Jump to content

francezulevi

Members
  • Posts

    60
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Contact Methods

  • Yahoo
    francezulevi

Previous Fields

  • Masina
    bmw 318 tds touring

francezulevi's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-5

Reputation

  1. salut, te rog frumos da-mi si mie codul garniturilor de pompa injectie la un 525 tds
  2. I-mi spuneti va rog cum se face o aerisire corecta la un 318tds?
  3. Salut,caut raspuns la o problema ciudata legata de incalzire.Problema este ca nu da caldura decat foarte slab atunci cand sta masina la relantiu,cum o accelerez putin incepe sa daie caldura,in mers nu am treaba incalzeste cum trebe,temperatura apa sta la fix cum trebe,nivel lichid racire cum trebe.problema este doar cand opresc la relantiu.Masina este 318 tds 98' ,dublu climatronic.
  4. De vanzare piese motor bmw 318 tds 1997: ELECTROMOTOR-280RON BAIE ULEI+SORB+SENZOR NIVEL-280RON ELICIE RACIRE+VASCOCUPLA-80RON POMPA INJECTIE DEFECTA(PT PIESE)+ELECTROVALVA+CONDUCTE-100RON VOLANTA LUK-270RON DISK AMBREAJ LUK+PLACA PRESIUNE LUK-130RON TURBO GARRET-400RON POMPA APA-100RON ARCURI FATA-100RON EGR-100RON POMPA VACUM-100RON INJECTOR CU FIR-200RON INJECTOR-80RON/BUC AX CU CAME+PINION DISTRIBUTIE-200RON CAPAC _chiulasa_+GARITURA-100RON FURTUN PRESIUNE(TURBO-INTERCOLER)-250 RON BRATE SUPORT MOTOR(STANGA,DREAPTA...FARA TAMPOANE)-50 RON/BUC SUPORT POMPA SERVO-50RON SUPORT COMPRESOR CLIMA-50RON PISTONAS INTINZATOR CUREA ACCESORI-50RON COT TERMOSTAT-50RON SENZOR VOLANTA-50RON SENZOR AER ADMISIE-50RON SENZORI APA DIN _chiulasa_-50RON/BUC MUFE,FURTUNASE,TOATE TIPURILE DE SURUBE DE PE MOTOR.... toate piesele originale bmw.
  5. dar la e36 tds unde se gaseste accea piesa pt ca m-am uitat si nu am gasito,am vazut ca tu mi-ai trimis iamginea la turbo de e46 320d
  6. salutare,recent am schimbat motorul(de la dezmembrari 190.000km de pe un 318 tds compact ),motorul a fost schimbat cu tot cu pompa de injectie si turbo si cu un drum a fost schimbat si chitul de ambreaj(tot kitul nou).totul merge perfect(pornire,mers al motorului,fara fum de nici o culoare) dar la plecarea de pe loc pleaca prea lent si trebuie sa apas bine acceleratia,la fel si in treapta 2 si 3,iar in depasire trebuie sa cuplez intro treapta inferioara ca sa percuteze cum ar trebuii.la viteza de peste 100km/h se intinde bine si nu se aude vreun sunet ciudat de la turbo(fluierat sau huruit). intrebare:ar trebui facut un reglaj la pompa de injectie din cauza ca motorul a fost luat de pe un compact si pus pe un touring,posibil sa simta diferenta de greutate a masini? sau posibil sa fie din ceva furtun de vacum?daca ar putea sa imi spuna cineva unde sa ma uit ce sa mai verific(filtru de aer bun,egr curatat,furtune turbo-intercoler-egr bune).
  7. salutare,am si eu o intrebare...intro zi mi-a picat pedala de la ambrieaj,am observat ca curgea lichid la inbinarea dintre motor si cutie,am dus masina la un mecanic cu gandul sa schimbe acel pistonas ce actioneaza ambreajul,dupa cateva ore m-a suna mecanicul si i-mi spune ca posibil sa rupt acea piesa (furca) care actioneaza rulementul de presiune si trebuie sa desfaca cutia de motor sa o daie jos pt a schimba furca si sa verifice si daca nu a spart si placa de presiune.sincer m-a cam speriat pt ca nu e ieftina lucrarea.intrebare mea este:a mai patit cineva asa ceva?aceea furca chiar se poate rupe? sau doar ma vrea taxa mecanicul pt demontarea cutiei de viteze? bmw 318 tds
  8. si de ce e greu de schimbat? pt ca nu pare...trebuie desfacuta cutia de pe motor?bidonasul de la lichidul de frana este si pt ambreaj ca nu pare sa scada lichidul din el si frana am.mentionez ca recent am schimbat motorul si am apasat o data ambreajul cu motorul jos.am facut doar 100km de atuncea.
  9. este greu de schimbat?este situat pe exteriorul cutiei de viteze?
  10. salutere,am ramas cu pedala de la ambreaj moale,si am observat ca picura ceva lichid la imbinarea dintre motor si cutie...ambreajul nu mai functioneaza deloc,masina e E36 318TDS
  11. salut,dupa efectuare schimb motor la pornire ramane aprins martorul de la injector si motorul merge turat.stie cineva care este rezolvarea?ms masina este 318 tds
  12. rog un operator sa inchida topicul,nu i-mi este de nici un ajutor pt ca vad ca s-a transformat in ceva incredibil de stupid,cate comentarii au fost postate nici unul nu este despre BMW. defapt despre ce este BMWCLUB? profesori de limba romana vad cam multii si prea putini cunoscatorii de brandul BMW.fara suparare.eu de doi ani folosesc acest forum si i-mi pare rau pentru adevaratii pasionati de BMW care nu au loc de profesori de limba romana ), eu cand am postat topicul l-am facut de pe un telefon cu care am prins un pic de semnal WI-FI si am scris cat de repede am putut. sunt eu de la Maramures dar nu cred ca nu sa inteles despre ce am scris.oricum toata discutia accumulata aicia este fara un pic de rost si foarte stupida. asta e.....rog inca o data inchiderea topicului si domnilor profesori scuze de de deranj,am sa intru pe un forum despre limba romana poate acolo se v-a discuta despre BMW si motoare TDS ))byby
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.