sal, am si eu un e30, 325i din 89 achizitionat recent si am cateva probleme pe care as vrea sa le rezolv personal cu ajutorul vostru daca se poate. - nu sta relantiul, fluctueaza intre 600 - 1300, nu constant, mai sunt momente cand sta, dar in 1400 ture ceva de genu. - consumul pe obc este de 21 L/100km, iar in bord ar fi normal dar buzunarul ii da crezare obc ului cu 50 lei merg max 50km - cand o accelerez incet e ok cand fortez parca se supraalimenteaza si merge intrerupt, miroase si a benzina dar totusi merge, trage, are forta, parca ar merge in 5. Daca aveti idei sau daca aveti si voi nebunia sa va murdariti pe maini cu masinile voastre ne putem intalnii in timpul liber sa le "reparam". ati fi de un mare folos pt ca nu vreau sa risc mergand la un service unde sa zica mecanicu ca tre sa fac segmentare sau mai stiu eu, sa schimb chiulasa, am mai avut neplaceri. (am avut un golf 3 care pornea ff greu dimineata si cand pornea trezeam cartieru si fum maxim, 6 luni m-am plimbat prin service uri schimband fel de fel de piese, la final am gasit pe cel mai meserias care mi a zis sa i fac segmentare la motor, am facut devizul tot si in drum spre service cu gandul sa i las sa se apuce de treaba, vad un service pe o straduta mica zic hai sa mai incerc o data, intru si vine domnu meserias, ii explic problema si zice ia ridica capota, o ridic imi arata o mufa si zice maine dimineata inainte sa pornesti masina scoti asta de aici si o pornesti sa vezi daca merge. Am anulat la service operatia si a doua zi am scos mufa si a luat o la sfert fara nici o bubuiala si fara fum, era sonda de temperatura = 35 lei, m am intors la meseriasu si l am cinstit, sper ca nu v-am plictisit) E o masina pe care vreau sa o folosesc doar pt distractie, seara in weekend si vreau sa mi o fac eu cum vreau si in primul rand cum trebuie. va multumesc