Salut. Mai greu mestere cand vine vorba de "ursuleti" pe forumurile romanesti. Si eu am un e30 324td si abia scot un reply de la baietii de aici. sunt masini rare, si sunt putini entuziasti. dar ce pot sa iti spun de 325i e ca este O BIJUTERIE. Am mers cu un prieten din Bucuresti cu 325-ul lui de 180 de cai si am fost impresionat. este super puternica, si pentru ca are litraj mare, are si mult cuplu. deci nu ai prea mult turbo lag, fata de cele mai mici in 4 cilindrii. Plus ca celew mai bune motoare ale bmw-ului au fost cele in 6 cilindrii. sunt super echilibrate, si nu am auzit de povesti de groaza. acuma prea multe nu pot sa iti spun de cel pe benzina, pentru ca nu am avut niciodata (eu sunt cu diesel-urile), dar io zic ca sunt mai fiabile decat cele in 4 cilindrii. acuma din punct de vedere al masinii, ursuletii sunt TANCURI. mai ales daca gasesti unul in stare buna, te poate tine o gramada de ani. Incearca sa il iei pe cel cu facelift (dupa '89), cel cu stopuri late. am avut un 324 d prefacelift, si boala lui era sa rugineasca la praguri ingrozitor. faceliftul nu mai are probleme de genul asta. nici piesele nu costa asa de mult. mi-am schimbat la al meu kitul de ambreiaj (doar volanta dubla m-a costat mai mult adica vreo 9 milioane), si telescoapele (4 jumate toate 4 pe gaz. a propos, vezi ca tre sa cauti mai mult ca sa dai de pretul asta.), si nu m-au dus asa de mult. deci recomand un ursulet peste o pisica ORICAND. are alta carisma, iti da impresia de "build quality", pur si simplu e mai "SPECIALA". Pisica imi inspira "plastic". numai ai grija ca in momentul in care ti-o cumperi, o sa dai in mania "optionalelor". numai vezi, ca daca o "tunezi", sa o faci cu gust. si asa sunt foarte putine pe strada, te asigur ca atunci cand te intalnesti cu unul pe strada tot cu ursulet, o sa va salutati reciproc (eu asa patesc de fiecare data, adica de 4 ori pana acuma intr-un an jumate). deci daca o tunezi , tuneaz-o discret ca sa ne bucuram de ea cand o vedem, sa fie masina bavareza, nu kitch balcanic. bafta!