Jump to content

dragos27

Members
  • Posts

    39
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    dragos_groza@yahoo.com

Profile Information

  • Location
    Timisoara

dragos27's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. s-ar putea sa fie de la mufa - a mai avut o cunostinta o pb asemanatoare - a schimbat mufa si nu ii mai face
  2. ....intr-adevar masina a stat la soare....sa inteleg ca nu e problema...? multumesc tuturor
  3. sal..... azi cand am bagat masina pe canal ca sa vad daca reparatia la esapament facuta acum 2 sapt e oki si nu au intervenit " mici modificari " am obs ca sub masina, dincolo de busonul de la ulei, cam in regiunea unde toba intermediara intra in catalizator - scutul acela din plastic prezinta regiuni mici unde este putin umed. nu se aude cum ca ar picura ceva sau ceva de genu - am desfacut si am ster, si era apa, nu multa, dar era umed - nu era ulei sau ceva de genu - era apa acum intrebarea este - de unde ar putea curge apa in acea regiune ? mam uitat la radiator care e mult in fata si nu sunt pb - vasul de la apa de parbriz iar e in fata tare deci....? acum am pus masina intr-un loc curat si o las o perioada sa vad daca cumva se vor vedea picuri pe asfalt sau ceva de genu tin sa precizez ca in bord nu mi sa aprins nici un bec, sa semnalizeze vreo pb - cel putin nu inca.... atasez o poza care sa va faca o idee cam pe unde se afla locul cu pb astept pareri si sfaturi.... va multumesc
  4. sal nu se intampla nimik daca scoti bornele bateriei - nu se pierde nici un cond, nimika incearca sa incarci bateria cu un redresor bun, care sa aiba si afisaj digital si sa-ti arate la sfarsitul operatiei de incarcare care e starea bateriei, si apoi daca o sa ai in continuare pb cu ea, sfatul meu este sa o schimbi, cand e pe duca poti sa o tot incarci ca degeaba o incarci - asa am patit si eu si am fost nevoit sa o schimb la bmw iti tb putere mare la pornire, amperaj, si daca se tot descarca - o sa fie foarte deranjant sa o tot incarci - o sa stai cu redresorul in garaj ca si marca producatoare de acumulator, sincer e cu cantec sa-ti dau un sfat, eu miam luat bosch si sunt oki, din cate imi amintesc si astea originale de pe bmw sunt facute tot de bosch, dar poti lua si alte firme, varta, etc...unii sunt multumiti de ele - depinde si de noroc, ca la orice bafta - sper sa rezolvi pb intr-un mod cat mai oki
  5. ..acum m-am uitat mai atent la linkul pus de tine si am obs ledurile - sunt cam discrete sory de confuzie - am vrut doar sa ajut :blink: o zi placuta
  6. multumesc tuturor ce au raspuns la topicul meu am rezolvat problema - am desfacut catalizatorul si toba finala si dupa un control amanuntit le-am dus si le-am sudat sper sa tina - ideea e ca acum nu mai aud zgomotul acela infernal, si am rezolvat problema de costat m-a costat 6 doze de bere - eftin, nui asa? toata operatiunea - demontare + sudura + montare in jur de 2 ore precizez ca piesele noi m-ar fi costat : catalizatorul - 1510 ron tva inclus clema de prindere - pret=110ron tva inclus toba finala - pret=1056 ron tva inclus ...poate folosesc aceste informatii pe viitor altcuiva o zi buna
  7. ...si eu sunt in aceeasi pb - seaman pls daca gasesti undeva sa ma anunti si pe mine la mine e un picut mai rau pt ca nu doar ca nu merg luminile de la numar - mi s-au si rupt bratele metalice ce sustin beculetele - si totul in interior acolo e oxidat - deci si eu tb sa schimb corpul si ar mai fi o pb - la mine culoarea e argintie - din cate am auzit ele vin negre - daca vreau sa fie argintii tb sa le vopsesc - deci tot varianta second de la un alt bmw argintiu o agreez si eu daca afli ceva, si sunt mai multe bucati anunta-ma si pe mine - da un pm (la fel o sa fac si eu) multumesc o zi placuta
  8. dragos27

    parbriz

    cu 19 mil am schimbat eu in tm la banat car - am folosit casco-ul.... dar daca nu e decat un punct mic dute sa-l lipeasca. te costa intre 300 si 500 mii lei si in jumate de ora e gata bafta p.s. nu sta cu el asa pt ca de la gropi, diferente caldura - rece, ploaie, etc... poate pleca crapatura si se extinde mult si nu mai poti sa o lipesti decat sa schimbi tot parbrizul
  9. uite aici 2 poze facute azi la stopuri daca vrei sa le vezi pe viu da un mail la dragos_groza@yahoo.com sau sunama la 0722 943 648 si ne intalnim si le vezi sper sati fie de folos pozele o zi placuta
  10. adi tm - eu am stopuri dinalea pe masina - daca vrei ne intalnim si le vezi pe viu - daca nu o sa fac doua trei poze si o sa le postez aici dar daca vrei ne putem intalni si le vezi pe viu - sunt din timisoara o zi placuta
  11. si eu vreau....imi poti da mai multe detalii pls ? (eventual un pm) multumesc
  12. rog un moderator sa mute topicul la sectiunea "probleme tehnice si rezolvari" poate acolo mai vine careva cu cateva raspunsuri la cele ridicate de mine mai sus multumesc mult o zi placuta
  13. de asemenea banuiesc ca functionarea defectuasa a catalizatorului sau a intreg sistemului de evacuare a gazelor (catalizator, toba finala, etc, ceo mai fi) influenteaza in mod negativ si consumul de carburant al masinii, nui asa ? corectati-ma va rog daca gresesc
  14. pai normal ca original vreau sa-mi cumpar - dar pe real oem acolo, dupa ce bag ultimele 7 cifre de la serie, imi apare ca la masina mea sunt doua tipuri de catalizatoare - primul nu specifica nimik dedesup, iar la al doilea specifica euro 4 de aici si dilema mea cu posibilitatea montarii catalizatorului eu 4 uite linku : http://bmwfans.info/original/E46/Lim/320d-...18/ill-18_0322/ piesa nr 2 si na vreau sa stiu, ca sa pot luat codul produsului si sa fac comanda la piesa din germania si inca ceva - stiti cumva daca exista vreo limita de functionare a unui catalizator - adica ceva de genu - dupa x km parcursi tb schimbat ? multumesc
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.