Jump to content

Wetterauer

Members
  • Posts

    22
  • Joined

  • Last visited

Wetterauer's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Noi acordam garantie pentru motor, cutie de viteze si tren de rulare.
  2. Ce ai scris tu inainte reprezinta legenda urbana care a fost lansata de "inaintasii" chiptuner-i romani. Am aceeasi surpriza cand clientii imi vin la tuning si ma intreaba "Asa-i ca o sa-mi scada consumul? Ca asa am citit pe forum-uri". Raspunsul meu este de bun simt si se bazeaza pe fizica: cum poti sa cresti puterea fara cresterea injectiei de combustibil si aer???? Totusi ideea e ca poti obtine o oarecare economie de combustibil pe partea de acceleratii partiale, pana la 50-60% din cursa pedalei, dar atat. Referitor la partea de uzura: tinand cont de tolerantele medii ale partilor componente ale masinii respectiv de valorile folosite in softul original pentru ECU, in conditiile unei exploatari normale (revizii respectate, neparticiparea la "liniute" etc.), softul tunat nu va solicita motorul peste limitele constructive. Comparativ insa cu uzura creata de softul original, uzura cu softul tunat este mai mare, dar repet, nu peste limite.
  3. Scuze ca ma bag, dar tocmai la Audi/ Volkswagen modelele noi cu EDC16 (cum este si cel de 115HP mentionat mai sus) se poate observa cel mai usor la reprezentanta faptul ca s-a rescris soft-ul (mai ales daca masina este luata din acea reprezentanta).
  4. @Lifestyle: sincer mi-e greu sa inteleg mentalitatea romaneasca si mai ales felul de a ne arunca cu capul inainte in orice prostie. Poate nu am fost deajuns de clar si atunci imi cer scuze, dar postul meu arata clar ca BMW-ul ca si masina ce-ti ofera senzatii deosebite este peste Audi, dar nici Audi nu merita sa fie scos din optiuni doar pentru ca sunt fan BMW. Pe de alta parte am avut curiozitatea si norocul sa pot sa achizitionez masini in functie de dorinta si posibilitatile personale, de aceea am crezut ca o parere personala bazata pe incercarile reale valoreaza ceva. Nu contest ca poti sa citesti si sa gasesti mii de informatii in reviste pe internet.
  5. Date tehnice pot sa pun daca e interesat cineva, cu atat mai mult cu cat sunt foarte meticulos si la fiecare masina aveam "dosarul personal" cu timpi/performante respectiv detalii referitoare la reparatii, consum etc. Ca sa fiu bland cu mine, sunt un "picut fixist", deh, mostenirea de sange german ce am prin vine. Oricum, cele scrise de mine mai sus sunt doar cateva "senzatii" de ordin personal, succint prezentate. Daca ar fi sa scriu absolut tot, mi-ar trebui si timp, si rabdare si mai ales masaj la degete :blink:
  6. Pana in acest moment am detinut si condus multe masini, marci diferite. Preponderent au fost Audi si BMW. In plus, din 2000 -> prezent, am mers alternativ cu A4, A6 respectiv seria 3 si 5. Comparativ pe modele, in functie de ani: - A4 2000-2004, 1.9TDI 131HP: motor bine dimensionat. elastic, la interior as mentiona doar consola de bord, frane calitate medie, suspensie si directie imprecisa - S3: 2.0D 136HP: combinatie perfecta motor & cutie, consola de bord si interior "spartan", franele mai bune decat A4 - A6 '98-2005, 2.5TDI quattro: motor slab calitativ din punct de vedere mecanic (a se vedea numeroasele probleme la axul cu came, supape etc.). Tractiune quattro: deosebita. Design exterior "batranesc". - S5 2.0D 136HP: aceeasi senzatie ca la S3, franele putin subdimensionate vs. caroserie - A4 2.0TDI '04 - prezente: almost same "sh...it" ca si A4 versiunea anterioara, exceptie volanul, grila si stopurile redesenate. Caroseria s-a vrut rigida dar.......senzatia e "penala" incepan cu 140km/h - A6 3.0TDI quattro: ei, aici se schimba treaba. Motorul e superb cu injectoarele piezoelectrice (consum, putere), interiorul e, hai sa nu spun "lux" dar e foarte aproape, exteriorul e discret-business. In mers sportiv, suspensia adaptiva pusa pe Dynamic, face toti banii. - S5 3.0d : deasemenea motorul e superb, interiorul din nou prea "spartan" pentru gustul meu, senzatia in mers EXCEPTIONALA. Ar fi muuuuuult mai multe de spus, dar in final, ca si concluzie: - BMW-ul merita datorita stilului de condus care-l impune iar pe de alta parte Audi, incepand cu A6 reprezinta o alternativa demna de luat in considerare. Pentru mai multe intrebari strict legate de masinile conduse si performante, va stau cu placere la dispozitie.
  7. Am incercat solutia "minune" si sunt profund dezamagit. Pe langa faptul ca nu curata mai bine decat alte solutii de calitate, mai lasa si niste urme pe parbriz, ca si cum s-ar scurge praf cu apa.
  8. Daca pentru 200USD vei castiga 36 de HP, la o masina de 19 ani, atunci........go for it !!! :blink:
  9. NUMAI chiptuning nu merita. Castigul e prea mic comparat cu pretul operatiunii. Merita in schimb investit in modificari mecanice+chiptuning.
  10. Acum folosesc ultimul model de la Cobra, 9930. E deosebit de bun, mai ales comparativ cu celelalte detectoare pe care le-am avut. De ce am ales modelul asta: pentru ca are VG2 si Spectre (detector de detectoare de detectoare radar :blink: ) care sunt destul de prezente prin Europa, pentru ca are detectie de banda Ku, nou introdusa in EU, si pentru POP Radar Gun. Il tin sau pe bord (in EU) sau agatat la marginea dintre parbriz si plafoniera (pentru RO), amandoua pozitiile pentru a-i da posibilitatea de a ma anunta si de radarele din "spate" (mai ales in EU).
  11. Sfat prietenesc: du-te la biserica/manastire, si pune un preot sa ti-o sfinteasca. Nu radeti pacatosilor, ca e pe bune!!! :) :) :blink:
  12. Prin chiptuning-ul hai sa-i zicem "standard" (adica nu stage race sau cum mai spun unii si altii), parametrii sunt in standard. Deasemenea, in aceeasi (sau e aceiasi :blink: ) conditie ca cea enuntata mai sus, valoarea de presiune pe turbina este inca departe de valoarea maxima data de producator. Ambreiajul e intr-o situatie similara.
  13. alex5aru: cand spui ca "se duce turbina si ambreiajul.Toate patesc asta, indiferent de marca." pe ce informatii statistice te bazezi? Le poti impartasi cu noi ceilalti?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.