Jump to content

magico_versace

Members
  • Posts

    55
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Contact Methods

  • Yahoo
    magico_versace

Previous Fields

  • Masina
    BMW e46

magico_versace's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. am si eu o dilema...acum cateva luni mi s-a spart furtunul de la intercooler si..drept urmare masina nu mai tragea,scotea un fum negru si gros si s-a aprins bineinteles martorul motor "check engine".am mers la service,s-a depistat problema,s-a schimbat furtunul asta plus toate celelalte filtre,ulei si alte cateva piese.(tot trebuia sa ii fac schimbul de ulei).toate bune si frumoase,masina si-a revenit,tragea la fel ca inainte martorul stins pana acum vreo luna jumate cand s-a aprins iar(a mers nevasta-mea cu masina si ea merge cu motorul mai subturat,schimba sub 2000 rpm).am luat masina,am iesit sa dau o tura cu ea sa vad daca e vreo schimbare in mers...si nimic.masina tragea bine,nu dadea cu fum,am alergat-o putin si s-a stins martorul.de atunci s-a mai aprins de vreo 2 ori dar la fel,ne fiind eu la volan.am repetat procedura ca si prima data(am alergat-o putin)si s-a stins iar martorul.acum de cand cu zapada asta nu am mai putut schimba vitezele cum le schimb de obicei(peste 2500 rpm) si s-a aprins iar.problema e ca am alergat-o un pic zilele astea si...nu mai vrea sa se stinga :-)))mentionez ca nu s-a schimbat nimic in mersul masinii:trage bine,nu da cu fum,relantiul e ok,porneste bine...aveti idee care ar putea fi buba?ar putea avea legatura cu faptul ca in timpul cat a avut furtunul ala fisurat am mers cu ea si s-a strans mizerie pe undeva?sa fi infundat ceva?ar putea fi EGR sau intercoolerul,sa fie infundate,sa nu evacueze gazele cum trebuie?ieri am depistat ca am rupta teava de esapament pe la racordul ala flexibil si ma gandeam ca poate a intrat ceva pe acolo.daca aveti vreo idee de unde ar putea fi buba....
  2. poti sa imi recomanzi un service cu un electrician bun care poate sa rezolve problema asta?eventual sa fiui sigur ca sunt releele si sa le si schimbe.nu sunt sigur 100% ca sunt releele pentru ca nu se deschide usas nici cand incerc sa o deschid cu cheia
  3. pai dak ar fi intreg modulul nu ar trebui sa nici nu le inchida?beleaua e ca nu se deschide nici daca bag cheia in usa.pana cand nu isi face ea damblaua nu vrea sa se deschida. cam cat ar costa releea astea si modulul.unde sunt pozitionate?
  4. o problema similara am si eu,la un e 46 din 2004.la mine se manifesta astfel:de inchis se inchide fara nici o problema,cu deschisul e belea mare.de cand a venit frigul nu mai vrea sa se deschida apas pe cheie (inchis-deschis) de imi vine rau pana cand intr-un final se deschide.nici daca bag cheia in usa nu se dechide.m-am gandit ca ar putea fi un releu pentru ca acum vreo 2 luni l-am schimbat pe cel de la pompa de motorina care mi-a facut figuri iar de cateva zile am observat ca nu mai merge nici bricheta si nici tempoprizatorul de la stergatoare.de-asta m-am gandit ca ar putea fi ceva de la sigurante,relee ceva.cert e ca imi face figura asta doar cand vine frigul...cand se incalzeste e ok.daca aveti vreo sugestie ceva...PS portbagajul si capacul de la rezervor se deschid fara probleme
  5. aceeasi problema am avut-o si eu...nu pornea la rece,trebuia sa ii pun contactul de vreo 10-15 ori.pana la urma s-a dovedit a fi releul de la pompa de motorine.and era frig nu se auzea pompa cand pornea.daca esti atent,cand pui contactul se aude un sunet de sub scaunul soferului,aceea este pompa de motorina,daca se aude e ok,inseamna ca trage motorina,daca nu se aude atunci inseamna ca nu ajunge curent la ea.la mine asa se manifesta,ii puneam contactul pana cand auzeam ca porneste pompa.de cand am schimbat releul nu mai am nici un fel de problema la pornire
