Buna seara, Am cateva intrebari legate de erorile care apar pe tester, (doar codurile sunt de pe tester, explicatiile le-am gasit aici, pe forum): 1- P0401 Exhaust gas recirculation (EGR) system - insufficient flow detected Hose leak/blockage, basic setting not carried out (if applicable), wiring, EGR valve, EGR solenoid, ECM 2 - P1491 Exhaust gas recirculation (EGR), bank 2 - insufficient flow detected Wiring, EGR system leak/blockage, EGR valve EGR-ul si clapetele de admisie au fost curatate deja.. Pe langa acestea, valorile injectoarelor sunt: 1:0,3; 2:-2,7; 3:1,8; 4:0,4... Este adevarat ca injectoarele lucreaza in perechi, respectiv 1 cu 4 si 2 cu 3? daca da, in cazul in care injectorul 2 a fost schimbat(toate componentele interne),el sa aiba in continuare valori anormale datorita injectorului 3? (a functionat ok doar o vreme, dupa care l-am pus pe tester si am vazut ca valorile au revenit la cele dinaintea schimbarii)..acuma ma gandesc sa schimb si injectorul 3..insa as dori sa stiu daca poate exista si o alta cauza (de exemplu, erorile de EGR mentionate mai sus) a acestor valori anormale.. Cam atat deocamdata..merci