Da, inainte sa ma apuc sa desfac ceasurile, am facut testul ala in care se aprind toate becurile si acele, si Check-ul s-a aprins la test. Deci e plauzibila chestia cu aprinsul lui doar la o problema mai grava la motor, dar, ca o intamplare (sau nu), am fost azi la service-ul unde am facut revizia, si unde, o data cu uleiul am schimbat si senzorul de nivel ulei. L-am schimbat pt ca mi se aprindea becul galben la scurt timp dupa ce porneam motorul, si dupa ce statea aprins vreo 10 secunde se stingea. M-am intors pt ca senzorul nou e defect, se aprinde dupa vreo 10-15 minute de mers si nu se mai stinge deloc. Au pus testerul pe masina si printre cateva alte erori, era si asta cu senzorul de nivel care nu functiona corespunzator. In fine, se schimba pe garantie. Ideea e ca celelalte erori erau cam asa: defectiuni la sistem auxiliar aer , sistem alimentare combustibil , sonda noxe si ceva la aerul conditionat, ceva cu treapta superioara la clima defecta. Ma gandem si eu, daca la erorile astea nu se aprinde Check-ul, cam cat de grave trebuie sa fie problemele la motor ca sa se aprinda?