  6. la mine problema a fost de la releu.am chimbat releul de o saptamana si acum nu mai am probleme.porneste la sfert...deci daca aveti probleme cu pornirea la rece....inainte sa schimbati bujii (cum am facut eu) sau pompa verificati inainte si releul de la pompa de motorina.
  7. la modelul de 136 de cai nu stiu sa iti spun unde este,la cel de 150 CP este sub scaunul soferului,pe langa filtrul de combustibil
  8. dap....dar cand nu porneste nu se aude nici pompa de sub scaun.adica:cand pun contactul,pompa de combustibil de sub scaunul soferului nu se aude,adica nu porneste si trebuie sa ii pun contactul de N ori pana cand se aude ca porneste pompa si atunci porneste si masina.
  9. ok...sa zicem ca e asa dar nu da simptome de injectoare....plus ca odata ce a pornit si s-a incalzit nu mai are probleme.porneste la sfert.iar in cand nu porneste nu se aude pompa de sub scaunul soferului.din cat de putin ma pricep eu,astea nu sunt simptome de injectoare sau de pompa de injectie plus ca bujiile le-am schimbat la inceputul anului asta (pe toate 4).parerea mea e ca poate fi ori pompa de combustibil (cea de sub scaunul soferului) care se dezamorseaza (dar ca sa se dezamorseze ar trebui sa se auda pornind cand pun contactul si totusi motorul sa nu porneasca) sau sa fie releul care nu da curent pompei si in consecinta nu targe motorina.intrebarea e de ce face figuri numai cand e rece afara?cand e cald (peste 15 grade) porneste la sfert,fara nici un fel de problema.m-am gandit si la baterie dar din moment ce claxonul,luminile si alti consumatori functioneaza,nu vad dc nu ar functiona si pompa.totusi asta este doar parerea mea si sper sa am dreptate pentru ca nu ar costa mult reparatia
  10. dap.si eu sper.oricum revin cu un post dupa ce schimb releul
  11. multumesc mult pentru post.am reusit azi sa comand releul si a costat 61 ron.am luat codul de piesa de pe realoem.sper ca problema sa fie releul asta ca bujiile le-am schimbat anul trecut ca si atunci facea figuri dar la temperaturi de -10 grade si ii puneam contactul de cateva ori si pornea.acum e mai nasol ca deja sunt 10 grade si eu trebuie sa pun contactul de minim 10-15 ori pana aud pompa ca porneste.sper sa nu fie pompa defecta,sa se dezamorseze si sa nu traga motorina dar ma gandesc ca s-ar dezamorsa si daca ar fi cald afara,de-aia tind sa cred ca e releul asta.oricum multumesc mult apropo...asta e codul de piesa pe care l-am gasit eu 61368373700,poate te pricepi mai bine ca mine.sper ca asta sa fie ok
  12. pai nu le dau.am incercat.nu sti sa imi spui ceva date tehnice?vreo marca ceva?ce amperaj are?o poza? macar sa stiu cum arata.sa il ia naibii de releu....pompa de motorina am gasit si stau acum in dubii daca sa o cumpar sau nu din cauza releului asta pe care nu il gasesc.PLEASE HELPPP :bashwall:
  13. spune-mi si mie te rog ce cod are releul asta de la pompa de combustibil sau de unde l-ai luat tu?ca nu reusesc sa il gasesc.sau unde sa caut,mama masi,codul care l-ai postat mai jos nu ma ajuta cu nimic.
  14. a mea nu porneste decat la rece...la prima cheie dimineata cand sunt temperaturi scazute.deja cum a ajuns temp la 10 grade nu mai porneste.trebuie sa ii pun contactul de vreo 10-15 ori pana cand se aude sunetul ala de la pompa.depa ce a pornit si s-a incalzit motorul nu mai am probleme,o ia la sfert.problema e ca nu gasesc releul asta de la pompa.nu stiu nici codul de piesa si pe unde am fost mi l-au cerut...
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.