Jump to content

bpapiiro

Members
  • Posts

    8
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Iasi

Contact Methods

  • Yahoo
    bpapiiro@yahoo.com

Previous Fields

  • Masina
    E70

bpapiiro's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Nu am apucat inca sa il dau afara. Neoanele totusi sau ledurile sunt bune pentru ca acum functioneaza. Am observat ca daca trec farurile de pe automat pe zero cand opresc masina in garaj, a doua zi functioneaza fara probleme display-ul. Cred ca undeva este de fapt o problema doar de soft sau poate vrea o baterie noua.
  2. Nimeni nu are o solutie pentru aceasta problema? E oarecum jenant pentru BMW sa te puna sa schimbi toata masina daca s-a stricat un cauciuc. cam la fel e raportul intre led-urile de iluminare al LCD-ului si ridicatorul de putere care in total cu profit de cel putin 200% ajung la 40 lei. Si ei vor 2600 EUR ca sa iti schimbe tot ce e acolo, adica de 286 ori mai multi bani. Cum un cauciuc e 2000 lei si masina 110.000 eur inseamna ca masina e de 242 ori mai scumpa decat o anvelopa. Asadar comparatia mea este cat se poate de indreptatita. Altfel, daca a schimbat cineva si mai are aparatul vechi parca mi-as baga nasul in el sa vad daca pot sa inlocuiesc fie ledurile de iluminare fie sa montez alt ridicator de tensiune sau sa verific contactele.
  3. Salut, Am tot cautat pe aici sa vad daca a mai deschis cineva un topic asemanator dar cum nu am vazut, deschid eu unul. Problema se pare ca este comuna iar cei din afara au semnalat-o cam des. In timpul sezonului rece sau dupa el (cazul meu), display-ul din bord devine intunecat. Mai intai isi revine daca pornesti de cateva ori dar dupa ceva timp moare neavand lumina. Daca il luminez cu lanterna pot sa vad ce scrie pe acesta. Deduc de aici ca sunt duse neoanele de la LCD. Acum partea frumoasa este ca un display nou costa 01 On-board monitor 8,8" 1 10/2009 65509194064 $2,346.12 ceea ce e cam multicel pt 2 neoane arse sau care nu fac contact. Stie cineva daca exista un buletin de service pentru aceasta problema sau daca cineva a rezolvat problema si cum fara sa schimbe tot display-ul in conditiile in care acesta functioneaza si nu vad sensul sa-l schimb pe tot? Multumesc frumos.
  4. Nu cumva in momentul in care ti-au inlocuit acele piese au slabit fara sa stranga la loc cum trebuie acele bare? Eu la seria 5 xD am patit asta si troncanea de ma dadea jos din masina. Cam off-topic spusele mele dar merita de tinut minte.
  5. am pus releu nou si degeaba. tot cand vroia ia pornea. drept urmare am verificat daca am semnal pentru initierea contactului la releu. si culmea, cand nu pornea aveam 0.01-0.03 volti. concluzia ca ceva e intrerupt si semnalul fiind prea slab nu reuseste sa excite bobina din releu sa faca contactul. am un gps acolo montat si avea 4 fire neizolate. le-am izolat si apoi a pornit masina si pana acum nu a mai dat eroare.
  6. in urma cu 2 zile a inceput sa faca figuri. masina are 133.000 km. in principiu nu porneste cand apas butonul de pornire. aud un clank infundat si atat. am pus diagnoza si aveam niste erori la EDC. Am demontat torpedoul pentru ca manualul spunea sa verific sigurantele si releul de la EDC. le-am verificat si toate sunt in regula. erau 3 sigurante de verificat si un releu. Era cam fierbinte releul insa, contactul releului era intr-o stare ca noua. drept urmare am desfacut carcasa filtrului de polen (din stanga) si m-am uitat la releele de acolo. un releu era intradevar cam uzat. din scheme am inteles ca este releul de la demaror. i-am reparat contactul si a pornit pentru o zi fara probleme dar acum iar porneste cand vrea ea. ieri am stat cu motorul pornit 4 ore ca sa reusesc sa plec de unde eram si e cam jenant. . Stie careva pentru cati amperi este acest releu ca sa il inlocuiesc? are 5 pini si este releul pozitionat cat mai spre bordul masinii. Insa, am mai observat un lucru ciudat. mai am o eroare din cand in cand la suspensie. (afiseaza mare pe display). dupa ce apare asta, mai pornesc masina de 2 ori si apoi incepe sa porneasca doar cand vrea ea. Poate este o coincidenta. Daca s-a mai confruntat cineva cu problema sau are vreo idee ce sa-i fac sa-mi spuna si mie daca binevoieste. multam
  7. vreau jante pt e60 pe 17 cu tot cu anvelope de iarna care sa fie bune (adica cel putin 7.5mm) si dot minim 0108. pune niste poze si un pret daca ai.
  8. Salut, de putin timp a inceput sa imi dea o eroare: Engine Fault - Power Limited si cam atat zice. Daca opresc, scot cheia din locas si apoi o pun la loc si pornesc eroarea dispare. Prima data s-a manifestat cand am urcat pe o bordura cu partea din stanga. Apoi am observat ca apare mai des in trafic in momentul in care o solicit destul de tare. Daca merg normal si accelerez lent sau oricum, reprize scurte nu da eroarea asta. In urma unei diagnosticari la service-ul BMW in Iasi (nu prea am incredere in ei dar, nu stiu pe nimeni cu un tester si priceput in zona) mi-au spus ca ar fi o valva la pompa de inalta presiune. Ce credeti? Deja am comandat-o si urmeaza sa o schimbe. Masina are 95.000km, 740D din 2004. Alte probleme gen fluctuatii la turometru, etc nu am observat. Din cand in cand daca e setata pe confort si iau curbe la 90 grade cu viteza prea mare apare un warning ca am luat curba cu viteza prea mare.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.