Jump to content

Motorul intrerupe la relanti


Recommended Posts

Am nevoie de cateva sfaturi...

Motorul nu merge rotund, are unele intreruperi (nu foarte mari) la relanti iar in masina simt pe loc un mic balans stanga-dreapta.

Nu tinde nicio clipa sa moara motorul, dar intreruperile se simt...

Ah, in sarcina merge ok cand accelerez, nu se simte nimic deosebit, insa cand reduc viteza iar turatia scade sub 1500 de ture incepe sa dea niscaiva suturi, se cam ingatuie.

Poate ma ajutati sa-mi fac o idee cam ce ar trebui sa verific, eventual sa schimb.

Masina este un 520i 24v fara vanos din '92.

Link to comment
Share on other sites

Am nevoie de cateva sfaturi...

Motorul nu merge rotund, are unele intreruperi (nu foarte mari) la relanti iar in masina simt pe loc un mic balans stanga-dreapta.

Nu tinde nicio clipa sa moara motorul, dar intreruperile se simt...

Ah, in sarcina merge ok cand accelerez, nu se simte nimic deosebit, insa cand reduc viteza iar turatia scade sub 1500 de ture incepe sa dea niscaiva suturi, se cam ingatuie.

Poate ma ajutati sa-mi fac o idee cam ce ar trebui sa verific, eventual sa schimb.

Masina este un 520i 24v fara vanos din '92.

Verifica intai toate bujiile.....apoi bobinele de inductie din spatele fiecarei bujii....eu cred ca nu iti merge pistonul nr 5 si 6 :) ......

Link to comment
Share on other sites

incerarca sa cureti regulatorul de aer si vezi ce iese

 

marturisesc ca n-am idee unde este regulatorul asta, poate ma ajuti cu o poza, o descriere, ceva...

o gasesti sub galeria de admisie , are doua furtune cara intra in el si in capatul dinspre radiator intra o mufa

ca si punct de reper unul dintre furtune este mufat in galeria de admisie in dreptul clapetei de acceleratie

daca nu te descurci imi zici si fac maine o poza

Link to comment
Share on other sites

Am nevoie de cateva sfaturi...

Motorul nu merge rotund, are unele intreruperi (nu foarte mari) la relanti iar in masina simt pe loc un mic balans stanga-dreapta.

Nu tinde nicio clipa sa moara motorul, dar intreruperile se simt...

Ah, in sarcina merge ok cand accelerez, nu se simte nimic deosebit, insa cand reduc viteza iar turatia scade sub 1500 de ture incepe sa dea niscaiva suturi, se cam ingatuie.

Poate ma ajutati sa-mi fac o idee cam ce ar trebui sa verific, eventual sa schimb.

Masina este un 520i 24v fara vanos din '92.

Verifica intai toate bujiile.....apoi bobinele de inductie din spatele fiecarei bujii....eu cred ca nu iti merge pistonul nr 5 si 6 :) ......

am avut aceleasi probleme.....crede-ma...nu vorbesc aiurea....teorie stie oricine mai greu cu practica :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
1) bobine + bujii care merg in parametrii anormali

2) debitmetru

3) pvc valve

4) injectoare

5) snda lambda

cam astea sunt prinicpalele cauze ale unui relanti instabil, rand pe rand trebuiesc eliminate pentru un diagnostic corec

ms mult pt sfat :):):)

Link to comment
Share on other sites

cristi iorga, de unde stii ca nu merg pistoanele 5 si 6? am si eu prooblema asta, am gasit bujiile afumate la pistoanele astea 2, am schimbat apoi toate bujiile, si cele de la 5 si 6 ( NOI ) nu aratau ca si cum ar fi mers, plus miroseau a benzina.

Ideea este in felul urmator....am incercat sa gasesc buba prin eliminarea posibilitatilor...(am schimbat bujiile intai) si anume cu motorul pornit...am inceput sa scot fisa de la bobine...de la pistonul unu adica cel de langa radiator...spre volan pe rand unul cate unul....am descoperitca ca turatia devenea foarte neregulata si scadea brusc la pistonul 1 2 3 4....la pistonul 5 si 6 nimic....atunci logic acele pistoane nu functionau....apoi am verificat injectoarele...am scos tija cu injectoare.. :) ...si am dat la automat(toate aceste metode le-am facut cu un prieten) am constatat ca injectoarele dau benzina la toate pistoanele.

