Jump to content

Mittzza

Members
  • Posts

    6
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Cluj-Napoca

Previous Fields

  • Masina
    Bmw E46 320d, 2004,~180cp

Mittzza's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-1

Reputation

  1. nu cunosc masina, ma refeream ca motorul N42 este cunoscut ca fiind un motor problematic in gama BMW
  2. Am vazut masina prin CLuj..arata bine, pacat de motor Bafta la vanzare!
  3. Vreau si eu sa fac trecerea de la faruri simple la xenon, asa ca am citit postarile de aici..initial vad ca lumea era multumita de lupele morimoto h1 mini 2,5 insa vad ca acum au aparut si cele de 3"..care mi le recomandati? Cei de pe performanceauto.ro spun ca la cele de 3" mai pot aparea probleme la montaj, fiind mai mari..este mare diferenta de performanta intre 2,5 si 3?
  4. consola schimbator cu butoane geamuri electrice fata/spate : 120 lei - poza te rog..functioneaza toate butoanele ok? Multumesc
  5. grilele pt capota se vand doar in pereche?merci
  6. Salut, Ai cumva pe stoc 11 61 22 46 948 si 949? M-ar interesa minim o bucata din primul (preferabil 2) respectiv 4 din al doilea...Insa primul este cel mai urgent..am reusit sa il rup.. Daca nu ai pe stoc, cam in cat timp ar veni pe comanda? Multumesc
  7. scaunele sunt cu incalzire? asa se vede in poze..
  8. salut da-mi te rog un pret pt un debitmetru (13627788744) pt un e46 (FY39932), bosch si pierburg. garantia este de 2 ani daca se monteaza in service autorizat? si un pret pt debitmetru, aceeasi masina.. multumesc anticipat
  9. Schimb jante Denzent T 18", ET 40, J8, cauciucuri vara Dunlop Sport MAxx (225x40) cu jante BMW Stilyng 44 cu / fara cauciucuri..Sau le vand la pretul de 500 euro. Mai jos sunt 2 poze cu jantele.. http://imageshack.us/photo/my-images/40/imag0634v.jpg/
  10. salut ma intereseaza amortizoare spate+fata pt un 320d, 2004 (FY39932), si ce marca sunt. Multumesc
  11. salut, mai e valabil anuntul?daca da, eu am 4 jante denzent, pe 18 cu cauciucuri de vara..
  12. Buna seara, Am cateva intrebari legate de erorile care apar pe tester, (doar codurile sunt de pe tester, explicatiile le-am gasit aici, pe forum): 1- P0401 Exhaust gas recirculation (EGR) system - insufficient flow detected Hose leak/blockage, basic setting not carried out (if applicable), wiring, EGR valve, EGR solenoid, ECM 2 - P1491 Exhaust gas recirculation (EGR), bank 2 - insufficient flow detected Wiring, EGR system leak/blockage, EGR valve EGR-ul si clapetele de admisie au fost curatate deja.. Pe langa acestea, valorile injectoarelor sunt: 1:0,3; 2:-2,7; 3:1,8; 4:0,4... Este adevarat ca injectoarele lucreaza in perechi, respectiv 1 cu 4 si 2 cu 3? daca da, in cazul in care injectorul 2 a fost schimbat(toate componentele interne),el sa aiba in continuare valori anormale datorita injectorului 3? (a functionat ok doar o vreme, dupa care l-am pus pe tester si am vazut ca valorile au revenit la cele dinaintea schimbarii)..acuma ma gandesc sa schimb si injectorul 3..insa as dori sa stiu daca poate exista si o alta cauza (de exemplu, erorile de EGR mentionate mai sus) a acestor valori anormale.. Cam atat deocamdata..merci
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.