Jump to content

danrzc

Members
  • Posts

    43
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    danrzc

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    BMW 320d 150CP 2002

danrzc's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. As dori eu piesele de oglinzi. Poate reusesc sa fac 2 bune pentru masina mea...
  2. as vrea eu semnalele. Unul mi s-a crapat si intra apa in el...
  3. semnalele clare sunt promise. Raman celelalte piese.
  4. De vanzare pentru E46 nfl sedan: - Far stg complet Bosch fara urechi rupte sau alte defecte - 80 Ron - set semnale clare TYC noi - 60 Ron - set semnale albe - 40 ron - stop stg complet (aripa + hayon) - 60 Ron. Stopul de pe hayon are o crapatura
  5. Nu trebuie sa te ambalezi. Ce ai spus tu acolo (cu exceptia greselii recunoscute) este corect din punct de vedere strict teoretic, insa in cazurile concrete lucrurile nu stau chiar asa. 0W 5W 10W sunt niste CLASE de vascozitate, care au anumite marje de valori. Uleiurile sunt niste produse mult mai complexe, care au ca si caracteristici printre altele si indicele de vascozitate (foarte important, arata evolutia vascozitatii odata cu temperatura), vascozitatea cinematica la 40 grade Celsius si la 100 grade Celsius (foarte importante, daca compari 0W 40 cu 5W 40 vei vedea niste diferente insemnate), etc. O privire pe Wikipedia este foarte utila. Ca exemplu, un ulei 5W 30 este mai subtire decat un ulei 5W 40 atat la cald, cat si la rece (nu vreau sa fac publicitate si nu comunic sursa, dar este publica), desi teoretic ar trebui sa fie mai subtire doar la rece.
  6. Asa este, iar daca vorbim de un motor care a folosit deja ulei 10W 40 inseamna ca acest joc intre componente a fost marit cumva "fortat" in decursul timpului, iar un ulei 5W sau 0W nu stiu cat bine va face. Oricum, sfatul meu este sa nu mai foloseasca 10W 40. Uleiul potrivit il poate afla dupa verificari (2 revizii maxim).
  7. Cum sa nu conteze vascozitatea ? Ai vazut tu ulei pentru filtru de particule 5W 40 ? Uleiul pentru motoarele cu filtru de particule este un ulei special, mai subtire si care in urma arderii emite foarte putina cenusa. De cele mai multe ori este 5W 30, dar poate fi si 0W 30.
  8. Sa nu fie de la lantul de distributie, din ce stiu intinzatoarele de lant sunt mai sensibile la motorul 320d 136CP
  9. La 200.000 km dupa ce a mers cu 10W 40 cred ca mai bine ai pune un 5W 40 sau 0W 40, deoarece daca pui 5W 30 s-ar putea sa ai surprize legate de consumul de ulei. Eu am 256.000 km si folosesc Castrol Magnatec Professional 5W 40 si completez maxim 200 ml intre revizii. Am pus o data 5W 30 si pe langa ca imi vajaia turbina la rece, a si consumat cam 1 litru intre revizii.
  10. Asa este, greseala mea (imi cer scuze). Este vorba de un E46 320d sedan FL 150CP 2002. Multumesc inca o data
  11. Salut si La Multi Ani !, Se poate un pret la set covorase cauciuc, nuca schimbator viteze 5 trepte si releu bujii incandescente ? Multumesc
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.