problema e ca atunci cand e pornit sare la maxim si cand merg incepe sa coboare aratandu-mi consumul instant, iar problema mea nu e ca nu arata corect, ci ca sta la maxim la relanti si nu sta la 0. am rezolvat cu 350 euro .. s-a dus naibi calculatorul masinii, si a trebuit schimbat, faza mai nasoala e ca odata cu el, s-a dus si setarea calcutalorului vechi care era setat in 220 cp, si 8500 rpm, acum a revenit la setarea originala si anume 171 cp, si 6500 rpm (moment in care imi taie injectia) .. :twoup: .. ma rog, cand o sa termin proiectul si asta o sa ramana ultima treaba de facut pana la dino, o sa o resoftez din nou. Pana atunci drum intins la toata lumea si cat mai putine probleme. pai asta ti ziceam si io, ca pana la 13 km/h (sau cat o fi cu exactitate) acu sta lipit la maxim, pt ca aia e pozitia lui de "standby" si dupa aceea coboara indicand consumu