Jump to content

alex26

Members
  • Posts

    149
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    al_tica@yahoo.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Campulung, Arges

Previous Fields

  • Masina
    BMW

alex26's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. alex26

    BMW M3 E46

    vezi ca e pe forum m3 la vanzare la pret bun :twoup: Mmmmmmm...... Tocmai am vazut pozele. Trebuie vazuta masina, curios pretul!!! Merci frumos!
  2. alex26

    BMW M3 E46

    As vrea sa cumpar un M3 E46 din 2004-2005. Aceeasi dilema o am, este Euro 3 sau Euro 4? (diferenta de bani la inmatriculare: Euro 3 - aprox. 7000Euro, Euro 4 - aprox. 3000Euro). Referitor la ceea ce a spus Mdrei, nu-l contrazic ca incepand cu 2003 n-ar fi Euro 4, dar o confirmare de la mai multi detinatorii de M3 E46 ar intarii increderea. Deci, as ruga pe toti cei care detin M3 E46 sa posteze norma euro. Multumesc frumos!
  3. "Aproape" ca am descoperit problema. Am observat ca face NUMAI cand temperatura apei e pe zona albastra (cand motorul este caldut). Deci e vorba de un senzor de temperatura care citeste daca motorul e cald sau rece (sa stie daca porneste sau nu cu soc automat). Care ar fi acel senzor??? Cum il cheama??? :twoup:
  4. Ce trebuie inlocuit mai exact la un BMW pentru a schimba o cutie automata cu una manuala? (sau la o masina cu tractiune spate) NU vreau raspunsuri de genul "ar trebui s-o schimbi, sunt costuri prea mari". Vreau sa stiu exact ce presupune. Multumesc!
  5. ce presupune sa schimbi o cutie automata cu una manuala la bmw? Multumesc!
  6. Nu te contrazic ca n-ar fi senzorul de la axul cu came sau cel de la arbore, dar de ce face numai la cald? De ce nu se intampla si dimineata la rece? Senzorii astia lucreaza numai cand e motorul cald?
  7. Doar cand motorul este cald uneori am o problema la pornire. Cand pornesc merge parca in doua pistoane si se opreste, iar la urmatoarea pornire e ok. E ca si cum n-ar avea benzina in rampa de injectoare sau n-ar alimenta pompa de benzina. Ma confrunt cu problema asta de vreun an, dar nu s-a agravat. Am fost si la tester si n-am nici o eroare. Deci daca ma opresc undeva sa beau un suc, sau sa-mi rezolv treburile, cand ma intorc sa plec atunci e momentul prielnic sa-mi faca figura, dar destul de rar. Cam o data la 20 de porniri la cald. Daca ar fi sa o pornesc de 100 de ori una dupa alta totul e ok. Problema apare cand fac o mica pauza (30 min, 60 min ....). Mentionez ca am schimbat filtrele toate, bujiile, bobinele. Multumesc!
  8. In conditiile incare n-ai nici o pierdere de presiune, iar nivelul in vas este ok, nu ramane decat acel senzor care iti citeste nivelul lichidului de racire. Incearca sa vezi unde e, vezi ca are o mufa cu doua fire si cred ca acele fire sunt oxidate. Ii dai cu putin sprai (eventual WD-40, e destul de bun) si se rezolva. Asta ar fi una din probleme. Daca nu, mai verifica inca o data nivelul de lichid si vezi sa nu ai nici o pierdere. Nivelul de lichid il verifici la rece si tot atunci il si completezi. Succes!
  9. Mi se mai opreste motorul cand o tin la ralanti, de regula daca o las pe liber de la o viteza mai mare (40-50 km/h). Uneori cand o pornesc, merge putin si se opreste. Iar dimineata cat timp merge socul automat mai tremura putin. In rest, la cald, n-am fluctuatii. Motorul este de 1995 cc benzina. Multumesc!
  10. Problema e in felul urmator: in mers daca o las pe liber (la ralanti) se opreste motorul. Sau dimineata (la rece) tremura putin cat timp lucreaza socul. Sau inca una, uneori la cald, porneste, merge putin intrerupt si se opreste, iar a doua oara merge. Banuiesc ca toate sunt legate de aceeasi defectiune. Cred ca e ceva infundat, dar nu stiu ce. Am schimbat bujiile si filtrul de aer si nu e nici o diferenta.
  11. Una e sa atingi pedala, alta e sa apesi. Si in plus de asta se auzea destul de clar. In fine, si eu am ramas impresionat de ce se intampla. La E46-ele meu bineinteles ca nu face si la nici o alta masina n-am mai vazut. Sunt de acord cu voi ca frana de mana e pe cablu si ca n-are cum sa intre ABS-ul. Dar totusi la E36-ele de l-am avut se intampla lucrul asta. Nu trebuie sa va dati in spectacol cum ca ati fi niste stiutori nemaipomeniti. Sunt convins ca fiecare, dupa ce am postatacest subiect, s-a dus acasa si a tras frana de mana. Si bineinteles ca n-a intrat nici un ABS si a venit de a adaugat comentariu de forum. V-am spus unde e masina si cum il cheama pe baiat. Din atatia de pe forum trebuie sa-l cunoasca careva.
  12. daca erai mai atent vedeai ca am specificat faptul ca la frana de mana e alt sistem decat placutele nu am specificat ca am calcat frana de picior nu am apasat si pedala de picior Stiu ca pare ciudat, dar l-am sunat si pe baiatul caruia i-am vandut masina si i-am spus treaba. Mi-a confirmat acelasi lucru. In acest moment masina se afla in Constanta si pe baiat il cheama Cezar. Daca il cunoasteti puteti sa-l rugati sa faceti o proba.
  13. De fapt n-am vrut s-o intorc,mergeam drept si pur si simplu am tras-o s-o blochez (pe iarba) si mi-a intrat ABS-ul. Se simtea in pedala de frana. Totul era in regula: discuri, feordouri etc. Mai asteptam pareri...
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.