Jump to content

dum

Members
  • Posts

    4
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    520d

dum's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-2

Reputation

  1. mda ca de obicei multi fac afirmatii si de fapt putini cunosc.masinile sunt facute tot de oameni,nu sunt ozn-uri.nu este prima oara cand umblu intr-un motor deci contrazicerile nu-*si au rostul .un coleg mai sus spunea ca nu gaseste ulei cu codul 4 (inceputul).am gasit la carefour,dar si acolo erau amestecate si cu 9 si cu 4.legat de motor ,am gasit o biela roasa(era mancata de tot)care a stricat si arborele.nu si facea ungerea banuiesc ca este o problema mai veche si acum cu turbina a papat o toata.cea de a doua turbina este ok.m-ar ajuta foarte mult daca ar bsti cineva cu cat N forta se strang buloanele la chiloasa.si va rog daca se poate sa nu intram iar in polemici ( ca stangi cu 30 iei o pauza mai stangi iar ssmdp sau ca nu stiu la ce unghi ,ca nu se poate etc
  2. deci un coleg mai sus spunea ca trebuiesc scule speciale.aici tin as-l contrazic,pt ca anul trecut am schimbat distributia si pompa de ulei.singurul lucru absolut necesar a fost presa pentru pompa de injectie pe care de altfel am facuto aceasta fiind foarte simpla. motorul l am tras la punct dupa care am dat semne (asta pt siguranta).pompa de injectie se blocheaza. uleiul nu l am schimbat pt ca aveam putini kilometri cu el si stricarea turbinei nu ar fi trebuit sa afecteze motorul decat daca ar fi ramas fara ulei desi nu a fost cazul.deci practic nu este o lucrare de pionierat pt mine. singura diferenta este ca trebuie sa schimb blocul motor coplet (CEL PUTIN ASA BANUIESCPT CA INCA NU AM TERMINAT DE DEMONTAT) uleiul in mod sigur a fost facatura deci nu va: culcati pe ureche si cumpara orice ulei in speranta ca acesta este original. ungerea este foarte importanta la motor
  3. am un 520d e39 din 2001 caruia din pacate ia decedat turbina.eram intr-o depasire moment in care turbina a dat-o pe ulei,am tras imediat pe dreapta si am orit-o in viteza.pana aici toate bune si frumoase.m-am dus sa verific uleiul si am observat ca asi schimbase culoarea in gri,si parea putin mai mult fata de nivelul pe care il stiam eu (practic era aproape insesizabil) am verificat lichidul de racire si acesta era complet.atunci pe moment nu am dat prea mare importanta acestor detalii banuind ca uleiul si a schimbat culoarea datorita turaiei foarte mari a motorului in momentul in care turbina a dat-o pe ulei.am schimbat turbina si am pornit-o in prima faza se auzea bine si motorul si turbina dupa care am inceput sa aud zgomote metalice ca si cum motorul nu si ar face ungerea . am mers cu ea aproximativ 50m (nu avea vlaga ) dupa care dupa o serie de zgomote metalice sa oprit motorul.am scos furtunul de tur de ulei la turbina si pare ca este presiunea foarte mica.de altfel pe retur nu ajungea de loc ulei,dar turbina lucreaza.banuiesc ca pierde presiune pe la cuzineti.de altfel am siinceput sa desfac motorul.inca o mentiune am gasit pilitura de fier in filtrul de ulei.banuiala mea este ca din cauza uleiului facut pe vapor de catre prietenii nostrii chinezi am sticat si motorul (ulei castrol edge )acum as vrea cateva sfaturi si opinii de la cunoscatori care s-au mai lovit de asemenea probleme.in primul rand in afara de blocarea pompei de injectie si a distributiei (am sa dau semne la axale cu came si la rolele distributiei,pe lant) ar mai fi ceva de blocat sau semnat ? si inca ceva si cel mai important dupa parerea mea: aveti grija ce ulei cumparati si de la cine pt. ca cu uleiul am mai patit-o o data (dupa maxim 2000km acesta nu mai avea consistenta si era precum apa.multumesc celor care au rabdare sa citeasca topicul desi cred ca este si un pic educativ :rolleyes:
  4. problema cu intreruptul in mers am avut-o si eu si se accelera foarte greu ,nu avea vlaga,si apa se incalzea foarte putin. astazi am schimbat termostatele amundoua(si cel de apa si cel de egr) si problema se pare ca a disparut. se pare ca termostatul egr din cate am inteles ajuta la mentinerea constanta a temp.motorului. cert este ca am rezolvat problema. concluzia este ...daca ai probleme si cu temp. te sfatuiesc sa schimbi termostatele sa vezi ce se intampla
  5. sal in ce stare sunt ? daca este sa ne intelegem le trimiti in tara ?
  6. ok. nr meu de tel. este 0721444000 sau posteaza un nr de telefon ca sa putem discuta
  7. salut ,daca trimiti in tara poate te scap eu de ele ....ce zici?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.