Jump to content

hsergiu

Members
  • Posts

    9
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    sergiu_h

Profile Information

  • Location
    Cluj-Napoca
  • Interests
    In cautare dupa un ursulet.

hsergiu's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Ma refeream la diesele. In general un diesel clasic, cu cilindree peste 200 cm3 poate duce lejer 3-400.000 daca este intretinut. Asta din experienta mea. Nu insa si un benzinar care merge pana in 200.000-250.000. Despre BMW-uri nu stiu. Ma asteptam, sa fie fiabil. La o masina veche, peste 10 ani, ma intereseaza fiabilitatea si mai putin performanta bruta. N-as vrea sa cumpar o masina daramata in care sa tot bag bani si sa ma lase balta cand mi-e lumea mai draga.... In privinta Land-cruiserului, credeti-ma. Nu e mit.
  2. Masina a fost inmatriculata cu totul pe talonul vechi. S-a facut recarosare si schimbare motor in acte - in realitate a inlocuit masina asta pe cea rasturnata. Motorul nu e un clasic ci un turbo diesel. De ce ma sfatuiti sa nu iau diesel. Personal prefer sa conduc un diesel nu doar datorita costurilor de exploatare mai mici (motorina) ci mai ales datorita comportamentului. Ador cuplul la turatie redusa al dieselului. Nu-mi place sa turez masini de sa le sara supapele :blink: si sunt obisnuit atat cu diesel aspirat (Toyota land-Cruiser '87), turbo-diesel (skoda fabia TDI, Renault clio bicorp TDI) cat si benzinare (Dacia, Matiz, Fiat Punto, VW Golf 2, Polo 2)(unele au fost masini de serviciu). Tractiunea exclusiv spate ar fi noutatea si poate ghimpele. De asta mi-e un pic frica. Desi am mai condus tractiune exclusiv spate la toyota, Ford Sierra si Mert. Dar numai vara.... In privinta fiabilitatii eu stiam ca un BMW sta foarte bine la acest capitol. Motoarele diesel sunt exceptie? Un diesel aspirat ar trebui sa duca fara probleme cam 400.000 Km iar un turbodiesel 300.000. Sa inteleg ca la BMW sunt asa de proaste motoarele diesel? La Toyota aveam 650.000 si nu papa ulei, aveam inca o compresie ok. Am prieteni care se lauda cu fiabilitatea BMV-urilor lor serie 3 - ursi - de-sta ma gandeam la o astfel de masina. Gasisem un serie 3 e30 touring diesel aspirat din 1990, bine ingrijita masinuta, dar proprietarul nu se desparte de ea pana nu-i gaseste inlocuitor. Cum ma cam grabesc gasisem acest serie 5... Ce sa inteleg? Ca fiabilitatea BMW e doar un mit? Masinile BMW imi plac desi nu sunt, inca, un fan. Sa ma orientez spre un opel vectra sau astra 90-94 in aceiasi bani? Dati-mi un sfat ca nu mai inteleg nimic. Multumesc mult!
  3. Cunoscatorilor le cer un sfat: As vrea sa-mi achizitionea o alta masina, nu am bani decat de ceva '85-'90. Am gasit un 524 td din '86 turbo diesel, servo, ABS. Masina e in tara de vreo 2 ani (recarosare ca pe cea originala a dat-o proprietarul peste cap). Se tine bine, nu se vede rugina la o inspectie sumara. Pretul : 2650 EURO
  4. Inca ceva, nu voi da toti banii odata. 2000 banii jos si restul in rate.
  5. deci voi ziceti ca e scump? eu tot ce am mai vazut la anul astaera benzinar cam 3000 asta macar stiu de unde e nu e problema cu seriile deloc, motorul a fost trecut in carte. O sa incerc sa aflu seriile de la caroserie si motor. Masina arata bine, nu se vad urme de rugina, masina a fost lovita doar usor dreapta fata acum cativa ani. In rest e ok.
  6. Se amana achizitaia cel putzin o saptamana. Proprietarul nu mi-o da pana nu cumpara alta masina, asta insemnad cel mai devreme saptamana viitoare. Inca cevam notorul vine nu de pe serie 3 ci de pe 5.
  7. Din pacate nu va pot da mai multe detalii deocamdata pentru ca ma desparte de locul unde se afla masina acum circa 150 Km. Oricum voi cere mai multe detalii inainte sa iau masina si in nici un caz nu ma arunc ca boul. Masina nu era de vanzare si de ceva vreme a tot zis ca masina aia o sa mi-o vanda mie si nu altcuiva ca e masina buna pentru mine bla bla bla. Si saptamana asta m-a sunat sa-mi spuna sa stau pe faza ca o sa mi-o dea pe saptamana viitoare probabil. A, inca ceva, el zice ca-mi da sigarantie pe masina.
  8. OK. Revin cu detalii. Decizia este aproape luata, cred.... :blink: In timpul asta (de la postat si pana acum) am rezolvcat si problema banilor vanzand batranul VW Derby '83 care s-a dovedit uin calut de povara ascultator si devotat. OK Sa revin. Masinuta este a unuia dintre cei mai buni prieteni. (de pe la 4 ani si pana acum derci peste 25 aniu de prietenie). Eu nu ma pricep la fiare, dar proprietarul este patronul unui mic atelier auto. Este masina lui, eu o stiu de peste 5 ani la el. Cate ceva de istoria masinii: Ester un 324 Touring fabricat in 1990, motorizare originala benzina. Masina a primit un upgrade de motor 2.4 diesel (2443 cc) de pe un serie 3 din 94, pocnit tare de tot. (rasturnat). Motorul este pe masina de cca 3 ani si merge bine. M-am dat cu ea si are si demaraj, e ok. Prima data am condus masina aia acu vreo 2 ani si am fost aproape impresionat dar nu ma gandeam la a o achizitiona. Dar acum..... Masina vine si cu inca o coaja identica, de rezerva, completa, cu geamuri, tapiterie, bord, etc. Alta culoare si fara motor si punte spate. Asta pentru ca sunt rare si daca te busesdte careva in spate....mare belea un geam sau un hayon. Altceva nu stiu ce sa va mai spun. Sunt 6 cilindri in linie si nu are turbo. Si tapiteria si scaunele sunt cam jegoase, deh, masina de mecanic. Si caucicurile sunt cam slikuri. In rest.... astept sfaturi. Pretul este in zona a 3500 de euroi
  9. Buna. Sunt un posibil nou venit in familia BMW. Am gasit un seria 3 cu mnotor diesel de 2.5 litri, varianta break fabricat in 1990. Imi puteti da ceva detalii despre machinuta asta? Merita? Starea ei este destul de buna, circa 200k km, proprietarul este un amic, nu pare a avea urme de uzura. Ceva sfaturi, primesc si eu?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.