Jump to content

inlocuire piesa cu tepi


Recommended Posts

E simplu. Da ce, nu-ţi mai merge aerul condiţionat?

Piesa e la picioarele pasagerlui din dreapta undeva ĂŽn stânga. Demontezi chestiile alea simplu, cu o şurubelniţă şi o vezi. E fixată undeva sus. O poţi schimba tu.

 

Dar e posibil să nu fie ea. La mine erau doar erori, de aceea nu pornea aeroterma, clima etc... Acum na, ĂŽn funcţie de ce probleme ai tu

 

Baftă!

Edited by Mihai!
Link to comment
Share on other sites

E simplu. Da ce, nu-Ăži mai merge aerul condiĂžionat?

Piesa e la picioarele pasagerlui din dreapta undeva În stânga. Demontezi chestiile alea simplu, cu o ºurubelniÞã ºi o vezi. E fixatã undeva sus. O poÞi schimba tu.

 

Dar e posibil sĂŁ nu fie ea. La mine erau doar erori, de aceea nu pornea aeroterma, clima etc... Acum na, ĂŽn funcĂžie de ce probleme ai tu

 

BaftĂŁ!

La mine problema se manifesta din toamna, ma pomeneam cu bateria descatcata si dupa zeci de montari/demontari baterie, am gasit pe forum sa incerc prin a scoate o siguranta care anuleaza alimentarea la piesa cu tepi-----drept urmare bateria nu a mai picat, asa ca am comandat piesa cu tepi si vreau sa o schimb. sper sa fie asta rezolvarea..

Link to comment
Share on other sites

E simplu. Da ce, nu-Ăži mai merge aerul condiĂžionat?

Piesa e la picioarele pasagerlui din dreapta undeva În stânga. Demontezi chestiile alea simplu, cu o ºurubelniÞã ºi o vezi. E fixatã undeva sus. O poÞi schimba tu.

 

Dar e posibil sĂŁ nu fie ea. La mine erau doar erori, de aceea nu pornea aeroterma, clima etc... Acum na, ĂŽn funcĂžie de ce probleme ai tu

 

BaftĂŁ!

 

In cat timp ai schimbat-o ?

Link to comment
Share on other sites

In cat timp ai schimbat-o ?

Păi din cauza gropilor nu mai funcţiona aeroterma şi clima, adică motoraşele nu mergeau. Şi iniţial am crezut că e piesa cu ţepi. Am fost la un service şi a adus una nouă, dar degeaba. Apoi a pus-o pe tester, a scos o eroare ce zicea că s-a creat un scurt circuit şi asta a fost. Mai bine o pui pe tester, să nu dai banii degeaba pe acea piesă care şi ea e ĂŽn jur de 3-4 milioane parcă.

În cât timp să o schimbi.. 10 min maxim.

http://img687.imageshack.us/img687/6308/19962001bmwe39interior.jpg

Dai partea aia ce ţi-am ĂŽncercuit-o jos şi e undeva pe unde am marcat cu roşu. E cu ţepii spre interior cumva..

 

ps: sau varianta lui bogdan, e aceeaşi, dar mai clară. Succes!

Edited by Mihai!
Link to comment
Share on other sites

E simplu. Da ce, nu-Ăži mai merge aerul condiĂžionat?

Piesa e la picioarele pasagerlui din dreapta undeva În stânga. Demontezi chestiile alea simplu, cu o ºurubelniÞã ºi o vezi. E fixatã undeva sus. O poÞi schimba tu.

 

Dar e posibil sĂŁ nu fie ea. La mine erau doar erori, de aceea nu pornea aeroterma, clima etc... Acum na, ĂŽn funcĂžie de ce probleme ai tu

 

BaftĂŁ!

 

In cat timp ai schimbat-o ?

masina are 135000km, nu stiu daca a mai fost inlocuita; daca te referi la inlocuirea piesei, inca nu am facut schimbul, caut informatii despre cum dse inlocuieste...

 

In cat timp ai schimbat-o ?

PĂŁi din cauza gropilor nu mai funcĂžiona aeroterma Âşi clima, adicĂŁ motoraÂşele nu mergeau. ÂŞi iniĂžial am crezut cĂŁ e piesa cu Ăžepi. Am fost la un service Âşi a adus una nouĂŁ, dar degeaba. Apoi a pus-o pe tester, a scos o eroare ce zicea cĂŁ s-a creat un scurt circuit Âşi asta a fost. Mai bine o pui pe tester, sĂŁ nu dai banii degeaba pe acea piesĂŁ care Âşi ea e ĂŽn jur de 3-4 milioane parcĂŁ.

