Jump to content

Recommended Posts

Este normal ca dupa prima spalare saapara urme de la ceara. au dat un strat mai gros de ceara la sfarsiti pentru finish! Daca masina nu are efect de holograma si totul e OK, acele urme de ceara sunt perfect normale si pot fi sterse cu o carpa de microfibra la urmatoarea spalare.

Eu am facut detailing de ~5 ori pana acum si de fiecare data dupa primele 2-3 spalari cu jeturile astea puternice de la spalatorii imi iesea ceara de pe la imbinari!

 

Iar scaunul te poti duce sa-l refaca...ai garantie! Daca in afara de ceara lacul se prezinta OK si avand in vedere ca ai masina neagra nu e nici o panza de paianjen sau efect de holograma, atunci posturile tale sunt irelevante. Totul e OK!

Link to comment
Share on other sites

Totul e OK!

 

Ce e ok ? Sunt clar urme de holograme in pozele lui si zgarieturile de pe bara spate , cel putin din ce se vede in poza puteau fi scoase la burete . Iar urmele pe care tu le descrii ca fiind ceara sunt de fapt pasta polish si apar in urma neizolarii adecvate . Cu scaunul nu-mi dau seama ce e .

 

PS . Oricum detailing int exterior in doar cateva ore la o masina neagra e cam bataie de joc sau graba maxima .

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

pai normal trebuiau sa fie 2 oameni sa faca asta,asa mi-a zis baiatul care s-a ocupat.

 

scaunul a ramas patat pe spatar,

am tot cautat pe net si am vazut ca mai toti au acoperit cu banda adeziva incheieturile,farurile,etc sa nu intre pasta de polish,

singura chestie de care sunt multumit este ca mi-au scos o pata care o aveam sub capacul de la rezervor,in rest masina este la fel,pana si gazele luate pe bara au ramas.... :twoup:

sa stii ca se vede efectul de panza de paianjen(@Alexxx)

 

asta este astazi plec pana la Rasnov cu ceva treaba de serviciu si de luni am sa merg pana la ei,astept si raspunsul d-nului Pop.

 

acum imi pare rau @Myx ca nu am ascultat de tine :)

Link to comment
Share on other sites