Jump to content

V12inside

Members
  • Posts

    63
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    v12inside

Recent Profile Visitors

2569 profile views

V12inside's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Reputation

  1. Consumabilele nu sunt o problema si au preturi normale, distributia este facuta recent si include pompa de apa, intinzator curea, la fel si pivoti, capete de bara. Le am si pe cele originale si sunt intr-o stare f buna. Tot ce a fost schimbat la masina sunt piese originale pt ca nu prea gasesti producatori aftermarket pt ea. Amortizoarele pot fi o problema, din fericire nu sunt cartuse capsulate, sunt construite old school, se pot demonta si schimba o-ringuri, simeringuri si sunt ca noi, de fapt chiar trebuie sa le fac o revizie curand pt ca fata dreapta arata ca ar fi curs si este ceva mai moale decat restul, partea electrica functioneaza si asta e important (au 4 setari de duritate). Motorul e in mintile lui si cam asta conteaza in final. Cel mai mare avantaj este ca imi repar masinile singur si stiu exact ce fac, pt mine numai au secrete de foarte mult timp.
  2. Am scris de ce am renuntat la BMW, nu am cautat neaparat asta, a fost doar o intamplare si sincer imi convine mai mult sa am o masina performanta dar mult mai simpla. Comparativ cu BMW-ul e mult mai spartana ca si dotari atuul ei fiind o mecanica de exceptie si o greutate redusa. Nu am absolut nici un cuvant de repros in ceea ce priveste motorizarea, transmisia si suspensiile, poate un control al tractiuni era binevenit, din fericire pot sa-mi calibrez dreptul destul de bine, diferentialul torsen (torque sensing) e de asemenea superior unui autoblocant pe discuri de frictiune (speed sensing), ceea ce face ca un drift sa poata fi controlat mult mai precis (doar ca fapt, nu ca as avea un obicei sa fac asa ceva :twoup:)
  3. Dap este cel original. Doar Ghibli Primatist vine cu aceasta combinatie de culori, e o editie aniversara care celebreaza un record de viteza pe apa in clasa Corsa 5 litri cu o viteza medie de 217km/h motorul folosit fiind acelasi motor de 2 litri care echipeaza si Ghibli, modificat de Romeo Ferraris, producea 370CP. Doar 35 de masini Primatist au fost construite intr '96 si '98.
  4. Toate la timpul lor, si eu urmaresc acelasi lucru. Dar pt inceput partea mecanica la care mai am doar niste chestii minore din fericire.
  5. Too late, oops! Daca vrei te plimb cu asta :twoup: http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...mp;#entry485467
  6. Cateva poze... Toate bujiile arata la fel :twoup:
  7. Ce sa zic, intr-un fel da, dar noua achizitie imi mai usureaza "suferinta". Am trecut prin multe aventuri cu BMW-ul si sunt sigur ca nu va fi ultimul BMW din viata mea, am simtit ca e timpul sa merg mai departe, am facut cam tot ce am putut pt aceea masina insa balanta se inclinase mult prea mult in favoarea ei si mai putin in ceea ce privea satisfactiile oferite. Totul s-a rezumat la bani dupa cum e de banuit, daca aveam alte posibilitati as fi tinut-o si probabil i-as fi adus Maserati ca pe o sora de nebunii, cui nu i-ar fi placut asa menage a trois. Azi m-am intanit cu Mario, a facut cateva poze cu italianca pe care il rog sa le posteze cand are timp. Si acel sunet stereo al bov-urilor e asa excitant, deja ma incalt sa mai dau o tura prin oras :twoup:. Maine ma duc la nenea strungaru sa-mi fac o reductie pt un ceas de presiune pt benzina, am schimbat membrana de la regulatorul de presiune care e reglabil (de fabrica) si acum e reglat un pic mai bogat 'dupa ureche si esapament' ca sa nu riscam nimic pana imi montez ceasul.
  8. End of Story! http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...mp;#entry479525