Ăn cât timp sĂŁ o schimbi.. 10 min maxim.

http://img687.imageshack.us/img687/6308/19962001bmwe39interior.jpg

Dai partea aia ce Ăži-am ĂŽncercuit-o jos Âşi e undeva pe unde am marcat cu roÂşu. E cu Ăžepii spre interior cumva..

 

ps: sau varianta lui bogdan, e aceeaÂşi, dar mai clarĂŁ. Succes!

Multumesc la toti pt ajutor, merg sa inlocuiesc. Bafta!

Link to comment
Share on other sites

In cat timp ai schimbat-o ?

PĂŁi din cauza gropilor nu mai funcĂžiona aeroterma Âşi clima, adicĂŁ motoraÂşele nu mergeau. ÂŞi iniĂžial am crezut cĂŁ e piesa cu Ăžepi. Am fost la un service Âşi a adus una nouĂŁ, dar degeaba. Apoi a pus-o pe tester, a scos o eroare ce zicea cĂŁ s-a creat un scurt circuit Âşi asta a fost. Mai bine o pui pe tester, sĂŁ nu dai banii degeaba pe acea piesĂŁ care Âşi ea e ĂŽn jur de 3-4 milioane parcĂŁ.

Ăn cât timp sĂŁ o schimbi.. 10 min maxim.

http://img687.imageshack.us/img687/6308/19962001bmwe39interior.jpg

Dai partea aia ce Ăži-am ĂŽncercuit-o jos Âşi e undeva pe unde am marcat cu roÂşu. E cu Ăžepii spre interior cumva..

 

ps: sau varianta lui bogdan, e aceeaÂşi, dar mai clarĂŁ. Succes!

ca si pret, am luat-o din Germania de la reprezentanta si a costat 84 euro_ cel putin asa mi-a spus cel care mi-a adus-o.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
am si eu o problema, sper ca am postat bine aici...(BMW seria5-2001) Cand dau drumu la aer cald/rece/clima la prima liniuta merge ok.... daca doresc sa dea mai cu putere la urmatoarele liniute se manifesta ca la prima liniuta.... Deci si la maxim impinge aer ca la prima liniuta... cum pot verifica dak este vorba de piesa cu tepi?
Link to comment
Share on other sites

Da sigur bagã aer la prima liniuÞã ºi nu te-ai pãcãlit crezând cã aerul ce intrã de la curent e produs de ventilator?

PĂŁi cum sĂŁ verifici? CauĂži pe cineva care sĂŁ Ăži-o ĂŽmprumute sau mergi ĂŽn service Âşi vezi acolo sigur.

Link to comment
Share on other sites

nu stiu ce sa zic... se comporta ca la prima liniuta in functie de temperatura/clima tot... dar dak dau la a 2 a a 3-a liniuta incolo nu se mareste intensitatea ... si cand apas pe butonul de dezaburire geam din fata.... deobicei sufla aer cu putere... dar nici atunci nu sufla...tot incet ca la prima liniuta
Link to comment
Share on other sites

deci cand e inchis nu sufla. cand ii dau drumu la prima liniuta merge ca la prima liniuta, dar daca vreau sa sufle mai puternic... de ex dau la a 4-a liniuta tot ca la prima sufla:)

TE REFERI CAND NU PLEC CU MASINA? DACA MERGE?

Edited by Fan_XBMW
Link to comment
Share on other sites

problema asta o am si eu acum

am fost la service, nu era piesa cu Ăžepi. era o eroare:cicĂŁ scurt circuit. A Âşters-o, mergea f bine. Am dat ĂŽn gropi iar. Apoi a revenit . ÂŞi tot aÂşa de vreo 2-3 ori. Acum de vreo 2 sĂŁpt e iar 'mort'. AÂştept o groapĂŁ iar :twoup:

Asta la mine, la tine ar putea fi Âşi/sau piesa.

Link to comment
Share on other sites

PĂŁi cred cĂŁ cel mai bine e sĂŁ mergi ĂŽntr-un service ceva. Le spui sĂŁ o punĂŁ pe tester, dar sĂŁ nu-Ăži facĂŁ toatĂŁ maÂşina cĂŁ plĂŁteÂşti mult, numai de ce ai nevoie(aer condiĂžionat, climĂŁ, ventilatoare..ceva de genu). DacĂŁ ai erori, sĂŁ le ÂşteargĂŁ. DacĂŁ o sĂŁ meargĂŁ cel mai probabil erau acele erori. DacĂŁ nu, sau dacĂŁ recidiveazĂŁ posibil sĂŁ fie pe ducĂŁ piesa cu Ăžepi
Link to comment
Share on other sites

Salut

 

Am avut si eu o problema de genul acesta cu piesa cu tepi , cateodata mergea cateodata nu , la mine problema era din mufa care intra in piesa nu facea bine contact . Am cumparat alta mufa si am inlocuito (problem solved ) .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.