Jump to content

c99net

Members
  • Posts

    16
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW 530d e60

c99net's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. UPDATE: Am fost la mecanic si mi-a remontat turbina veche. Masina merge impecabil si fara catalizator. Se pare ca m-am ales cu o turbina defecta, cel putin partea electronica. Nu vreau sa risc sa schimb electronica intre ele... la cat noroc am avut nu vreau sa le stric de tot pe amandoua. Macar m-am ales cu conductele curatate si cu elimnearea catalizatorului. Nu mai prezinta nici un simptom negativ si nu scoate fum deloc. Nu mai are nici o eroare pe partea motorului. Va multumesc inca o data pentru sfaturi/asistenta! Cu respect, Cosmin Craciun
  2. Nu pot sa fiu sigur de nimic... Deocamdata, cu ajutorul vostru, am aflat ca de fapt problema este de la turbina/geometrie variabila... si ca nu are nimic de-a face cu eliminarea catalizatorului. Am sa verific diseara ca totul este conectat si daca problema nu dispare o sa pun turbina veche... alti bani alta distractie Multumesc inca o data pentru interes. Ok, dar din cate am inteles electronica vine lipita pe turbina si nu este indicat sa schimbi doar partea electronica...
  3. Mersi de raspuns! Am sa verific diseara daca totul a fost conectat cum trebuie. Daca nu ce sa inteleg ca m-am ales cu o turbina cu electronica stricata ?
  4. Imposibil. Carcasa a fost taiata, filtrul eliminat iar apoi sudata. As comanda un catalizator nou daca as stii ca asta e problema 100%, dar cum nu este prima oara cand cumpar piese degeaba la masina am rezerve. ex: turbo si debitmetru
  5. Evident... Doar ca locuiesc in Franta si crede-ma ca este foarte dificil sa gasesti un mecanic bun. La reprezentanta nu discuta prea mult cu tine, schimba piesa fara sa vada daca probabil problema este una minora (ex: un senzor etc). Preturile sunt halucinante ... pe nimic.
  6. Mersi de raspun! Filtrul de particule a fost eliminat in urma cu 3 luni de zile (fizic si electronic), masina a functionat foarte bine. Am schimbat turbina doar pentru ca aveam una noua. Personal ma indoiesc ca turbina care am luat-o din germania este defecta.
  7. Salut, Dupa un diagnostic gresit acum cateva luni de zile am comandat un turbo reconditionat din germania. Pe scurt eu am avut o problema cu filtrul de particule iar mecanicul a crezut ca este turbina... Deci masina mergea ok dupa ce am eliminat problema cu filtrul de particule, dar am zis daca tot am turbo "nou", sa-l pun pe masina. Odata cu instalarea turbinei noi am eliminat si catalizatorul... nu stiu daca asta are vre-o legatura cu pierderea de putere, daca trebuie facuta si o modificare electronica ca in cazul filtrului de particule. Mecanicul mi-a zis ca nu. Ideea este ca acum am o serioasa pierdere de putere, desi motorul se aude corect, nu scoate fum, nu are nici un simptom in afara pierderii de putere. Pe tester da urmatoarele erori: 3F57 DDE: Charge Air Pressure Controller 4587 DDE: Heated fuel filter blocked Poate cineva sa ma ajute cu un sfat? A mai patit cineva chesita asta? Va multumesc anticipat! PS: Schimbatul pieselor in exces de zel dauneaza grav sanatatii masinii...
  8. Mersi IulianC! Si eu aveam nevoie de asa ceva
  9. Astazi am eliminat fizic filtrul de particule. Se pare ca asta a fost. Masina merge mai bine ca niciodata. Am testat-o aprox 30 de minute in sarcini ridicate si nu mai are nici o problema. Eroare 3FD0 este inca prezenta dar se pare ca in anumite cazuri debitmetru trebuie reinitializat (adaptat) din soft: http://www.autoscaners.ru/data/launch/launch_x431_detector.pdf Ca si concluzie pentru cine mai pateste asa eliminarea electronica nu rezolva imediat problema. Masina mergea 3 4 dupa care intra in "limp mode" fara nici un fel de eroare sau avertizare. Va tin la curent daca apar schimbari Multumesc inca o data pentru sfaturi! Cosmin
  10. Asta este debitmetru care l-am luat, exact de la vanzatorul asta : codul oem corespunde cu cel de la BMW. Intre debitmetru vechi si cel nou nu este nici o diferenta la starea de functionare a masinii Din contra daca ii scot mufa genereaza o sumedenie de alte erori... ceea ce ma face sa cred ca el lucreaza. Vanzatorul are 100% feedback pozitiv. Imi este greu sa cred ca sunt eu primul fraier. http://www.ebay.com/itm/120930171007?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649
  11. Salut, Azi am anulat filtrul de particule. Nu mai are nici o eroare legata de dpf. MASINA TOT NU MERGE!!! Aceleasi simptome... merge in mod esec sau degradat sau cum s-o numi. A mai rams eroare de debitmetru: 3FD0 : Air mass meter / air mass sensor / air flow meter signal - care in momentul cand o sterg masina functioneaza la parametrii normali pentru cateva secunde... Aveti alte sugestii? Cosmin
  12. Iti spun cum am procedat: Am intrat pe http://www.realoem.com/bmw/select.do si cu seria masinii am luat codul bmw exact pentru debitmetru. Este imposibil sa nu fie debitmetru bun. Crezi ca poate sa fie alta cauza pentru care masina este in limp mode? Ciudat este ca nu am nici o eroare in bord... nici check engine nici nimic. doar cele 3 erori pe tester 1xair mass flow si 2xparticle filter. Alte sugestii? Multumesc Cosmin
  13. Am vorbit deja cu Georege... Eu sunt in Franta si nu o sa ajung prea curand cu masina pe acasa, deci imposibil sa lucrez cu el. Aici e mult mai complicat si nu stiu de ce am senzatia ca in anumite cazuri stiu mai bine decat mecanicul. De exemplu acum am schimbat turbo + debitmetru, fara nici un rezultat si nimieni nu mi-a zis de dpf Erorile le-am descoperit eu dupa ce am cumparat un amarat modul bluetooth OBD si cu aplicatia BMWhat pe telefon, si observand ca dupa un simplu reset masina functioneaza in parametri normali... 30 de secunde Multumesc pentru sugestie! Cosmin
  14. Re, Am gasit mai multe oferte pentru anularea filtrului de particule la diferite preturi... Credeti ca poate exista o diferenta calitativa la nivel software pentru reprogramarea masinii? Habar nu am dupa ce trebuie sa ma ghidez... Multumesc! Cosmin
  15. Imi puteti spune cum se poate face o regenerare fortata? As opta pentru eliminarea completa a filtrului? In legatura cu eroarea de "3FD0 : Air mass meter / air mass sensor / air flow meter signal" imi aduc aminte ca am eliminat clapetele din galeria de admisie... Este posibil ca aceasta sa fie generata de aceasta interventie si sa nu aiba nimic de-a face cu regimul de avarie al masinii ? Am avut parte numai de "super mecanici" !!! Multumesc pentru raspunsuri! Cosmin
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.