Jump to content

gabit25

Members
  • Posts

    85
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Venetia

Previous Fields

  • Masina
    BMW 318D E90 LCI

gabit25's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Salut! Ai rezolvat problema cu porinirea dupa 10-15?
  2. Salut, acum 2 zile am primit senzorul nou (Sensor Abgasdruck 13627808013), l-am schimbat si .... merge perfect! Mai mult decat atat, am desfacut de curiozitate senzorul vechi, are o membrana din aluminiu pe care era o gramada de funingine pietrificata. Practic nu mai avea deloc elasticitate. Senzorul meu oricum a fost sacrificat ca daca nu rupeam mebrana nu se putea vedea ce are pe spate dar pentru alti ghinionisti cred ca se poate curata cu vreun spray care sa dizolve funinginea. Eu incercasem cu WD40 cand nu stiam daca e senzorul asta dar nu are efect. Poate cu un sparay ca cele pentru curatat admisia sa se rezolve mai ales ca fiind total separat de partea electronica nu are ce sa strice pe acolo. DelceaFlorin ... ai minim niste beri daca vom avea ocazia vreodata sa ne intalnim (daca ajungi in localitatea din profilul meu da un pm). Multumiri tuturor.
  3. Am facut asatazi cam 600km din care primii 50 ceva mai turata in ideea sa faca o regenerare. Cu senzorul deconectat bineinteles si a mers perfect. Ca sa fac regenerarea din software, rheingold este cumva Ista?
  4. Da... asa am facut si dupa ce am prins dopul cu colierul mergea foarte bine fara sa mai apara alte erori. Celalat senzor din partea cealalta a filtrului de particule l-am schimbat deja si oricum nu am alte erori decat asta care apare dupa ceva timp, apoi uneori se stinge si mai am 452A care din cate inteleg e un fel de atentionare ca dpf-ul a depasit limita de functionare (dar nu inseamna ca e infundat). Cred ca ramane doar de schimbat senzorul asta si eventual verificat ca s-a regenerat DPF-ul. Revin cu noutati in curand. Oricum din cate inteleg daca backpressure senzor ar trebui sa semnaleze o problema aceea ar fi presiunea prea mica dupa DPF, semn ca DPF este infundat.
  5. Salut am decuplat furtunul si dupa ce am sters eroarea aparent nu a mai aparut... totusi nu am facut multi km. Ce am observat: mergea bine dar avea putin lag la accelerare. Apoi acasa m-am uitat si imi aruncase dopul pe care il pusesem. Am pus altul acum si l-am strans cu colierul. Ma intreb daca nu cumva o fi intr-adevar presiunea prea mare si in cazul asta de la ce ar putea fi. Sau e normal sa fie presiune destul de mare pe acel tubulet? E posibil ca lagul sa fi aparut pentru ca imi aruncase dopul si pierdea presiune prin acel furtun? Multumesc inca o data! Gabi
  6. ok incerc sa fac asta, are niste suruburi cam ciudate (un fel de torx inversat) apoi daca nu e asta cred ca mai ramane de curatat galeria de admisie dar acolo e cam complicat. Revin cu update dupa.
  7. Da exact asa. Se pare ca am inlocuit senzorul gresit. Tu te referi la cel incercuit cu galben in poza atasata, nu? Iti multumesc de raspuns, il iau si il schimb.
  8. Pai cam asta am facut, senzorul de presiune l-am schimbat primul citind threadul de mai sus.... Apoi a urmat senzorul de aer si valva EGR dar fara cooler.
  9. Salut am aceasta problema de cateva saptamani si nu reuesesca sa o scot la capat. Am schimbat urmtoarele: Exhaust pressure sensor https://www.realoem.com/bmw/en/showparts?id=PN11-EUR-11_2007_E90N_BMW_318d&diagId=13_1286#13627805152 Valva EGR https://www.realoem.com/bmw/en/showparts?id=PN11-EUR-11_2007_E90N_BMW_318d&diagId=11_4258#11717810871 Air Mass sensor https://www.realoem.com/bmw/en/showparts?id=PN11-EUR-11_2007_E90N_BMW_318d&diagId=13_1229#13628509724 Nimic.... eroarea 4933 reapare. Masina e un E90 318D LCI din 2008 cu motor N47. 210.000km aprox, reali. Sugestii? Am softul de diagnosticare INPA dar nu prea stiu sa il folosesc in afara de sters erori. Multumesc!
  10. Salut am si eu eroarea asta 4933 si nu reusesc sa ii dau de cap. Cum s-a rezolvat la tine? Multumesc
  11. Salut, cum ai rezolvat problema? am si eu aceeasi problema, am schimbat valva egr, senzorul de aer, senzorul de presiune de langa DPF si tot nimic ... Resetez eroarea cu INPA apoi dupa cativa km apare iar. Multumesc!
  12. Este posibil sa fie o valva de presiune, mai precis cod 11747805391 ? http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=PN11-EUR-11_2007_E90N_BMW_318d&diagId=11_4095#11747805391
  13. Salut, am si eu aceeasi eroare dar mi se aprinde un martor galben in bord. Am schimbat senzorul de aer si curatat egr si tot nimic. Scriu aici ca poate cineva a mai avut problema. Multumesc!
  14. PROBLEMA REZOLVATA: Era defect releul albastru din cutia cu ECU. De fapt inca nu l-am schimbat dar dupa ce l-am masurat si am vazut ca e blocat l-am trantit putin si se pare ca acum funcționeazĂŁ. Oricum o sa il schimb cu unul nou. De pe niste forumuri americane mi-a venit ideea... pe tester sunt destul de ambigue mesajele pentru chestia asta. Se pare ca e o problema care apare destul de frecvent, cautarea cu "bmw blue relay" are o multime de rezultate. Mulțumesc mult tuturor pentru sugestii. Gabriel
  15. ok o sa incerc si asa iar luni o duc la diagnoza
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.