Jump to content

patton

Members
  • Posts

    9
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    kia

patton's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Corect. Pana si lantul de la 1.4 kia ceed arata a lant pe langa cele de n47. Am vazut la cineva cand a schimbat. Si pe aia de la kia i-a dus capul sa scoata o varianta mai "sanatoasa" a lantului fata de varianta din fabrica.
  2. patton

    BMW X1

    De ce e fals? Logica spune altceva. De ce freonul e amestecat cu ulei? Ok, pt lubrefierea compresorului, dar restul nu au nevoie? Restul insemnand conducte, garnituri, valva de expansiue, oringuri. Alea e bine sa ramana x luni uscate? Teoretic pot capata fisuri pe unde va scapa freonul.
  3. Naiba sa-i ia. Daca se rupe cureaua se strica maximum ceva supape si pistoane. Daca se rupe lantul se pot avaria chiulasa si chiar blocul motor si vilbrochenul. Deci "avantaj" la serviciu pt producator, te arde la buzunar.
  4. In ecuatia asta uleiul nu e pt ungere ci pt presiune. Intinzatorul hidraulic este actionat de presiunea uleiului. Daca uleiul nu e in cantitatea care trebuie sau nu are specificatiile cerute de producator, presiunea aia nu e cat trebuie, lantul nu e intins. Ai vazut vreodata un intinzator? La turatia cu care se invarte, lantul nu intinzatorul, ce ti se pare asa o mare filozofie sa sara? Nu e o chestie specifica bmw ci oricarui motor cu distributie pe lant. Am vazut distributie sarita, proprietarul nu-si aducea aminte cand a schimbat uleiul (adica la ce nr de km), oricum era sigur ca depasise de 2 ori intervalul la care trebuie schimbat si nici nu stia ce ulei pusese. Cica nu i-a intrebat pe baietii din service, service de garaj. Stia ca cica ii pusesera castrol, de care insa... Nu i se paruse chiar asa important. Cam astea au fost vorbele lui. Ma uitam si ma cruceam (in calitate de client nu mecanic, venit si eu pt o revizie).
  5. Distributia sarita de la punct, cazul de fata, are in general drept cauza uleiul neconform. Neconform pt ca nu a fost schimbat la timp sau ca nu era chiar ce scrie pe cutie(contrafacut) sau ca nu respecta specificatiile. Alexandra a luat masina la 80000 si a patit-o dupa 7000 (daca nu ma insel). Probabil nu a schimbat uleiul dupa cumparare, probabil dealerul i-a spus ca e proaspat schimbat si nu era chiar asa sau poate fostul proprietar a pus o trompeta de ulei in motor.
  6. @WIN60, nu te inseli. Presiune scazuta la ulei (nivel scazut sau ulei de calitate indoielnica) intinzatorul hidraulic nu tine lantul intins si sare de la punct. Numai ca daca sare de la punct nu se intampla dezastrul ala in motor. Daca sare de la punct nu mai are putere si nu merge lin, uniform. Ca sa nu mai porneasca deloc trebuie sa sara mai multi dinti, ceea ce e foarte improbabil. @krebs, a spus ca a dat 25k pe ea. Si mie mi se pare dubios sa se rupa lantul la oprire/pornire fara niciun zgomot/tremurat si sa mai si faca motorul praf.
  7. Eu nu am auzit de distributie sarita de la punct la bmw dar poate o exista. Teoretic e posibil. Daca e asa, ar trebui sa fie sarita mai multi dinti ca sa nu mai porneasca deloc, chestie iarasi foarte putin posibila. Daca totusi e sarita destui dinti cat sa nu mai porneasca, e imposibil sa produca dezastrul ala:chiulasa, supape, pistoane, etc. Daca s-a rupt un lant, la oprirea/pornirea masinii, in stationare deci cu turatia la ralanti, la fel, nu cred ca ar fi produs asa mari si multe probleme. Daca se rupe la 150km/h pe autostrada adica la o turatie mare, e una, daca se rupe la ralanti.... In orice caz, daca nu rezolvi nimic cu garantia mai degraba cauti un motor sh decat sa platesti sumele alea. Iesi mai ieftin.
  8. Lantul e rupt sau sarit? Ai scris ca e sarit. Daca e sarit nu cred ca se pot produce daunele alea: _chiulasa_, supape, etc. Oricum, daca se rupea fix la oprirea motorului, la ce daune zici ca sunt, ar fi trebuit sa se auda/simta ceva zgomote/trepidatii anormale atunci, chiar daca nu te pricepi tot ar fi trebuit sa ti se para suspect. Oricum, foarte dubios cum au vandut nemtii masina fix la tanc.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.