Jump to content

BGeo

Members
  • Posts

    28
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Brasov

Previous Fields

  • Masina
    BMW 325i E36

BGeo's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

4

Reputation

  1. Anuntul este pentru un prieten, folositi va rog numarul de telefon 0731.321.887 - Lucian. Masina este la 5 km de Brasov, in Sacele. Preturi negociabile : Motor 316i 350 EUR Interior 100 EUR Jante aliaj 16" 250 EUR Oglinzi electrice, incalzite si heliomate 80 EUR Volan sport cu airbag 70 EUR .... etc. Mai multe poze in album : http://imageshack.us/g/824/20130531170742.jpg/
  2. @ionut_marius : nu am vrut E46, nu-mi place cum arata (plus inca nspee mii de motive, unul dintre ele, pretul pentru un autoblocant). Si mai e o chestie : mie imi place sa am o relatie cu o masina care imi place. Asta inseamna compromisuri, sacrificii, investitii, etc. ca sa mearga relatia bine Pur si simplu te atasezi de o masina pentru care in fiecare luna visezi o imbunatatire, un upgrade, o modificare... permanent ai ceva de facut la ea. Opusul este sa dai o suma X de la inceput, pe o masina "de-a gata", insa nu mai ai placerea sa interactionezi cu ea (inafara de condus). Mie personal nu-mi place sa am o masina, doar sa-i pun benzina si ulei si filtre, si sa-i dau talpa; imi place sa stau pe net, sa caut upgrade-uri, sa imi imaginez cum vor fi, sa strang bani pentru ele, sa ma bucur atunci cand le montez, si cand fac teste... @filon : NU merita sa dai 500 RON pe un filtru nou plus kitul de curatire. Eu am luat kitul nou, si filtrul "second" (nou dar in cutie deteriorata - nu-l puteau vinde - pret 170 RON). Plusul de cai este un placebo (probabil la motorul meu ar fi 5 CP dar clar nu ii simti), insa intr-adevar modifica zgomotul. Fiind iarna, n-am putut sa-i dau 6.600 ture sa-l aud la treaba... dar se aude fain. Adaugand si treaba cu mentenanta care te opreste o zi (scos filtru, sprayat cu solutie de curatire, clatit, lasat la uscat, sprayat cu ulei, lasat putin, montat) si cu faptul ca sigur lasa mai multa mizerie in motor decat filtrul stock... nu prea merita pentru un every day car. Legat de pompa, ce parere vrei ? Walbro e marca foarte buna. Insa degeaba ii dai motorului mai multa benzina, fara sa-i dai aer, si sa-l scoti repede . Deci ordinea de urmat este CAT (cold air intake), evacuare, pompa cu debit marit, injectoare cu debit marit, soft... Si legat de soft, da, la mine e facut dupa reteta de serpisori si admisie schimbata. In alta ordine de idei, zilele astea de cand ninge bine, m-am jucat cu motanu' la greu. Pun si un filmuletz, cam lungi 9 minute, dar eu zic ca merita Din pacate am ratat prima zapada... "powder" Am iesit la vreo 2 zile, si era naspa rau, dedesubt gheata de la ce se topise deja, si deasupra zapada de la a doua tura de ninsoare din Brasov... Nu prea m-am distrat, am fost chinuit de atent tot timpul, iar la 8-uri si la cerce, vorbeam cu copilotii , atat de incet se petrecea actiunea...
  3. A venit mosul la motan Kit filtru aer K&N in carcasa originala (filtru, spray curatare filtru, spray ungere filtru). Kit intarire si rigidizare E36, original BMW parts : - X brace pentru E36 - 4 river nut si 4 hex bolt fixare - 2 bucati suruburi fixare - O piesa de cauciuc, montata pe XBrace, pentru a impiedica deplasarea longitudinala a motorului si cutiei de viteze la acceleratii si frane de motor bruste (Buffer Stop for Underbody Cross X Brace Reinforcement) - 4 placute intarire prinderi punte spate / diferential - intarire oale fata, 2 bucati (Strut Tower Reinforcement Plates) - garniturile aferente pentru oale fata prinderi amortizor, 2 bucati (Strut Mount Gasket for Front Strut Guide Support) - intarire oale spate, 2 bucati (Reinforcement Plate for Shock Mount, Rear Upper) - garniturile aferente pentru oale spate prinderi amortizor, 2 bucati (Gasket, for Rear Upper Shock Mount to Body) Toate pozele aici : https://picasaweb.google.com/108703366885966356211/BMWPisicaBV28PSS
  4. Multumesc pentru oferte, m-am hotarat sa cumpar nou. Se poate inchide topicul.
  5. Cu sistemele electronice nu ne putem bate, indiferent de cate figuri de piloti avem in cap Un pilot poate fi mai bun decat ele, in situatii de nisa, extrem de rar intalnite pe drumurile publice. Legat de dyno, chiar o sa il fac public, nu mi-e jena ca e masina mea... insa sunt satul sa aud "declarative" cu motoare de 15 ani vechime care fac 250 de cai. Sunt si exceptii, dar... realitatea este alta.
  6. Poti sa-o calci tocmai ca ai ASC... chiar daca nu-ti dai seama, el "tempereaza" atitudinea razboinica In teorie, motorul asta are 193 de cai (zic teorie, ca are ceva ani, probabil cativa cai s-au transformat in ponei ) Cu admisia de M50, serpi, soft, evacuare... in teorie s-ar duce la 230+ cai. Eu dupa cum il simt, din ce am mers la curse... nu cred ca bate pragul de 200, real. O sa o pun pe dyno cand mai am drum in Bucuresti, sunt chiar curios.
