Jump to content

ingineru'

Members
  • Posts

    2592
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

ingineru' last won the day on June 8

ingineru' had the most liked content!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Deutschland

Previous Fields

  • Masina
    F30

Recent Profile Visitors

22194 profile views

ingineru''s Achievements

Collaborator

Collaborator (7/15)

  • Conversation Starter Rare
  • Very Popular Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Posting Machine Rare

Recent Badges

76

Reputation

  1. O facusi fata mare ! Arata foarte bine masinuta, sa va bucurati de ea.
  2. Iar incepi ? 😁 Sunt destule 3are care sunt foarte bune, ti am raspuns si pe celalalt topic, insa costa. Mult! Vrei masina buna, fara probleme,atunci platesti. Ideea sigur ai inteles o, loc de polemici nu e.
  3. Eu aud doar ceva gen pompa servo cand iei pe loc stanga dreapta. E electrica sau hidraulica la modelul tau ?
  4. Masina ta se va vinde unuia care va zice bai de cand caut asa ceva, adica o masina corecta, intretinuta. Faptul ca scrie in anunt cu majuscule bmw romania sa stii ca din pacate e un minus, toti din afara ne stiu de tepari, utilaje luate cu tva neplatit,mincinosi, km manariti, etc. Ai rabdare ca tot in tara o sa o dai.
  5. Parerea mea este ca merita piele noua volanul, in jurul schimbatorului si eventual cotiera. Deja cu primele doua masina are alt aer. De ce nu cauti un interior bun cum vrei tu ? La vopsit nu ma pricep, dar din ce stiu este ca daca te hotarasti sa faci asta, atunci e o idee buna sa renunti la haine deschise la culoare pe timpul condusului. Sunt multi colegi care se plang de asa ceva la masini cu pielea din fabrica, deci nevopsita. Cu planetarele spate ce facusi ?
  6. Poti pune subwoofer si fara statie, dar nu vei avea aceleasi performante.Practic e un subwoofer mai mic cu statia in el si se leaga direct la casetofon. Asa am avut pe pisica si l am montat singur. Cei de unde l am cumparat mi au dat schema pe culori, niste arabi de prin Tei. Dupa aia am avut pe e46 subwoofer si cu statie, costa ceva mai mult dar merita. Iar cablurile groase de care vorbesti asa trebuie sa fie. Preturile sunt ok, tin minte ca am dat acum 8 ani vreo 100 si ceva de lei doar pe cablu. Nu te as sfatui sa le legi singur daca nu ai mai facut asa ceva, se stie ca bemveurile sunt sensibile pe partea electrica. Sa cumperi banda dublu adeziva de la 3M sa nu pierzi numarul de inmatriculare.
  7. Daca toceste doar pe fata cauciucul, atunci problema vine din fata. Daca toceste de ex stanga fata si stanga spate atunci problema e din spate.Poate fi arc pe spate rupt gen un sfert de spira sau jumatate, trebuie vazut ce e acolo.Sau masoara distanta cu un metru de la aripa pana la asfalt si iti dai seama. Stiu caz concret cu ceea ce am explicat mai sus, masina aproape noua tocea cauciucurile pe partea stanga. Mers la reprezentanta in Stuttgart verificat geometria care era foarte buna, cum e si cazul tau. Problema venea de la arcul stanga spate rupt un sfert de spira.Schimbat arcul si masina merge ca noua. Ar mai fi o explicatie cu trasul dreapta in cazul tau.Daca s a schimbat ceva element de directie, brate, etc pe fata si mecanicii nu au avut presa si au batut ciobaneste cu ciocanul in fuzeta sa iasa capatul de bara de exemplu. La partea cu vibratiile ia si cauta pe forum caci multi se plang de vibratii si ai ceva material de lectura.
  8. Cand mai citesc cate un anunt cu „istoric curat“ sau „kilometri reali“ ma ia sila. Sau te miri ce exprimari pleonastice… Zicea un coleg acum ceva ani, tot pe acest topic, ca ieftin si bun nu exista ! Ba exista, e plin autovitul 😁 99% dintre ele chiar au „kilometri reali“.
  9. Eu cred ca el se refera la ce scrie pe capacul de la motor.
  10. ingineru'

    320i pareri

    Sa l stapanesti sanatos si sa te bucuri de el. Dar sigur nu scoate fum la pornire, cutia nu smuceste si articulatia e praf, dpf ul e la locul lui, turbina nu suiera, etc. Si eu am luat masina la 50 mii si avea aproape 7 ani la achizitie. Eu vorbeam in general, dar sigur ai inteles ideea. Cum spunea si colegul exista si exceptii caci altfel nu s ar confirma regula, nu i asa ?
  11. Pune VIN ul sau anul de fabricatie macar.
  12. ingineru'

    320i pareri

    Fiabil este acela care a fost exploatat si intretinut corect si are km putini. Cum zicea colegul mai sus daca se merge pe rosu si ii da in gura, mai are si km garla atunci bemveul devine o masina proasta, in special dieselul. Masina din anunt arata foarte bine, mie imi place, motorizarea nu e wow, are si ea problemele ei despre care te poti documenta. Eu unul as cauta alta motorizare. Daca tot vorbim de fiabilitate/exploatare/intretinere as vrea sa imi spun parerea prin prisma experientelor traite si vazute in ultimii 5 ani. Le luam pe rand, apoi trag concluziile. •Este bemveul o masina fiabila? Eu zic ca este foarte fiabila saraca, avand in vedere prin cate maini trece si cate masuri la pantofi pe durata vietii. •Exploatarea. Aici vine partea interesanta! Masina se porneste, se baga treapta intai, turat la 3.000-3.500 (diesel/benzina) apoi treapta a doua samd. Nu am vazut neamt sa astepte sa revina ralantiul dupa ce porneste masina si sa schimbe la 2.000 cat e motorul rece. Nu conteaza ca e iarna la -10 grade sau vara, masinile sunt exploatare cum am scris mai sus, nu le menajeaza deloc. Am condus masini care aveau la bord 150 mii, 130 mii, 160 mii, vreau sa va spun ca mergeau impecabil, nu aveai ce sa le reprosezi, porneau la sfert, nu da cu fum negru/albastru/gri, nu smucea, nu troncanea, nu plm,de drag mergeai cu ele. •Intretinerea. Exemplu concret, ieri m a trimis sefu‘ la primarie, zice ia masina mea, ma urc in ea, o pornesc, apare in bord schimb ulei depasit cu 800 km, deci de 800 km trebuia schimbat, probabil ca avea in jur de 30 mii cu uleiul. Nu va imaginati ca schimba neamtul la 10 mii si o bibileste gen decontaminare cu argila, folie pe faruri, detailing, etc. Fratilor, astia isi aspira singuri masinile acasa sau la bezinarie, da cu carpa pe bord si fertig ! Acum vine partea si mai interesanta 🙂 Masinile sunt vandute, bun pana aici. Abracadabra ! Ele ajung (si) in Romania. Gasim in anunturi numai masini tipla, pachetele M, km putini si impecabile. Dar ce sa vezi, pica dupa scurt timp de la achizitionare asa bucsaraie, directie, suspensie, egr, dpf, turbina, relee, tremura masina la ralanti, smuceste in sarcina, etc. Masinile din anunturi au in general 170-200 mii km. Eu va intreb pe voi asa, daca masinile alea in Germania mergeau impecabil la 150-160 mii, oare ce se intampla la 170-200 mii cat ajung ele in Romania la vanzare de sunt saci fara fund de bagat bani in ele ?! Parerea mea e ca explicatia e una singura. Kilometri nu sunt reali.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.