Jump to content

thisadi

Members
  • Posts

    19
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Regensburg

Previous Fields

  • Masina
    BMW 316i E46 1.9

thisadi's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • One Month Later
  • One Year In Rare
  • Week One Done

Recent Badges

0

Reputation

  1. nu stiu sa-ti spun ce ET au, pt ca nu scrie mai nimic pe ele; tot ce scrie pe spatele lor e 8Jx17H2; oricum la mine la e46 se incadreaza bine, nu ating in aripi sau chestii de genul asta
  2. Nu merg jantele mele pe e39. Iti spun sigur pt ca acum vreo 2 sapt m-am inteles cu un baiat din Constanta sa facem schimbul, si cand am fost la vulcanizare, jantele mele nu intrau pe butucul masinii lui (un e39 din 2002); butucul de e39 era mai mare in diametru.
  3. o intrebare: jantele din poza sunt sigur de e46? ce ET au?
  4. ar fi ok sa pui niste poze vad ce model sunt mersi
  5. astea te intereseaza?: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/102257-schimb-jante-17-cu-unele-pe-16/
  6. pai dureaza un pic pana se raceste aerul, nu ti-l baga rece din prima
  7. am luat alt panou de clima PS: verifica si releul de la AC - panou clima - 150 lei + transport 35 lei = 185 lei - releu AC - 10 lei - electrician - 50 lei - zambetul de pe fata mea cand totul mergea cum trebuia sa mearga - nepretuit
  8. Da, inainte sa ma apuc sa desfac ceasurile, am facut testul ala in care se aprind toate becurile si acele, si Check-ul s-a aprins la test. Deci e plauzibila chestia cu aprinsul lui doar la o problema mai grava la motor, dar, ca o intamplare (sau nu), am fost azi la service-ul unde am facut revizia, si unde, o data cu uleiul am schimbat si senzorul de nivel ulei. L-am schimbat pt ca mi se aprindea becul galben la scurt timp dupa ce porneam motorul, si dupa ce statea aprins vreo 10 secunde se stingea. M-am intors pt ca senzorul nou e defect, se aprinde dupa vreo 10-15 minute de mers si nu se mai stinge deloc. Au pus testerul pe masina si printre cateva alte erori, era si asta cu senzorul de nivel care nu functiona corespunzator. In fine, se schimba pe garantie. Ideea e ca celelalte erori erau cam asa: defectiuni la sistem auxiliar aer , sistem alimentare combustibil , sonda noxe si ceva la aerul conditionat, ceva cu treapta superioara la clima defecta. Ma gandem si eu, daca la erorile astea nu se aprinde Check-ul, cam cat de grave trebuie sa fie problemele la motor ca sa se aprinda?
  9. e chiar ciudat, e al 3-lea e46 pe care il detin si am avut si un e36, si la toate, cand puneam contactul, se aprindea Check'ul pana porneam si dupa se oprea (daca nu aveam vreo eroare memorata) o sa incerc maine sa desfac ceasurile sa vad daca e ceva suspect pe acolo
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.