BMWClub: XLN - Viewing Profile - BMWClub

Jump to content

User Rating: -----

Group:
Members
Active Posts:
152 (0.05 per day)
Most Active In:
Vanzari auto BMW (36 posts)
Joined:
17-June 09
Profile Views:
6345
Last Active:
User is online 10 minutes ago
Currently:
Not online

My Information

Member Title:
Începător
Age:
33 years old
Birthday:
September 23, 1984
Gender:
Male Male
Location:
Bucuresti

Contact Information

E-mail:
Click here to e-mail me

Previous Fields

Masina:
E60 525iA

Latest Visitors

Topics I've Started

  1. E36 325iA tremura la relantii(atentie, nu oscileaza)

    04 September 2012 - 12:59

    Salutare , am tot cautat un topic asemanator dar totul se leaga de oscilatii ale turometrului la relantii.

    So, e36 325iA cu urmatoarea problema : Dupa ultimele interventii

    1.schimbat una bucata surub rupt in carcasa diferential + pivoti scurti + busce bascula
    2.pus bara ridigizare spate "M3"(yeah right) si in final facuta geometria, masina a inceput sa tremure la relantii. Inainte de lucrarile mentionate...masina se comporta perfect normal ..asta se intampla acum 2 saptamani.

    Mentiuni: Tampoanele de la motor/cutie au fost schimbate anul trecut.
    Acum o saptamana am inlocuit un tampon de cauciuc dintre evacuare si caroserie.
    Miscarea este pe orizonatala(dreapta stanga) si este foarte asemanatoare cu balbaielile unui motor, numai ca motorul nu isi schimba deloc tonalitatea plus relantiiul e mort unde trebuie
    Se intampla numai la "semafor", nu pot sa zic "sarcina" doarece e automata(sunt din ala care sta cu piciorul pe frana in D).

    O alta problema dupa geometrie(auto-soft): roata stanga fata: 1. curba la dreapta(aproape de bracaj) se aude un frecat lent intermitent parca intre 2 bucati de tabla...indrept volanul si isi schimba tonalitate si aude mai rapid dar mult mai ascutit. Daca pun frana dispare zgomotul >> dau drumul la frana reapare. Partea ciudata : se intampla doar pe la munte .. pe serpentine...la campie nimic ..totul normal

    P.S: nu vreau sa imi repar masina pe forum :) sunt prietenul service-urile ..asta e ..risc asumat la o batranica...dar din experienta problemele induse de service sunt rezolvabile pe forum :)
    P.S2: ambele service-uri (mecanica si geometrie) se "jura" ca totul e ok.

    Multumesc mult,
  2. Flotare logica - Inmatriculare RO

    14 May 2012 - 11:31

    Problema : cumparat una bucata masina in iulie 2010 - > trecuta la financiar in 30 zile biensur(primit la domiciliu impozitele...platite...totul corect pana acum). Masina este din AG eu din B.

    Dar politie ioc(motivul lesne de inteles: nu am circulat aproape deloc cu ea si cand ma refer deloc ...chiar deloc :p ). Mentionez ca vanzarea e ok.. fara chestii dubioase .. am toate actele necesare.

    Boon(vara a venit) maine trag o fuga pe la RAR pentru certificatul de autenticitate si mai departe la DRPCIV pentru numere.

    (Mentionez ca talonul este curat...fara nicio mentiune ... cu instrainat catre...la data de ... e.t.c)

    Ma intereseaza ... eu fiind bine intentionat care sunt posibilile capcane/amenzi ale lor si cum pot scapa de ele(legal :p binenteles).

    P.S: masina are toate actele in regula... ITP ...RCA ...Rovinieta:P

    Multumesc anticipat pentru raspunsuri, si binenteles stau la dispozitie cu orice alt detaliu.
  3. Problema atipica 325i

    15 March 2012 - 16:12

    Salutare forum,


    Inainte sa ajung pe topic, am trecut prin mai multe service-uri este cam ultima strigare daca nu se rezolva e timpul pentru o alta masina :)

    Problema:

    Masina consuma f mult si cand ma refer la foarte mult nu ma refer la 20 litrii la 100, ma refer la o suma de genul 15 litrii de benzina in 25 de kilometrii.
    A inceput sa se manifeste dupa ultima iesire din service. Problema sta in felul urmator. Alimentat 15 litrii ... in 23 de kilometrii am ramas fara. Crezand ca e o greseala am mai alimentat 15 litrii si m-am intors acasa adica tot in jur de 23 de km (mers in oras noaptea ..fara trafic). A venit zapada am parcat-o dupa ce a trecut zapada la dezapezire i-am dat o cheie...a pornit perfect la prima cheie ..am oprit-o dupa 5 secunde..sincer nu ma asteptam sa porneasca. La dezapezirea completa (dupa o saptamana) am vrut sa incerc sa o misc putin ...dar nu a mai vrut sa porneasca...cu senzatia extrem de familiara de ramas fara benzina. Adica a pornit putin s-a balabait si a murit.