Am luat bobina de la pistonul unu care functiona si am montat-o la pistonul 5 si apoi la 6 am constatat ca , in cazul meu nici asa nu functiona...atunci am trecut la varianta finala...am dus-o la service la un bun prieten si ..._chiulasa_ data jos...am curatat toate supapele si am schimbat 2 supape SPARTE pur si simplu,am sa fac poze si o sa vedeti, de la pistonul 5 si 6 la evacuare amandoua.....schimbat garniturile la supapa si garnitura _chiulasa_....am dus _chiulasa_ la rectificat si facut "scaunele" la supape..si acum merge brici...

Link to comment
Share on other sites

cristi iorga, de unde stii ca nu merg pistoanele 5 si 6? am si eu prooblema asta, am gasit bujiile afumate la pistoanele astea 2, am schimbat apoi toate bujiile, si cele de la 5 si 6 ( NOI ) nu aratau ca si cum ar fi mers, plus miroseau a benzina.

Ideea este in felul urmator....am incercat sa gasesc buba prin eliminarea posibilitatilor...(am schimbat bujiile intai) si anume cu motorul pornit...am inceput sa scot fisa de la bobine...de la pistonul unu adica cel de langa radiator...spre volan pe rand unul cate unul....am descoperitca ca turatia devenea foarte neregulata si scadea brusc la pistonul 1 2 3 4....la pistonul 5 si 6 nimic....atunci logic acele pistoane nu functionau....apoi am verificat injectoarele...am scos tija cu injectoare.. :) ...si am dat la automat(toate aceste metode le-am facut cu un prieten) am constatat ca injectoarele dau benzina la toate pistoanele.

Am luat bobina de la pistonul unu care functiona si am montat-o la pistonul 5 si apoi la 6 am constatat ca , in cazul meu nici asa nu functiona...atunci am trecut la varianta finala...am dus-o la service la un bun prieten si ..._chiulasa_ data jos...am curatat toate supapele si am schimbat 2 supape SPARTE pur si simplu,am sa fac poze si o sa vedeti, de la pistonul 5 si 6 la evacuare amandoua.....schimbat garniturile la supapa si garnitura _chiulasa_....am dus _chiulasa_ la rectificat si facut "scaunele" la supape..si acum merge brici...

in primavara cred ca asta am sa fac si eu. . . . :):(:) mie imi bate un tachet....cand incepe sa se incalzeasca uleiul :)

Link to comment
Share on other sites

la mine e bun cotul, l-am studiat si curatat de praf inainte de montare.

incerc o diagnoza motor diseara, poate e vreo sonda tampita, inclin catre cea de temperatura, masina se comporta cateodata ca si cum ar merge in 4 pistoane, desi are schimbat mai tot pe dansa. ciudat este ca, face chestia asta mai ales dupa ce merg pe autostrada cu peste 150 km/h, la intrarea in oras incepand sa apara problemele. schimbat debitmetrul, bujii, filtre, uleiuri, 2 bobine ( la bujiile de langa radiatorul de racire), verificat daca nu e infundat regulatorul de presiune in rampa=> NU e infundat, benzina curge pe retur. Verificat returul, sa nu fie infundatpe traseu=> NU e infundat.

Inclin catre o problema electrica intrucat se manifesta pe alocuri. Ieri spre exemplu, am plecat din Baneasa catre mulitari, a mers ok pana la Piata presei Libere, acolo a inceput sa mearga iar ciudat, cand am ajuns pe la Casin si-a revenit si mergea ok iar, si a mers bine pana acasa. Probabil contact imperfect pe undeva, sau mai stiu eu ce sonda s-o fi defectat si da valori aiurea.

Link to comment
Share on other sites

Nu o demanta...o sa-ti ia o zi intreaga...ma gandeam la ce furtunase mai sunt pe acolo sa nu fie crapate si sa-ti traga aer fals...ca intra cel putin doua furtunase in cotul ala flexibil...inceraca o diagnoza, daca e de natura electrica, apare aclo...daca nu...poate-ti da vreo anomalie de la valorile nominale...sau presiuni, sau debite, sau tensiuni...asta daca testerul poate sa citeasca si aceste valori
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.