Jump to content

ainginer

Members
  • Posts

    17
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    520

ainginer's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. consumul de ulei nu este mare, cam asta este un consum normat la orice motor mai ales la al tau care are 150000 km
  2. era interesant daca ai fi putut sa ne dai ceva mai multe detalii, adica ceva simptome daca ai facut vreo diagnoza si ce coduri de eroare au rezultata niciodata nu te duci direct la piesa cea mai complexa si automat si cea mai scumpa
  3. suna-ma la 0766 454 997 sau 0723696715 sa- i facem o diagnoza si dupa asta vezi ce-i de facut uleiurile la cutii fie ca sint manuale sau automate trebuie schimbat chiar daca producatorii recomanda altceva
  4. uleiul in egr iti vine din admisie sau si mai precis din turbo verifica turbina sa nu bage ulei
  5. uleiul nu are nici o legatura daca timoneria nu are joc mare inseamna ca incep sa te lase inelele sincron din cutie
  6. Pot fi de ajutor legat de probleme la cutiile de viteze automate
  7. daca vrei contacteaza-ma la 0766454997, 0723696715 sa vedem ce putem face
  8. s-a uitat un "mecanicu' lu' peste" la ea si mi-a spus ca e clar garnitura de _chiulasa_. apoi m-am dus la Bavaria sa imi faca constatare si evident ca ei au spus cum ca am altceva defect. Un radiator gaze evacuare, termostat sistem racire si radiator s. racire mo (nu stiu ce inseamna) ... deci e un pic mai complicata treaba :) care-i simptomul?
  9. Cel mai important cand lucrezi cu INPA este sa fii foarte atent pe ce buton apesi ca sa nu faci vreo prostie. Interfata grafica este foarte simpla si nu este nevoie sa folosesti mouse-ul, poti activa diferite comenzi prin apasarea tastelor F1 - F10. Eu mi-am sters adaptarile apasand pe F7 cred in loc de F6. Nu stiu exact care sunt functiile pe care INPA le pune la disopozitie pentru fiecare modul in parte pentru ca am lucrat relatv putin cu programul asta si nu am acoperit nici pe departe toate modulele disponibile le BMW. Ca o regula generala nu activati nici o comanda daca nu este necesara sau daca nu stiti exact ce face pentru ca nu intreaba daca esti sigur, ai apasat butonul si comanda se executa. Stiu ca e distractiv sa te conectezi la masina si sa le arati prietenilor cum deschizi geamurile sau aprinzi farurile cu calculatorul da te plictisesti destul de repede de asta. Evitati sa stergeti adaptarile cum am facut eu sau sa stergeti erorile din memoria modulelor inainte de a face diagnoza ca nu mai aveti ce diagnoza sa faceti :) . De asemenea evitati sa sincronizati DME cu EWS daca nu este necesar. Daca aveti ceva probleme cand folositi INPA sau ati facut vreo greseala folosind-o spuneti si eu o sa incerc sa va ajut in masura in care pot. Si sunt sigur ca si alti membri ai forumului o sa o faca. multumesc am sa tin cont
  10. daca e pe duca volanta ai o trepidatie si in ralanti daca calci pedala de ambreiaj si nu mai trepideaza te pregatesti de volanta
  11. spun si eu o prostie: daca tot te-ai lovit de ceva probleme cu INPA ne-ar fi util daca ne-ai da citeva informatii si noua ptr a sti ce sa evitam
  12. merge si inpa fara probleme
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.