Jump to content

Benilika

Members
  • Posts

    148
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Benilika last won the day on March 7 2019

Benilika had the most liked content!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Resita

Previous Fields

  • Masina
    e60 535d LCI

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Benilika's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

41

Reputation

  1. Da-mi mai multe detalii. Ai vre-un cod ? era tot 540i ( sau este ) masina ? Cat a costat sonda aia? Unde se afla?
  2. Incerc sa iti explic ca nu motorizarea dicteaza dimensiunea jantei. Franele o fac. Conteaza mult ce frane ai pe masina. Eu am cele mai mari frane puse pe acest model cele de M-Performance. Nu contest ca poate una originala ar fi buna ca nu am incercat. Vroiam doar sa zic lumii daca ai un 540i cu frane mai mari decat cele standard exista varianta sa nu fie bune. Eu le-am incercat inainte sa le cumpar ca daca le cumparam eram mai sarac astazi cu 500 euro Dimensiunea franelor/etrierilor le poti vedea mai jos ( clar sunt diferente ) 4 Piston Fronts for 340mm Rotors - have '340' cast into backside of caliper M-Sport 2 Piston Rears for 345mm Rotors 4 Piston Fronts for 370/380mm Rotors - have '370/380' cast into backside of caliper M-Performance 2 Piston Rears for 345mm Rotors
  3. Ce ii drept nu erau originale erau AF. Nu m-am uitat pe stalp dar in carte imi apar jantele pe 18. Voi verifica diseara pe stalp sa vad daca apar cele de 18. Oricum nu risc 2000 euro cat costa jantele OEM si sa nu se potriveasca ... adica nu am pe nimeni in oras cu G30 ce are jante pe 18 sa le pot testa
  4. M-Sport cu M-Performance sunt 2 chestii total diferite Nu sunt aceleasi frane. Si iti pot garanta eu ca nu se potrivesc jante pe 18 la frane M-Performance. Adica daca ai fost langa mine si tu ai vazut roata ca se invartea in timp ce eu o vedeam ca statea pe loc se poate sa ma insel 4 Piston Fronts for 340mm Rotors - have '340' cast into backside of caliper M-Sport 2 Piston Rears for 345mm Rotors 4 Piston Fronts for 370/380mm Rotors - have '370/380' cast into backside of caliper M-Performance 2 Piston Rears for 345mm Rotors
  5. Am vrut sa cumpar niste jante de iarna pt masina. Am fost la o spalatorie a unui prieten care vindea jante noi pe 18 inch 5x120 Pe langa faptul ca nu se invartea roata ( freca etrierul in janta ) nici prezoanele nu se potriveau. Am luat o janta de-a lui de la un Touareg si se potriveau perfect prezoanele. Deci da din cate am citit la G-uri ( cel putin seria 5 ) nu mai este 5x120
  6. L.E Aveti grija daca masina are frane M-Performance pentru ca rotile pe 18 nu intra sunt prea mici. Diametrele franelor sunt : Fata 395x36 Spate 370x24 Pe scurt degeaba scrie in carte ca rotile pe 18 sunt bune pentru ca am testat eu si nu se potrivesc. Ating etririi in burta jantei. Si vedeti ca la G30 distanta intre prezoane nu mai este la fel. Va trebuiesc Jante sau distanta intre prezoane de la VW
  7. E ciudat ca nu are nici un fel de eroare nici pe cutie nici pe motor. Ce am observat eu este ca si la relati are momente cand sacadeaza usor de tot. Din acest motiv tind sa cred ca nu este din cutie. Ce am mai observat este ca atunci cand selectez din iDrive sa imi arate cuplul si puterea ( ceasurile electronice de la modul sport ) este ca si turatia in mers sacadeaza. Deoarece nu sunt dispus sa o iau prin eliminate am zis ca merg cu ea pana cand imi da eroare in bord. Cand imi da eroare atunci rezolv problema. Ambreiajele au fost departate ( asa mi-a zis mecanicul dupa schimbul de ulei si adaptarea cutiei ca erau putin departate dar dupa resetare s-au apropiat )
  8. Aveti BMW`uri ... voi semnalizati ? Vazusem un comment pe farcebook la un momendat si cineva zicea ca nu trebuie sa stie toti fraierii unde merg smecherii ( smecherii fiind conducatorii de BMW ) Sper ca ati inteles aluzia
  9. La un baiat Csabi mii la recomandat colegul @RaYn3 A schimbat uleiul in cutie si resetat adaptarile. Zice ca ambreiajele din cutie erau foarte departate si dupa resetare s-au asezat. Cativa zeci de km smucea cutia din 1 in 2 si din 2 in 3 dar acum schimba la fel ca si la inceput. Sacadarile le face tot timpul si cand e rece si cand e cald. Dar face doar cand accelerez usor. Daca accelerez mai tare gen 15 20% nu se simte nimic. Sacadarea in mers persista. Mecanicul zicea ca a mai intalnit astfel de simptome la alte masini dar uleiul era negru inauntru in grup. La mine sa uitat si era galben galben deci a picat faza cu, grupul din cate zicea el. Am hotarat sa o las asa pana pocneste ceva si atunci inlocuiesc Nu cred ca poate sa fie din jante. Dar oricum o sa le schimb cand vine iarna poate poate exclud dar nu cred
