Jump to content

PROBLEME POMPA INJECTIE


ar85gyl

Recommended Posts

sa va explic ce mi s-a intamplat,mergeam linistit cu masina si am redus la o cale ferata cand mi s-a oprit motorul instantaneu,de atunci nu mai reusesc sa o pornesc,dau la automat si nu vrea sa porneasca parca as fi ramas fara motorina,am pus testerrul pe ea si mi-a dat eroare la modulul de pe pompa de injectie,daca a mai patit cineva asa si ce a fost problema rog ajutor cine cunoaste cum sta treaba,tin sa precizez ca am desfacut un injector si imi baga motorina la injectoare cand dau la automat,cine mi-a facut testul a spus ca e prea putina,astept ajutor din partea voastra,va multumesc

 

P.S:este vorba de un 320d 136 cp din 99

Edited by ar85gyl
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 86
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

sa va explic ce mi s-a intamplat,mergeam linistit cu masina si am redus la o cale ferata cand mi s-a oprit motorul instantaneu,de atunci nu mai reusesc sa o pornesc,dau la automat si nu vrea sa porneasca parca as fi ramas fara motorina,am pus testerrul pe ea si mi-a dat eroare la modulul de pe pompa de injectie,daca a mai patit cineva asa si ce a fost problema rog ajutor cine cunoaste cum sta treaba,tin sa precizez ca am desfacut un injector si imi baga motorina la injectoare cand dau la automat,cine mi-a facut testul a spus ca e prea putina,astept ajutor din partea voastra,va multumesc

 

P.S:este vorba de un 320d 136 cp din 99

 

salut,

 

intreaba pe calin 78 ca el e din arad daca stie si recomanda pe cineva pentru reparatii pompe. la bucuresti am eu pe cineva care mi a facut o si mie insa nu se deplaseaza pana acolo si pt tine e prea costisitor sa vii. totodata mai poti apela si la colegul dereglatu din pitesti

Link to comment
Share on other sites

Probabil pompa de motorina sau sa fisurat vreo conducta ! Uitate daca pierde pe undeva motorina ! A avut alte simtome inainte sa se opreasca ?

daca te referi al pompa din rezervor nu e problema pt ca baga motorina am verificat in filtru iar de pierdut nu am vazut sa piarda pe niciunde,am uitat sa precize ca am pornito cu spray la admisie si mergea motorul atata timp cat dadeam cu spray cand nu mai dadeam cu spraay se oprea

Link to comment
Share on other sites

lasa sa se raceasca motorul si zii daca vrea sa porneasca.

am incercat si nu porneste si e rece motorul pt ca mi s-a intamlat toata treaba pe la ora 17

@'florentincristea.

care ar fi rezolvarea si cam pe unde m-ar ajunge costurile daca ai vreo idee

Edited by ar85gyl
Link to comment
Share on other sites

rezolvarea daca se confirma ceea ce spun eu e destul de costisitoare. eu am avut electronica buna, dar din intamplarile altora costa in jur de 300 eur cu montat si demontat. si incepand cu 350 eur gasesti pompe sh in dezmembrari insa nu ai garantie. bine nici pompa ta reparata nu o sa fie prea buna, doar nu se arde degeaba, nu? pompe in sistem buyback cu a ta la schimb incepand cu 600 eur pana peste 1500 eur
Link to comment
Share on other sites

mecanic am unul foarte bun si are tester original si am vazut si eu ca i-a dat eroare (injection pump modul)dar m-a cam speriat cand a zs ca ma costa electronica undeva peste 500e,si totusi doar un modul sa fie atatia bani si nu nou sa il duc undeva in ungaria si sa imi schimbe in el cv componente,totusi e criza si sa arunc cu banii,decat sa dau 500 de euro sa il repar am vazut ca se vand pompe complete cu 400
Link to comment
Share on other sites

teoretic se arde si datorita partii mecanice a pompei, dar nu numai. spre exemplu, stiu ca e costisitor insa daca vrei sa pastrezi masina si crezi ca merita mergi cu pompa la o reprezentanta bosch diesel service si o sa ti o faca si ai si garantie. varianta ieftina daca e pompa, ti am spus, e doar o teorie, poate ai cu totul altceva, ar fi sa iei sh si daca se stie istoricul real al masinii, km putini si facuti in germania de exemplu.
Link to comment
Share on other sites

Parerea mea e sa te duci la un service bun si specializat pe pompe(sau chiar reprezentanta) si sa-ti spuna EXACT ce problema ai si ce ai de facut(de schimbat)altfel arunci bani degeaba. Trebuie stiut cu precizie defectiunea,nu sa-ti spuna cineva ca e de la nu stiu ce cand defapt e de la altceva.
Link to comment
Share on other sites

bun sa zicem ca ma duc si iau din shrot modulul si ca sa il inlocuiesc pe al meu e nevoie de tester sau doar il dau jos si il pun pe celalalt din srot?

 

exact asa am patit si eu cu a mea ... doar k la un semafor. e cam cu belea pompa asta vp44. eu am si reparat modulul electronic si tot nu a vrut sa porneasca. cel mai bine dai pompa jos de pe masina si t duci cu ea la cineva care are banc de probe si o sa iti spuna exact ... partea electronica sau partea mecanica. dak esti din arad ... e un service la intrare dinspre timisoara ... care se ocupa.

 

si ... dak ajunge putina motorina ... cel mai probabil este de la capul hidraulic ... nu mai face destula presiune la aprox 300 rot/min cu cat invarte electromotorul. teoretic ar trebui sa porneasca trasa ... dar mai bine nu incerci

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.