Jump to content

VL-13-ADR

Members
  • Posts

    5
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Valcea

Previous Fields

  • Masina
    bmw525

VL-13-ADR's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. cred ca am gasit explicatia la ce se intampla...functia de autocuratare a filtrului de particule ......am luat dupa un alt forum o explicatie....Atunci cand incepe sa se comporte ciudat, se aprinde si martorul de filtru de particule pe bord. Inseamna ca calculatorul de motor a adoptat un program de regenerare a filtrului. Acest program se declanseaza atunci cand filtrul de particule este colmatat peste 30% si incearca sa faca regenerarea pana cand filtrul ajunge la 80%. Peste 80% calculatorul nu mai induce starea de regenerare pentru ca este pericol de incendiu. Atunci va ramane martorul de filtru de particule permanent aprins pe bord si trebuie sa mergi la un dealer pentru a efectua controlat acea regenerare a filtrului. Bun: de ce merge motorul ciudat cand se face regenerarea DPF-ului. ECU modifica avansul distributiei pentru a creste temperatura gazelor de evacuare. Catalizatorul (care are DPF incorporat) are temperatura de regim ~500grade. Funinginea (care se aduna in DPF) are temperatura de autoaprindere de aprox. 600-650grade. Deci, prin modificarea fazelor distributiei ECU creste temperatura catalizatorului pana pe la 600-650grade si atunci funinginea se autoaprinde. Bun, ce faci cand incepe regenerarea? De obicei ECU induce o stare de regenerare in conditiile in care mergi la turatii si viteze relativ constante cu auto. Daca incepe regenerarea cand tu esti in mers, incearca sa tii cat de cat turatia constanta (peste 2000rpm, indiferent de viteza) pentru a beneficia de o regenerare cat mai completa a filtrului. Nu accelera brusc, nu forta motorul. o sa dorm mai linistit.... :)
  2. am vazut 3-4 bmw 525d (chiar si un seria 7) cu motoarele facute zob din cauza galeriei de admisie...se rup clapetele din ineriorul galeriei si ajun in capul pistoanelor....si mai bine dai 400 de euro pe o galerie de admisie decit 2000-3000 sa faci motorul :) Eu personal am schimbat-o imediat dupa ce am cumparat masina
  3. intradevar se schimba zgomotul in tobe...se aud ca si cum as avea tobe din acelea sport...
  4. daca o dau pe manual...ii cresc turatia si in cateva minute(de obicei) dispare problema...numai cind merg in turatie mica imi face...cel putin odata pe saptamana.. :)
  5. Am un bmw 525 d an 2004. La cateva luni dupa ce am cumparat-o mi-a aparut o problema pe care nu am rezolvat-o nici pana acum. Cateodata cind merg cu masina mai mult timp la relantiu cam la 1500-2000 de ture (in aglomeratia din oras) imi apare problema...nu mai trage cum trebuie cind incerc sa o calc mai brusc. Dureaza cateva secunde pana pleaca. Am fost la bavaria de cateva ori si nu mi-au gasit nimic pe tester. (poate sa ma duc numai in momentul care apare problema) Am schimbat senzorul de pe galeria de admisie,senzorul de presiune de la egr debitmetru de aer si degeaba. Daca pate cineva sa ma ajute cu o sugestie....
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.