  10. Nu, am verificat jantele si una pe spate era putin mai stramba (am indreptat-o). Masina tot asa face. Am facut cred ca 10 diagnoze in care am o eraore pe ventilatia scaunului de la sofer si o reamintire pentru schimbarea bateriei auxiliare. In rest nici un fel de erori. Am vb cu 10 mecanici unu ca ii cutia de transfer unu ca ii grupul unu ca ii convertizorul de cuplu.La toti le-am pus aceeasi intrebare. Mergem pe eliminate sau putem determina ce este sigur. Acelasi raspuns mergem pe eliminate. Am hotarat sa merg pana face ceva POC ca nu ma pun sa desfac toata cutia masinii sau motorul bucati pe, presupuneri. Azi sunt in timisoara la un mecanic recomandat de cineva pe acest forum sa ii schimb uleiul cutiei si o resetare a cutiei. Poate ( dar de obicei nu sunt atat de norocos ) dispare simptoma. Tot prin mecanici unii spun ca nu este cutia deoarece face doar jos in ture daca este cutia si ar trebui sa imi oscileze turometrul in bord. Nici turometrul nu oscileaza si face si sus in ture la fel cum face si jos.
  11. Eu la fostul e60 cand l-am avut nu cunosteam pe nimeni la ei si m-am programat pentru un schimb ulei cutie ( vechea problema unii spuneau ca dupa schimbul uleiului in cutie au avut probleme la reprezentate altii spuneau ca au fost multumiti. Fiind departe de, bucuresti cam 500 km am preferat sa, schimb in reprezentata ) si ma costat 3300 ron fara resetarea cutiei sau a, adaptarilor. Masina smucea usor din 2 in 3 de cand am luat-o. Ulterior dupa schimbarea uleiului a persistat smucitura dar cand am resetat si adaptarile cutiei a mers impecabil. Pe scurt eram impacat cu gandul ca dau 3300 ron pentru schimb dar dupa cum mi-a expus prietenul meu problema ma facut sa stau pe ganduri si sa ma indrept in alte locuri
  12. Eu mai detin si o motocicleta BMW si service-urile le fac tot la ei ( m-am imprietenit cu baietii de pe acolo ) si cand am achizitionat masina m-au ajutat cu istoricul masinii. Cand le-am zis ca vin pt schimb ulei cutie si verificare ei m-au sfatuit sa nu ma duc in TM pentru schimb ulei cutie pentru ca este mult mai bine sa nu il schimb acolo. Cu alte cuvinte trebuie sa caut un mecanic bun in timisoara ... ( colegul RaYne mi-a dat numarul mecanicului sau dar a zis sa il sun dupa 1 septembrie ca este full )
  13. Am tot auzit de ei ... problema mea este sa identific problema ca daca ar fii cutia la ei probabil as ajunge ...
  14. Au daca ar fi din jante ce simplu ar fi ... Oricum sunt in cautare de jante pentru rotile de iarna ... cand voi gasi ceva o sa vad daca este din ele sau nu ... sper sa ai gura aurita
  15. Jantele sunt individual de bmw pe 20 inch ( 245 35 20 , 275 30 20 ) @Myx masina o am de o saptamana cumparata nu am apucat sa o testez atat de, detaliat. Dar chestia asta o face de obicei cand dau o tura de oras seara la plimbare. Prin trafic nu prea simt pentru ca accelerez franez ... o simt doar cand merg 40 50 km/h la chill ... daca accelerez mai puternic franez ( ma refer prin trafic ) nu se simte. Initial ma gandeam la bujii / bobine ( bujiile au fost schimbate deja ) bobinele sunt comandate si ele in speranta ca o rezolv de acolo. Cand am schimbat uleiul si masina a fost pe elevator am observat ca bucsa cardanica ( cea de cauciuc ) are cateva fisuri adanci in cauciuc dar imi este greu sa cred ca de acolo vine acest balbait / sacadat. Oricum si bucsa este comandata ... Ceea ce vroiam eu sa aflu este daca a mai avut cineva acest gen de simptome ca nu as vrea sa schimb toata masina pe banuieli ( aici ma refer ca daca vb cu un mecanic iti zic cred ca este cutia de transfer. O schimb daca este ea dar nu as da 3k 4k euro pe o banuiala ... ) Din tot ce am citit pe net toti zic cel mai fiabil motor cea mai fiabila cutie ... Tot gasesc eu ce are ca prea imi place masina ... Mi-a mai zis cineva treaba asta. Este prima benzinara din viata mea si am bagat din OMV max motion ( cea de 100 ) full tanc. De atunci am tot complectat plinul cu aceeasi benzina. Nu stiu daca din cauza benzinei este ... nu cred oricum
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.