Jump to content

Ovidiu Satmarean

Members
  • Posts

    11
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Busteni

Previous Fields

  • Masina
    BMW 324 TD E30

Ovidiu Satmarean's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. M-am exprimat eu gresit. Imi cer scuze pentru asta. vruiam sa ilustrez lipsa de "shfung" la RPM-uri mici, asemanatoare turbo lag-ului. Deci "ma' bad". :) Si intr-adevar "day to day drive" la un 325 i e cam nasol, daca nu ai sonda de petrol in curte. ia cam mult in oras (mi-e ca daca ii dai in goarna ia si pre 15-20).
  2. Depinde de starea masinii. daca dai de una cum trebuie, poti sa mergi cu ea mult si bine. io pe a mea o folosesc sa fac naveta Busteni-Brasov de 2-3 ori pe saptamana. Vara asta am fost in concediu prin Europa, am facut drumul Davos-Stelvio si am ajuns pana in Germania aproape de Munchen. In total 4500 de kilometrii, in care masina nu a avut NICI O PROBLEMA, a mers ca unsa. deci pica faza ca nu e "day to day drive".
  3. Salut. Mai greu mestere cand vine vorba de "ursuleti" pe forumurile romanesti. Si eu am un e30 324td si abia scot un reply de la baietii de aici. sunt masini rare, si sunt putini entuziasti. dar ce pot sa iti spun de 325i e ca este O BIJUTERIE. Am mers cu un prieten din Bucuresti cu 325-ul lui de 180 de cai si am fost impresionat. este super puternica, si pentru ca are litraj mare, are si mult cuplu. deci nu ai prea mult turbo lag, fata de cele mai mici in 4 cilindrii. Plus ca celew mai bune motoare ale bmw-ului au fost cele in 6 cilindrii. sunt super echilibrate, si nu am auzit de povesti de groaza. acuma prea multe nu pot sa iti spun de cel pe benzina, pentru ca nu am avut niciodata (eu sunt cu diesel-urile), dar io zic ca sunt mai fiabile decat cele in 4 cilindrii. acuma din punct de vedere al masinii, ursuletii sunt TANCURI. mai ales daca gasesti unul in stare buna, te poate tine o gramada de ani. Incearca sa il iei pe cel cu facelift (dupa '89), cel cu stopuri late. am avut un 324 d prefacelift, si boala lui era sa rugineasca la praguri ingrozitor. faceliftul nu mai are probleme de genul asta. nici piesele nu costa asa de mult. mi-am schimbat la al meu kitul de ambreiaj (doar volanta dubla m-a costat mai mult adica vreo 9 milioane), si telescoapele (4 jumate toate 4 pe gaz. a propos, vezi ca tre sa cauti mai mult ca sa dai de pretul asta.), si nu m-au dus asa de mult. deci recomand un ursulet peste o pisica ORICAND. are alta carisma, iti da impresia de "build quality", pur si simplu e mai "SPECIALA". Pisica imi inspira "plastic". numai ai grija ca in momentul in care ti-o cumperi, o sa dai in mania "optionalelor". numai vezi, ca daca o "tunezi", sa o faci cu gust. si asa sunt foarte putine pe strada, te asigur ca atunci cand te intalnesti cu unul pe strada tot cu ursulet, o sa va salutati reciproc (eu asa patesc de fiecare data, adica de 4 ori pana acuma intr-un an jumate). deci daca o tunezi , tuneaz-o discret ca sa ne bucuram de ea cand o vedem, sa fie masina bavareza, nu kitch balcanic. bafta!
  4. Salut, Am un 324 td e30 pe care am pus jante alpina pe 15". jantele arata foarte bine, din pacate nu am la ele si capacele care acopera prezoanele. Ar completa foarte frumos look-ul masini daca as pune si capacele. Problema e ca aceste capacele ori sunt foarte greu de gasit ori foarte scumpe (pot ajunge si pe la 4-5 milioane). Ma gandeam daca nu cumva ar putea fi facute din aluminiu dur la un strungar. Postez acest topic sa vad daca cineva a facut asa ceva sau daca se poate face asa ceva. Vedeti atasata poze cu jantele fara capace si cu capace.
