Jump to content

maimuta

Members
  • Posts

    10
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Previous Fields

  • Masina
    BMW 320D

maimuta's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. salut Dan rog pret ptr. BMW 320d 2001 PE64351 filtru aer * ulei * motorina * clima * epurator ulei 5l tampon motor st.,dr. tampon cutie viteza bieleta antiruliu 2 buc multumesc
  2. salut, am un 320d 136cp 2001 este normal ca atunci cand este pornita incalzirea (ventilatia) motorul sa vie mai turat , cu AC oprit aprox.850 de ture cu AC pornit aprox.950 de ture
  3. nu cred sa aiba vreo legatura una cu alta,dar nu sant asa avansat sa ma pronunt eu,stiu ca iti trebuie controlerul de la egr,si cred ca si debitmetru si poate si resoftare,momentan nu ai nici cei 136care ar trebui sa fie,restul...intreaba la reprezentanta,daca nu te ajuta careva de pe aici
  4. schimba controlerul de la egr,schimba debitmetru,resofteaza DDE si vezi ca o sa mearga "racheta", sau cauta debitmetru pe original si poate nu trebuie resoftat,dar nu cred
  5. vezi egr ,sau comanda pe egr ,poate sa nu fie buna, egr murdar,controleru de la egr defect
  6. problema ta nu este una singura ,de fapt sunt 2 interconectate daca nu chiar 3... 1. debitmetru pe original si 2. resoftat DDE asta cred ca numai la reprezentanta... 3. controleru de presiune care comanda EGR schimbat cu unul nou daca se poate pe original ( este problema la acceleratia neliniara la 1500-1800 de ture), daca ai incercat cu mai multe debitmetre la DDE s-au transmis informatii false si acuma l-ai "zapacit",daca schimbai din prima debitmetru cu unul pe original si nu erau si alte erori la masina ,erau sanse sa scapi si fara resoftare DDE il recunostea,asa... lipsa de putere care o are masina este de la astea doua erori debitmetru+controlerul de presiune de la EGR,pt ca cum ai scris mai sus ,controlerul de la turbo se pare ca este bun daca nu ai pe cineva care sa stie ce face ,mai bine du-te la reprezentanta ,si putini sant cei care pot resofta DDE,eu personal nu cunosc,altfel o sa tot cheltuiesti pe la tot felul de testere,si nu e sigur ca o sa rezolvi ceva
  7. senzoru de presiune e pe original ...l-ai schimbat sau curatat ,dar la tester ar fi trebuit apara ca defect inclin sa cred ca la plaja asta de turatie 1800-2000 sa nu ai putere e din egr controlerul de la egr ,vacumu,cam acolo ar trebui insistat, daca poti fa si un test de gaze ,ca sa iti dai seama daca raportul amestec aer-motorina este bun
  8. egr lucreaza (se inchide si se deschide) incearca sa schimbi controlerul de la egr cu cel de la turbo (e un pic de lucru)dar ce lputinl sa sti daca sa cumperi unul nou si filtrul de aer l-ai schimbat acuma sau mai de demult(nu scoate fum peste normal)
  9. curata EGR si verifica valva care il actioneaza (este identica cu cea de la turbo)
  10. verifica intercooleru sa nu fie fisurat ,sau vreun furtun de la el, sa primeasca aer fals pe undeva
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.