La tapitare am schimbat doar panza plafonului si materialul textil de pe scaune si banchete, restul a ramas original. Motorul este schimbat, a fost 320, si am pus 316 cu acte in regula si rar. Actele sunt ok, mi-a expirat asigurarea pe 5 acum si va expira si verificarea curand, nu-mi fac probleme de asta pt ca nu am nici un joc, sunt schibati toti rulmentii si capetele bara, asta pentru ca sunt eu maniac nu ca ar fi fost proaste, fanele impecabile, motorul perfect are 8000km dupa reconditionare (segmenti,cuzuneti,lant distributie, intinzator, si toate garniturile),asta am facut-o tot din manie ca sa ajung la consum 10 cat scrie la carte, carburatia este solex didta 32/32 (aici nu am schimbat nimic, doar cateva garnituri si curatat, la noxe a iesit in parametri), nu are nici un incident. Geamurile sunt albe cu folie cu tenta bleu omologate. Cutia originala in 4 trepte, mai am una de rezerva + inca 2 in 5 trepte, aripile si usile sunt schimbate, le am si pe cele originale dar cum se stie au prins rugina in colturi si aripile jos, asa le-am schimbat cu unlele perfecte. La tabla am descompletat-o complet si curatata la sange, o singura problema am la plafon partea din dreapta sus unde s-a gaurit si am acoperit-o in fibra, in rest au mai aparut 2-3 unflaturi minore, este atifonata interior exterior, si am mai acoperit tot cu fibra locasul bandourilor laterale (unde se strangea tot timpul mizerie si statea apa) Cam astea sunt... daca mai sunt intrebari va raspund. Mai mai sunt fotografii pe forumuri in timpul restaurarii si pot adauga ce va intereseaza. La pret m-am gandit la cat am muncit si in ce stare e, la 2600 euro. Astept pareri, multumesc.