    Ce am schimbat:

    penultima intrare in service: senzor ax cu came, pompa litrometrica(sh), sonda lambda(noua) plus alte chestii irelevante. Debitmetru s-a scos si pus la loc.. motorul isi da seama de miscare(la scoaterea lui s-a balbait putin dupa si-a revenit, la punerea lui parca si-a schimbat putin tonolitatea).

    ultima intrare(pregatirea de iarna): bujii, filtru aer, filtru ulei, filtru benzina, antigel + ulei.

    Ambele service-uri s-au intamplat intr-o singura luna (deci nu stiu cu exactitate la care din ele a aparut problema)

    Simptome a.k.a ce mi se pare ciudat mie: miroase a benzina :) nu in habitaclu ...si nici in evacuare. Cand porneste (ceea ce o faca foarte fain) se simte miros de benzina dar mi s-a parut normal avand in vedere ca a sta in zapezi , socul ..banuiesc. Dar si daca stai pe langa ea miroase. Consumul nu mai are rost sa-l discut.

    Acum stiu ca s-ar putea sa par paranoic dar in portbagaj miroase destul de tare. Aveam o sticla de apa de plastic in portbagaj ..si cand am luat-o era putin uleioasa. din nou cu riscul sa fiu paranoic am dedus ca se evapora benzina prin portbagaj

    Ideea principala a topicului este in felul urmator: ma duc cat de curand la service sa imi schimb termostatul(care e busit, ultimul drum la munte imi indica cu precizie :p 70 de grade pe tot parcursul, dar nu consuma in halul ala). Unde sa ma uit ... sau cum pot sa imi dau seama mai bine de problema sau ce sa-i spun mecanicului pe mai intelesul lui.

    Nu vreau sa imi repar masina pe forum ...pentru asta sunt service-urile ..dar cand si service-urile dau cu fail...si nici google-ul nu te ajuta ca nu e problema tipica a modelului...cam asta mai ramane :)


    P.S: motorul merge bine...a fost laudat de multe ori de oameni care se mai pricep ca este foarte intretinut si merge foarte bine. A avut probleme acum ceva timp...nu tinea relatii-ul (exista topic aici, dar s-a dovedit sa fie pompa litrometrica infundata a.k.a returul infundat si la relantii se balbaia).
    Again cutie automata... motorul e ruleaza bine. Nu se simte nimic ...trage bine..pornirea e ok.. relantii-ul la fel. Nicio eroare pe BC decat :)

    a 2-a intrebare : E normal sa iti apara pe BC "verifica-ti nivelul de lichid de racire". Dupa ce l-am schimbat.. lichidul? E termostatul ?

    Mersi de antentie, astept cu nerabdare orice opinie sau intrebare

    M50B25
  4. vreo experienta la itpsmart ?

    29 November 2011 - 16:31

    Hello everyone,

    caut o statie ITP prietenoasa :). Prin prietenoasa inteleg :

    -nu cu foamea in gat > pot sa ceara pe inspectie si 500 RON, atata timp cat este facuta ca la carte..adica nu "hai sa-i gasim astuia ceva defect in functie de ce avem vechi prin depozit"
    -RAR nu vreau, la Grivita sunt al tip de clienti (am fost sa imi schimb acum o luna seria de la motor(era gresita cu o cifra in carte) si m-am cam crucit de ce se intampla... nu sunt tipul care baga banii in buzunare si alte romanisme)
    -Masina este intr-o stare foarte buna tehnic(zic eu..sonda lambda schimbata/bujii schimbate/revizia cu toate filtrele cam acum 2 saptamani, la rece scoate un abur de toata frumusetea ...la cald nimic, citat de la service "ardere aproape 100%, flux constant...goood jooob" mersi domnului marian a.k.a bmw-utu & claudiubwr :drinks: ...acum ...cine stie)prin prietenos nu ma refer la orb sau pe spaga/naspa.
    - Mentionez ca stau in sectorul 1.

    Ca sa fie un review am fost pana acum la o statie ITP pe titulescu...valeu...deja simteam mirosul de sange in aer curgand prin teava de esapament ca domnule...siguuur iti pica, dar o scoatem noi la capat...dar stii tu..costa :)),se intrebau fiecare daca e E1 sau E2(M50B25) in fine cred ca s-a inteles problema...

    Multumesc anticipat pentru raspunsuri,
  5. BMW M3 E36 FAQ

    24 November 2011 - 15:47

    Exact ca in descriere, am dat peste un pdf destul de interesant si nu cred ca se refera doar la posesorii de M3..sunt cunostinte de bun simt pentru toata lumea

    Enjoy


    http://www.bmw3s.ru/...an/e36m3faq.pdf

    P.S: daca a mai fost pe aici ... my bad :rolleyes:

Friends

Comments

XLN has no profile comments yet. Why not say hello?


www.bmwclub.ro trafic.ro