Jump to content

vwalu77

Members
  • Posts

    7
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    BMW E46 316i, model 2000

vwalu77's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Electrovalva este nr.4 din foto de la http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=AL11&mospid=47628&btnr=64_0822&hg=64&fg=18
  2. Cumpar grup diferential E46 benzinar, pentru 316i(raport 3.23:1), 318i(raport 3.38:1) sau 320i(raport 3.38:1).
  3. Ai cumva si diferential e46 cu raport 3.23 sau 3.38 (pentru 316i sau 318i sau chiar 320i) ?
  4. toate reglajele pt directionarea aerului se fac din butoanele de la climatronic,in schimb intradevar daca cu caldura pornita (ex:30de grade) umbli la grila din mijloc si invarti sa dai pe rece baga rece dar asta nu schimba tot circuitu adica de la cald la rece...pt a avea sau face rece in masina tre sa apesi pe bunotun cu 2 potizii/culori albastru si rescpetiv rosu,apasand pe albastru scazi temperatura pana la 16-17 grade minim ...atunci vei avea racoare in masina,deci nu e suficient sa invarti doar de ala din grila! scade temperatura din butonu albastru si vei avea racoarea dorita! sa-mi zici daca ai reusit,multa bafta! Din pacate, cred ca nu am fost corect inteles, asa ca voi reformula: clima reglata la 16 grade celsius, butonul de la grilele din mijloc dat la rece (trei puncte albastre), compresorul pt. aer rece oprit - rezultatul: baga rece peste tot (adica aerul de afara) cu o singura exceptie si anume la baza parbrizului, pe unde baga caldura in continuare (temperatura motorului fiind cea normala de functionare). Deci? verifica instalatia de freon sau poate nu merge electrocupla aia din compresoru de care zici tu! Am rezolvat-o. Electrovalva de caldura era blocata in pozitia deschis. De ce era blocata? O bucata de plastic din vasul de expansiune, care s-a spart, a mers pe circuitul de racire si s-a oprit acolo. Totul merge perfect acum.
  5. Se pare ca toti au aceeasi problema. Daca aveti curiozitatea sa suspendati masina si sa rotiti manual, cu miscari scurte, arborele cardanic veti constata ca exista un joc la imbinarea acestuia cu grupul diferential. Acelasi joc il veti descoperi si in cutia de viteze (poate mai mic). Jocurile sunt cu atat mai mari cu cat sunt mai uzate imbinarile respective. Credeti ca producatorul nu a sesizat asta? Una dintre masurile (poate nu foarte inspirata) pe care le-a luat a fost introducerea unei supape de intarziere (clutch delay valve) in circuitul hidraulic al ambreiajului pentru o debreiere mai lina, protejand astfel legaturile dintre cutie, cardan si diferential (si accelerand ritmul de uzura al ambreiajului).
  6. toate reglajele pt directionarea aerului se fac din butoanele de la climatronic,in schimb intradevar daca cu caldura pornita (ex:30de grade) umbli la grila din mijloc si invarti sa dai pe rece baga rece dar asta nu schimba tot circuitu adica de la cald la rece...pt a avea sau face rece in masina tre sa apesi pe bunotun cu 2 potizii/culori albastru si rescpetiv rosu,apasand pe albastru scazi temperatura pana la 16-17 grade minim ...atunci vei avea racoare in masina,deci nu e suficient sa invarti doar de ala din grila! scade temperatura din butonu albastru si vei avea racoarea dorita! sa-mi zici daca ai reusit,multa bafta! Din pacate, cred ca nu am fost corect inteles, asa ca voi reformula: clima reglata la 16 grade celsius, butonul de la grilele din mijloc dat la rece (trei puncte albastre), compresorul pt. aer rece oprit - rezultatul: baga rece peste tot (adica aerul de afara) cu o singura exceptie si anume la baza parbrizului, pe unde baga caldura in continuare (temperatura motorului fiind cea normala de functionare). Deci?
  7. Am vazut ca majoritatea reclama faptul ca au putina caldura in habitaclu. Dar imi spune si mie cineva cum opresc caldura in habitaclu? Daca dau pe rece de la grila din bord intr-adevar intra rece pe acolo dar continua sa bage caldura pe la partea superioara(parbriz). Deci, in paralel intra si frig pe la grile si cald pe la parbriz. Oare robinetul de incalzire este blocat pe deschis? Nu pot opri caldura complet si sa fac sa intre aer de afara pe la partea superioara cum intra pe la grilele din mijloc? BMW E46, 316i, fabricatie 2000.
  8. Am aceeasi problema la un e46 din 2000. La mine bateriile din chei sunt bune dar nu pot deschide usa de la distanta. Sa vedem daca este cineva care deja a rezolvat o astfel de problema...
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.