Jump to content

Tudiii

Members
  • Posts

    31
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Pitesti

Previous Fields

  • Masina
    E36 318i

Tudiii's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Posibil, dar am vazut pe mai multe site-uri aceste denumiri, si la preturi diferite.
  2. Salut, Vreau sa trec un E36, 1.8 pe GPL. Avand in vedere ca masina e EURO 2 si nu prea am multi bani de cheltuit ma gandesc ca ar merge si instalatie multipunct. Are cineva montata instalatie cu injectie multipunct? A avut probleme cu ea pe pisica? De ce nu s-ar potrivi in locul unei instalatii secventiale?
  3. Salut, Vreau sa trec un E36, 1.8 pe GPL. Intrebarea mea este ce sa aleg intre multipunct si secventiala, avand in vedere ca masina e EURO 2 si nu prea am multi bani de cheltuit. Are cineva montata instalatie cu injectie multipunct? A avut probleme cu ea pe pisica? De ce nu s-ar potrivi in locul unei instalatii secventiale?
  4. Trei masini implicate in accident, doua Audi si un BMW, 7 morti si 8 raniti.... Dumnezeu sa-i ierte
  5. E benzina rea. Acu' o luna mergeam eu frumos cu masina spre Petrom, alimentez, apoi plec spre casa. La cateva sute de metri de peco a inceput sa faca urat de cateva ori, parca nu se mai alimenta, la prima intersectie s-a oprit motorul. Dupa o cheie lunga a pornit dar tot mergea urat, am tras pe dreapta, m-am dus in spate, nu iesea fum dar mirosea urat rau (nu miroasea a benzina, parca era diluant ars). In fine, dupa cateva minute si-a revenit la fel de repede cum s-a stricat. Cu un an in urma, subit, nu mai pornea. Nu se mai auzea pompa cand puneam contactul. Am testat pompa (scotand releul si facand punte intre 30 si 87), pompa mergea foarte bine. Dupa cateva zile a venit un baiat cu un tester, dar softu nu s-a potrivit la masina mea, cert este ca dupa ce a pus mufa de la calculator (aia din dreapta) la loc, pisica a inviat. Deci pentru mine, E36 are cateva probleme ascunse
  6. Vreau sa aflu ce senzor de ABS este stricat si daca am sonda lambda dusa, deoarece miroase a benzina in spate la esapament (desi nu e fum negru). Nu vreau sa ma duc la Motor AG ca imi ia o gramada de bani. Daca stiti vreun service mai ieftin as fi recunoscator.
  7. Mai mult ca sigur un contact de la usa (cel de la incuietoare, de pe stalpi, care iti arata daca ai usa inchisa sau nu - e un butonas mic acolo) este defect. Daca o usa este deschisa (sau asa o "vede" masina) nu poti incuia masina. Asa pateam si eu si am mutat un pic piesa aia de pe stalp (pentru ca la mine era slabita si un pic deplasata) si nu am mai avut probleme. Poti testa daca iti "vede" o usa deschisa in felul urmator: lampa de interior las-o pe pozitia de mijloc, adica sa fie aprinsa cand deschizi usa, si inchide toate usile (fara sa le incui). Daca lumina nu se stinge, contactul e problema.
  8. Ce pot sa pun, eu scot 10-11 in oras la mers normal. Categoric nu 15 si categoric mai putin decat atunci cand aveam furtunul spart. (tin minte ca apasam foarte mult pedala si nu se simtea deloc)
  9. Pai de unde lasa urmele alea mari de benzina? Nu cred ca e normal sa miroasa a benzina langa masina.
  10. La mine cand "dadea in nas" era furtunul ala in forma de acordeon care vine de la debitmetru intra in admisie crapat (adica tragea aer fals pe acolo, de aici si consumul ridicat). Am schimbat si am rezolvat.
  11. Eu am 318i, motor M43, 115CP. Pot spune ca e o masina foarte confortabila, placut de condus, care "trage" destul de bine. Nu am condus pana acum motoare mai mari dar sunt foarte multumit. Am luat-o in 2008 din Germania, fara pic de rugina si nici acum nu a aparut o astfel de problema. Consumul de combustibil... daca il compari cu masinile de dupa 2000 e logic sa fie mare. Aici depinde mult stilul de mers, consumabilele sa fie schimbate si de calitate s.a. Daca esti mai linistit poti scoate o medie de 8-9 l/100 (asta daca mergi mai mult "in afara"). Eu unul am scos in jur de 7 si ceva la drum intins, dar aici nu e o regula. Daca vrei sa iti iei una buna (aer conditionat, geamuri electrice, km putini) porbabil te va costa mai mult de 1800 e. In rest ce sa zic; eu sunt multumit de al meu.
  12. Readuc problema in discutie. Acum cateva luni am rezolvat problema cu alarma miscand putin pozitia acelor butonase de la incuietori, cele care ne arata cand sunt usile inchise. Am facut si test: tineam usa deschisa si apasam pe butonas, incuiam masina din cheie, iar cand dadeam drumu la butonas, alarma incepea sa tiuie. Problema a revenit insa, alarma tiuie din senin cand nu te astepti, iar treaba e ca NUMAI merge testul cu apasarea butonasului (il apas, incui dar cand dau drumu NU incepe sa tiuie). Ce ar mai putea fi?
  13. De unde ai comandat ledurile si la ce pret? Mersi.
  14. Revin cu detalii, Am verificat furtunele dupa un mers de 5 km. Cel care intra in termostat este rece iar cel din dreapta este fierbinte (banuiesc ca asa e si normal sa fie). Am apasat un pic pe ele si am auzit un tacanit la termostat ca si cum ar fi o biluta pe acolo . Iar ce mi s-a parut ciudat este ca se aude apa pleoscaind in furmunul fierbinte ceea ce ma duce cu gandul ca am aer in instalatie. Desi am facut o aerisire cand nu imi mergea caldura, o sa mai fac una sa vad ce si cum.
  15. Am gasit un articol pe un forum unde scria ca termostatul poate sa fie blocat chiar daca avem caldura in habitaclu. dar daca tu spui ca l-ai schimbat e clar ca nu el este de vina. Apropo, cand l-ai schimbat? l-ai luat nou? In alta ordine de idei... problemele la termostat sa pot vedea la o diagnoza? Sau singura solutie este sa il dau jos?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.