  5. Multumesc mult pentru reply. Am aflat pana la urma. Intradevar nivelul optim este la jumatatea borcanului. deasupra borcanului se vede o sageata care converge spre mijlocul acestuia. Respect
  6. Salut baieti... Am si eu o intrebare: Unde imi arata nivelul de apa de racire la borcan, la bmw-ul E30 cu facelift. La primul model, avea scris pe el clar nivelurile min si max, dar la asta cu facelift, nu are nici o gradatie pe borcan. Multumesc anticipat.
  7. Salut baieti! Ma confrunt de cateva zile cu o problema. Am un BMW 324 TD, si de cateva zile, am probleme cu relanti-ul la decelerari. cand decelerez ca sa opresc la un STOP s.a.m.d, in loc sa revina relanti-ul la 700-800 RPM unde sta el de obicei, se blocheaza pe la 1000-1100. Trebuie sa ii dau un pic de pedala ca sa revina la loc. prima data am zis ca o fi de la depunerile de la turbina, si astazi in drum spre munca, i-am dat talpa pana la 3000-3500 RMP. apoi am mers la OMV si am bagat niste motorina de-a lor, ca am inteles de la unii ca e mai buna decat la Petrom. Dar tot asa face. ce poate sa fie? e foarte enervant. ca sa nu mai zic ca si un pic periculos, cand vine vorba de manevre. Multumesc anticipat!
  8. multumesc baieti. Am deja inaltatoarele, am vrut sa le pun cand am schimbat telescoapele, dar aia de la service mi-au zis ca nu e bine sa pui 2 randuri de gume (mai am un rand de gume ceva mai subtiri din fabrica, ca sa zic asa). Nu stiu ce sa fac. Astept acuma ca mi-am luat niste jante pe 15 J7 si o sa vreau sa ii iau cauciucuri 205/55/15. dupa ce le pun, o sa vad cum sta masina, si daca nu imi place, poate o sa merg la ei si sa le puna pana la urma. ca ma cam zgarie pe creier.
  9. Salut. Am un bmw e30 324 din 89. e lasata un pic lasata de spate. as fi vrut sa o ridic un pic de fund. i-am schimbat amortizoarele, si am schimbat si arcurile pe spate. arcurile de pe spate sunt second hand dar tipul de la care le-am luat mi-au zis ca sunt bune. Ideea este, daca o sa cumpar arcuri noi pe spate, o sa mi-o ridice de fund, sau mai trebuie sa fac si altceva? Macar sa stea dreapta, nu neaparat inclinata un pic pe fata. dar dupa cum am zis, e un pic lasata de fund. Am remarcat ca de obicei asa arata ursuletii cu face-lift, in timp ce ursuletii mai vechi sunt mai ridicati de fund. E chestie de constructie sau pura coincidenta. Multumesc!
  10. Va rog frumos daca ma puteti ajuta. Vreau sa fac poze la seria de sasiu si ma seria de motor la un Bmw 324 Td E30. Seria sasiului am gasit-o. Mai am probleme cu localizarea seriei motorului. Am inteles ca este foarte greu de gasit. Poate daca as sti exact unde este, ma pot strecura cumva, poate chiar pe dedesubt si sa ii trag o poza. Dar mer pe orbecaite nu merge, avand in vedere ca nu stiu unde este. Deci daca cineva stie sa imi zica pozitia exacta a seriei, mi-ati fi de mare ajutor. Va multumesc.
  11. Am nevoie de scutul de la motor si de proiectoarele de ceata (cu tot cu butoanele din bord) pentru un BMW 324 td E30. Spune-mi te rog daca ai asa ceva si la ce pret. Multumesc!
  12. Va salut . Acuma am aterizat si eu
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.