nu ii pune pe altii in pericol.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.