  7. @viper05 : pur si simplu imi place linia E36, de cand eram copil mi-a placut. Ursul mi se pare prea patrat... motanu' coupe are linii foarte fluide, pare "lung", lasat pe burta, agresiv, la panda . E doar o parere personala, si o alegere subiectiva... oricum, ce ziceam eu nu are legatura cu E30 vs E36, ci o comparatie cu masinile noi, dupa 2008, sa zicem... zboara pe sosea, nu simti nimic, sunt super eficiente, consuma putin, nu sunt zgomotoase, nu smucesc, nu miros , probabil ajungi si mai repede si mai sigur la destinatie cu ele... dar... lipseste "placerea de a conduce" @filon : o iau gradat... ne cunoastem progresiv, incep si incerc sa pun gazul jos pe viraje, cat mai repede dupa apex. Dar mai am de discutat cu ea, momentan ne distram la iesirea din viraj. Pur si simplu nu am inca curaj si stapanire sa o tin de-a latul de la jumatatea virajului (asta pe drum, in urcare, ca in parcare e mai simplu .
  8. In alta ordine de idei, astazi am facut 400 km cu motanu', plecat dis-de-dimineata, pe traseu Brasov - Babarunca - Cheia - Slanic Prahova - Ploiesti, apoi Ploiesti - Slanic, apoi Slanic - Ploiesti , apoi retur pe acelasi traseu pana in Brasov... dimineata a fost liber, am tras tare, am facut nou "personal best" pe Brasov - Slanic Prahova, 1h 20 min. Se poate si mai bine, nu am riscat, pana sus pe Babarunca era ud pe jos, marginile inghetate, cu bruma... si asa am tras o mica spaima, am taiat o suita de 3 viraje legate, cu vizibilitate, iar pe ultimul am iesit 20 cm mai larg decat doream, si am luat putina bruma de pe marginea drumului... m-a smucit destul de tare cand a intrat autoblocantul, dar era liber (altfel nu ma riscam sa fac asta), am ramas pe mijlocul drumului, cu gazul la "3 sferturi" si dupa doua mici pendulari am recuperat-o. Eu nu inteleg cum pot unii sa le cumpere copiilor de 18 ani, incepatori, masini cu tractiune spate si peste 150 CP.... eu am permis de 12 ani, 3 ani m-am dat pe asfalt la VTM, 2 ani pe macadam (unde am iesit vicecampion la clasa 1.6, cu Dacia Nova de uzina ), iar masina asta la 220+ cati cai o avea, si autoblocant... inca sunt departe sa-i ating limitele... sa ii iei unui incepator, sau putin experimentat, o masina puternica cu tractiune spate, ... eu zic ca ii iei cosgiug. La motan, faptul ca nu are niciun sistem electronic o face foarte nervoasa, esti mereu cu bucile stranse si cu ochii cat cepele , dar te distrezi la maxim, si apreciezi "placerea de a conduce"... eu sunt adeptul sa ma simt bine la viteza relativ mica, si sa ma intrebuintez bine cand conduc... am mers cu masini noi, cu sisteme electronice, tractiune si aderenta din plin, perfect antifonate, iei 160 km/h de nu-ti dai seama, dar pe viraje nu sunt asa placute, asa "pure" cum este motanu'... asta la 40 la ora se pune de-a latul pe ud, pe ac de par... si raspunde perfect la dozaj de gaz si volan. A fost o zi superba, m-am distrat de minune. Si am ramas relativ uimit, mers destul de tare dimineata, sportiv in rest, si consum 12.5 la suta.
  9. Era pus linkul si pe prima pagina, il mai pun odata : https://picasaweb.google.com/108703366885966356211/BMWPisicaBV28PSS Ai zeci de poze aici, tot ce vrei
  10. AliNOS, sigur voi pune linkuri si poze, cand mai lucrez la ea. Inainte nu vreau, nu-mi place sa visez cu ochii deschisi, cand am bani, ma apuc de facut.... asa cu "imaginatia" multe vreu sa-i fac... mmneg, inca nu m-am hotarat daca ii scot emblemele de pe exterior, sau daca sa-i adaug sigla BMW cu autocolante, in fata si in spate...
  11. Nu va mai aberati atata : http://www.auto-iasi.ro/calculator-impozit-auto Pragurile importante sunt 2, 2.6, 3
  12. @bogdan.m : jantele sunt originale BMW, pe 15, cu ET 42 sau 49. Anvelopele sunt 195 / 55 / 15, si nu atinge pe nicaieri. Acum e ridicata suspensia la maxim (e ridicata masina), si s-a mai inmuiat amortizarea. Cand o lasi foarte jos (masina pe burta) atunci se intareste. @DIC88 : multumesc pentru aprecieri ! Faina rau masinuta ta, imi place, bafta la vanzare daca vrei sa o dai !
  13. Voi incerca asta doar sa vad daca ii dau de cap... ar fi bine sa fie modulul de ABS, si apoi sa-l schimb cu altul din dezmembrari... sa nu fie cumva fire intrerupte sau alte alea.. dar se rezolva si ele. Ma apuc cand o sa mai las macar o saptamana masina la garaj, deocamdata e vreme faina si ma bucur de ea.
  14. Nu am ASC... o sa incerc si asta... oricum alta solutie decat sa schimb modulul cu totul, nu am...
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.