Jump to content

MODUL ventilator E46 nFL M43TU


Recommended Posts

Nu merge decat de pe un model similar. In principiu cauta sa aibe firele aceeasi culoare.

 

 

Edit: Firele tale ce culori au? Mentionand acest aspect, ajuti mult in gasirea unui modul SH potrivit.

Edited by BOGDANIEL
Link to comment
Share on other sites

nu conteaza culoarea firelor toate modulele sint la fel

 

 

Teoretic este posibil sa ai dreptate. Practic insa, te inseli. :) Nu vreau sa intru in nici o polemica. Vreau doar sa iti spun ca am trecut prin aceeasi problema cu X X L si am avut ocazia sa verific cateva module. Unele nu au mers la mine. Ulterior au fost vandute, iar cei ce le-au cumparat au fost multumiti de ele.

Link to comment
Share on other sites

pai ala de dizel merge pe benzina sau invers?

asta am intrebat si eu, cica nu ar face diferenta modulul, senzorul de temperatura de pe circuitul de racire are importanta... sa vedem si alte pareri ...

 

L.E.

am vazut ca pe realoem se face diferenta intre module/tipuri de ventilatoare dupa tipul de transmisie si climatizare, si nu dupa motorizare in special... :)

Link to comment
Share on other sites

cu "gogosile" am rezolvat-o, o sa le iau noi...

 

si cu modulul o sa vad care dintre ele se potriveste... cel metalic sau cel negru, caci cica sunt 2 modele: :)

 

1. in cutie argintie...

http://www.impee.co.uk/radiatorfan_change/bmw%20e46%20radiator%20fan.jpg

 

2. in cutie neagra...

http://www.impee.co.uk/radiatorfan_change/bmw_e46%20radiator%20fan.jpg

Link to comment
Share on other sites

Serios, era prima intrebare care mi-o puneau vanzatorii de SH / dezmembrari, dupa ce le spuneam motorizarea, anul etc: Cate palete are ventilatorul?

 

 

In ceata o sa fim in maxim o ora, trece iar un nor pe deasupra RO. Dar am devenit offtopic :)

Link to comment
Share on other sites

deci e clar... eu de-asta am, cu 6 pale... si in cutie neagra...

http://www.impee.co.uk/radiatorfan_change/bmw_e46%20radiator%20fan.jpg

 

am curatat si senzorul de temperatura de pe furtunul care vine de la termostat catre radiator, era cam coclit in interior...

 

si cu el si fara el, ventilatorul tot merge ca nebunul la turatie maxima, indiferent de temperatura motorului... :)

Link to comment
Share on other sites

in urma documentarii pe la specialisti, am mai identificat o alta cauza posibila : senzorul de presiune de pe butelia de freon...

 

intrucat ventilatorul deserveste atat radiatorul de apa, cat si cel de clima, senzorul ala e posibil sa se fi bulit in timpul actionarii climatronicului (ceea ce coincide cat de cat cu amintirile mele de cateva zile :) )

 

cred ca am eu unventilator fara carcasa.. cu tot cu modul etc.. ca eu caut caarcasa pt ale meu dka nu gasesc.. vand ventialtoru modulu.. si imi cumpar eu unu nou

cate pale are ventilatorul ?

Link to comment
Share on other sites

am rezolvat... VINOVAT = SENZORUL DE TEMPERATURA !

 

pentru cei care se vor mai confrunta cu aceeasi problema, pana sa va apucati de cheltuit:

 

1. verificati mai intai starea functionala a ventilatorului, cu un at ventilator "de imprumut" :(

daca simptomele de mers in continuu persista, atunci modulul ventilatorului nu are nici pe dracu'...

 

2. verificati senzorul de temperatura (13 62 1 433 077) - e posibil sa il gasiti oxidat, asa ca trebuie sa il curatati bine... daca nici asa nu se opreste ventilatorul din mers, sau nu influenteaza deloc viteza de rotatie a acestuia, treceti la pct.3... :D

 

3. verificati starea functionala a senzorului de presiune pe butelia de freon (64 53 9 141 957) - ATENTIE! implica golirea instalatiei si reumplerea acesteia... :)

 

in cazul meu, am inlocuit ambii senzori pentru a fi sigur ca "tai raul din radacina"... :)

 

costurile nu sunt mici, dar oricum nu se ridica la costul unui ventilator/modul nou...

 

multumesc pe aceasta cale colegilor care m-au sprijinit cu diverse sfaturi si idei (se stiu ei :D ), si in special celor doi prieteni care si-au pierdut ziua pe langa mine si care, in plina seara, m-au ajutat sa imi gasesc senzorul vinovat si sa imi remediez problema... :twoup:

 

topicul se inchide...

 

discutiile pe aceasta tema pot continua in topicul tehnic dedicat...

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...ilator+radiator

 

e, uite ca la fire nu m-am uitat sa vad ce culoare au... :( o sa vad si anunt aici...

nu conteaza culoarea firelor toate modulele sint la fel

tot cu ocazia asta, am aflat ca are importanta si culoarea firelor si chiar cea a cutiutei in care se afla modulul...

 

- la ventilatorul cu 6 pale modulul este intr-o cutiuta neagra si are 390W, firele sunt maro/negru si rosu/negru;

 

- la ventilatorul cu 7 pale modulul este intr-o cutiuta argintie (nu stiu cati W are), firele sunt maro/negru si bleu/negru;

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.