Jump to content

raduvictor

Members
  • Posts

    12
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti, Chibrit

Contact Methods

  • Yahoo
    flipper_radu

Previous Fields

  • Masina
    BMW 318 IS GlassRoof

raduvictor's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Dezmembrez E36 Compact 1993-1997 Pe scurt iti pot oferi absolut orice piesa ai nevoie…numai un surub sau toata caroseria  ! 1. Motor 170 Euro (Motor, cutie, instalatie electr., ambreaj,esapament, catalizator, sonda lambda) 1.1. Cutia 900 Euro 1.2. Instalatia 30 Euro 1.3. Ambreaj 30 Euro SACHS 1.4. Motorul in sine 100 Euro 1.5. Esapament NOU 100 Euro (toba finala+mijloc) 1.5.1. Esapament SH 50 Euro 1.5.2. Catalizator 75 Euro 1.5.3. Sonda lambda 35 Euro 1.6. ANEXE & componente 300 Euro 1.6.1. Debitmetru 100 Euro (electronic sau mecanic) 1.6.2. Pompa servo-frana 20 Euro 1.6.3. Pompa servo-directie 50 Euro 1.6.4. Bobina 40 Euro 1.6.5. Butelie de carbon 20 Euro 1.6.6. Regulator de relanti 30 Euro 1.6.7. Senzor vibrochen 15 Euro 1.6.8. Sensor acceleratie 20 Euro 1.6.9. Sensor temperatura 20 Euro 1.6.10. Panou sigurante 25 Euro 1.6.11. Baie ulei 50 Euro 1.6.12. _chiulasa_ 100 Euro 1.6.13. Pistoane 100 Euro 1.6.14. Axe cu came 100 Euro 2. Caroserie 500 Euro 2.1. Aripi fata 45 Euro/buc 2.2. Aripi spate 50 Euro/buc 2.3. Usa 50 Euro 2.3.1. Geam 25 Euro 2.3.2. Motoras 25 Euro 2.4. Capota 100 Euro 2.5. Haion+luneta 100 Euro 2.6. Spoiler fata 80 Euro 2.7. Spoiler spate 45 Euro 2.8. Grila cu nari 55 Euro 2.9. Trager 55 Euro 2.10. Trapa 60 Euro 3. Sistem iluminare 3.1. Faruri 100 Euro Hella BMW 3.2. Stopuri 75 Euro Hella BMW 3.3. Proiectoare 40 Euro 3.4. Semnale 25 Euro 4. Sistem franare 4.1. 4 x etrieri 150 Euro sau 50 Euro/buc 4.2. 4 x discuri NOI 70 Euro sau 20 Euro/buc 4.3. 8 x placute NOI 80 Euro sau 12 Euro/buc 4.4. 4 x senzori ABS 100 Euro sau 25 Euro/buc 5. Articulatii 390 Euro (completa) 5.1. Bascula 35 Euro 5.2. Cap bara 15 Euro 5.3. Bieleta 15 Euro 5.4. Fuzeta 45 Euro 5.4.1. Rulmenti 20 Euro 5.5. Amortizoare 20Euro 5.6. Arcuri 15 Euro 5.7. Bara de torsiune 20 Euro 5.8. Caseta directie 80 Euro 6. Tapiserie & interior rosu 250 Euro 6.1.1. Butoane 15 Euro/buc 6.2. Scaune 50 Euro/buc 6.3. Bancheta 30 Euro 6.4. Fete de usi + panouri + stalpi 55 Euro 6.5. Plafon 10 Euro 6.6. Mocheta 50 Euro 6.7. Bord 50 Euro Date de contact : 0740.605652 - Radu 0765.548052 - Victor Flipper_radu@yahoo.com
  2. Hei, sorry, eram obosit cand am citit ultima oara postul tau si am confundat VIBROCHENUL cu AXA CU CAME de la acest senzor era, de la vibrochen !
  3. Am schimbat si ECU! Masa e ok, cablajul e ok! pe DELPHI nu am nici o eroare, ma duc azi cu ea la alt test..
  4. nu ai citit cu atentie topicul , dar ms oricum de sfat ! Surpriza, tocmai l-am schimbar si pe asta cu unul nou... NU E! cred ca o sa pun in curnd intrebari de genul "cat e halatu'? " , il duc la doctor! Senzori de detonatie ???
  5. Salutare ! Subiect: - E36 - 1.8is 1997 M44 - instalatie electrica M42 1995 - Compact 1995 - combinatie e de 2 ani asa, asa ca nu vreau sa aud comentarii referitoare la asta ! Scurt si la obiect : - hehe am spalat motorul - hehehe imediat dupa spalatorie se tura greu, urca lent in ture dar se ducea la maxim - hehehehe a doua zi nu a mai trecut de 4000 de ture la rece, la cald 2000-2500 Posibile probleme: - debitmetru ) [toata lumea zice debitmetru, cred ca e un cuvand care da bine din gura unui mecanic =))] in fine INLOCUIT - bobina, fishe, bujii INLOCUITE - pompa de benzina INLOCUITA - sigurante, relee VERIFICATE - mufele instalatiei electrice CURATATE cu wd40, SUFLATE cu compresor, MASURATE sa nu fie in scurt - senzor clapeta acceleratie INLOCUIT - senzor pozitie axa cu came INLOCUIT (aici am o nelamurire, cum verific