  9. Acum a preluat altcineva stafeta, masina nu mai este in posesia mea in urma unui schimb. Ma simt oarecum ca un outsider pt acest forum acum pt ca noua masina este un Maserati Ghibli Primatist, o masina la fel de rara, poate chiar mai rara avand in vedere ca din modelul Primatist au fost fabricate doar 35 de bucati. Cateva detalii tehnice, motor v6 1998cc 24 supape, biturbo, turbine IHI racite pe apa, cv Getrag 6 trepte, exact aceeasi de pe BMW, deci amestecatul in benzina imi e familiar :twoup: , mai multe detalii aici http://www.maserati-alfieri.co.uk/bi53.htm si aici http://www.maserati-alfieri.co.uk/home40.htm. sau pe wiki. Oricum BMW-ul va ramane totdeauna in sufletul meu, partea buna este ca 8-ul a ajuns pe maini bune si omul are si resursele necesare pt a o intretine cum trebuie.
  10. Ma gandesc sa-l vand, prin toamna o sa plec in state si s-au cam si schimbat prioritatile in viata mea. Ma gandeam sa cer cam 7500 in momentul asta. Avand in vedere ca masina este perfect functionala mi se pare un pret destul de corect, fiind si varianta manuala 6+1, mai am si un motor complet. Este adevarat ca mai trebuie investit ceva in ea pe partea estetica exterioara. Astept si parerile voastre in legatura cu pretul fie ca sunteti interesati sau nu.
  11. Te ajut si eu cu inca una :twoup: :twoup: Ok, eu aduc bricheta atunci :D Acum serios, maine, cel tarziu peste doua zile ar trebui sa imi montez finalele,, acum am esapamentul pana la jumate, se aude foarte misto si foarte jos (ca si frecventa) insa vreau sa mai reduc un pic decibeli pana la limita bunului simt. Dupa aceea poate stabilim o intalnire. aleXpeed se pare ca suntem si vecini de cartier. Da-mi voie sa ghicesc, masina este parcata in zona spitalului 9 sau cum se numeste spitalul ala? Acolo vazusem un 850 negru mat anul trecut in vara. :D Bingo!
  12. Te ajut si eu cu inca una :twoup: :twoup: Ok, eu aduc bricheta atunci :D Acum serios, maine, cel tarziu peste doua zile ar trebui sa imi montez finalele,, acum am esapamentul pana la jumate, se aude foarte misto si foarte jos (ca si frecventa) insa vreau sa mai reduc un pic decibeli pana la limita bunului simt. Dupa aceea poate stabilim o intalnire. aleXpeed se pare ca suntem si vecini de cartier.
  13. Frate nu i-am facut decat capota din fibra semnalele pe fatza si niste maruntisuri pe la interior, nimic major la motor, proiectul turbo e inca on hold.
  14. E31 e o masina proiectata cu autobahnul in minte, ca mai toate masinile GT nu e o masina de oras aglomerat, nu de liniute sau wrc, cel mai bine isi face treaba ca masina intercity daca pot folosi termenul asta si o face in mod exemplar. Ca si tehnologie e probabil depasita dupa cum spun unii avand in vedere ca are optiuni depasite cum ar fi scaune, oglinzi, volan cu memorie, toate 4 geamurile plus trapa au optiunea one touch atit up cat si down, se mai inchid si singure pe la 160km/h, cruise control, clima dubla, incalzire in scaune si pe la incuietori si stropitori, obc cu toate functiile, un motor controlat de trei calculatoare 2 motronic si un eml care fac lan cu abs-ul, asc-ul, ekm-ul, egs-ul (in cazul celor automate), transferul de date facandu-se digital si nu prin telekinezie ca la modelele actuale. E posibil sa imi fi scapat alte chitibusuri dar oricate mi-as fi amintit tot nu se ridica la standardele unui e46 sa zicem, mai ales daca e si modelul cu geamuri actionate electric pe fata si prin biopower pe spate. NU a fost in intentia mea sa fiu nici cinic ori arogant, dar unii ar trebui sa aibe putin respect pt "batrani pionieri" si nu ma refer la mine ci la bunicii masinilor lor personale sau imaginare. Pe cei sceptici sau curiosi pur si simplu ii astept la un test drive dupa ce imi montez tobele finale. PS Nu va asteptati sa vin si cu benzina, pe aia o aduceti voi :twoup:
  15. Ai softul de la Alpina pt m70 sau pt m30?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.