senzorul asta daca e bun sau in parametrii, am luat unul nou noutz si nu e nici op diferenta intre cel nou si cel vechi, ce am facut : am masurat rezistenta si e 0 pe ambele, nici continuitate nu au pinii mufelor) Informatii despre comportamentul masinii: - nu este deloc civilizat - viteza a5a- 90km/h-3000rpm trec in inferioara viteza a3a-80-85km/h-3000rpm....pai nu e dubios ? motorul se aude ca fiind in 4000 si ceva de ture - rece fiind atinge cam 4000-4500rpm, calda fiind ii scade limita de turatii pana pe la 2000-2500 rpm - cu senzorul de axa scos din locul lui dar totusi in mufa, motorul se comporta la fel...dubios si asta nu ? La ce m-am gandit eu avand in vedere tot ce am scris mai sus : - senzorul de pozitie al volantei-el inregistreaza turatiile-el nu citeste mai multe ture chiar daca ii fac faza cu inferioara- el crede ca e problema... TU CE ZICI ??? IMI LAS SI NUMERELE DE TELEFON: 0740605652 0765548052 AM MAI FACUT-O SI SE PARE CA A FOST DE FOLOS PENTRU CEI CARE M-AU SUNAT
  6. Salut! Pe scurt, am si eu un 316 si un 318is ambele e36 iar ca idee nici unul din ele nu a vazut service auto (la service prima simptoma este clara..."DEBITMETRU"...peste tot unde te duci toti spun acelasi lucru fara sa isi miste vreun pic neuronul singuratic...in fine)... zici ca nu se intampla nimic cand dai la cheie, logic, e debitmetru defect. =)) glumeam ! Hai sa iti spun ce am facut eu cand al meu e36 316 a facut la fel...in prima faza am verificat bateria, am verificat sigurantele, contactul...toate erau in regula, am fost la BMW Filaret unde am pus testerul pe ea...nimic, curata ca lacrima...si m-am gandit hai sa o imping si impoins-o (ma rog...am tras-o cu alta masina) ce crezi!? nu a pornit la prima cheie, nici la a doua dar la a treia a pornit ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat! Cand spun "prima cheie" ma refer la : sufa legata de ambele masini, ambele masini se deplaseaza, e36 e in viteza cu ambreajul cuplat, pui contactul iei contactul pui contactul iei contactul pui cantactul si a pornit (doar pui contactul, nu dai si la demaror) ! Sper ca despre asta este vorba...baieti de la BMW nu isi explica, nici eu, si nici altcineva...o sa imi dau seama la un moment dat!
  7. simplu de spus, cum se face, unde se face, cu cat $$$ se face ?
  8. m-am gandit la asta dar nu porneste masina...cipul de cheie...nu am si celel necesare de sub bord, cheile de la instalatia asta si ce mai trebuie.... Invarte motorul la nesfarsit dar nu porneste ! stii cum se face conversia sau daca se poate !?
  9. Multumesc pentru lectura, ma duc in garaj ! :twoup:
  10. rgrgrgrggggg ba se regleaza ! daca era prereglat din fabrica nu avea acea rotita zimtata! De ex. : pompa de benzina e si aia presetata din fabrica si nu are reglaje pe ea regulatorul la fel injectoarele la fel.... Tre sa fie buna de ceva si rotitza aia !
  11. Te astept pe la mine la garaj !
  12. Problema e simpla : 1-debitmetru de m42, 5 fire colorate, 02.1995 2-debitmetru de m44, 4 fire colorate, 07.1997 Pe masina am acum motor m44 cu instalatie de m42, merge! Vreau sa pun si debitmetru de m44 pe instalatia asta de m42... Stie cineva cum sa leg firele alea pe acolo? SAU cum sa reglez debitmetru de m42 pentru ca are o rotita zimtata care intareste sau slabeste arcul care tinte sa tina clapeta inchisa !
  13. Hai spune-mi si mie te rog cum l-ai reglat, asta e singura roblema pe care o am la masina....de la 800-900 de ture la relantii daca ii dau talpa in sarcina sau nu, mai intai da in nas apoi trage putin pan ape la 1800-2000 unde ii scade foarte mult puterea, de la 350 creste semnificativ iar de la 5000 nu mai zic, e la maxim ! Da-mi si mie un sfat te rog !
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.