c99net
Members-
Posts
16 -
Joined
-
Last visited
Previous Fields
-
Masina
BMW 530d e60
c99net's Achievements
Newbie (1/15)
0
Reputation
-
UPDATE: Am fost la mecanic si mi-a remontat turbina veche. Masina merge impecabil si fara catalizator. Se pare ca m-am ales cu o turbina defecta, cel putin partea electronica. Nu vreau sa risc sa schimb electronica intre ele... la cat noroc am avut nu vreau sa le stric de tot pe amandoua. Macar m-am ales cu conductele curatate si cu elimnearea catalizatorului. Nu mai prezinta nici un simptom negativ si nu scoate fum deloc. Nu mai are nici o eroare pe partea motorului. Va multumesc inca o data pentru sfaturi/asistenta! Cu respect, Cosmin Craciun
-
Nu pot sa fiu sigur de nimic... Deocamdata, cu ajutorul vostru, am aflat ca de fapt problema este de la turbina/geometrie variabila... si ca nu are nimic de-a face cu eliminarea catalizatorului. Am sa verific diseara ca totul este conectat si daca problema nu dispare o sa pun turbina veche... alti bani alta distractie Multumesc inca o data pentru interes. Ok, dar din cate am inteles electronica vine lipita pe turbina si nu este indicat sa schimbi doar partea electronica...
-
Salut, Dupa un diagnostic gresit acum cateva luni de zile am comandat un turbo reconditionat din germania. Pe scurt eu am avut o problema cu filtrul de particule iar mecanicul a crezut ca este turbina... Deci masina mergea ok dupa ce am eliminat problema cu filtrul de particule, dar am zis daca tot am turbo "nou", sa-l pun pe masina. Odata cu instalarea turbinei noi am eliminat si catalizatorul... nu stiu daca asta are vre-o legatura cu pierderea de putere, daca trebuie facuta si o modificare electronica ca in cazul filtrului de particule. Mecanicul mi-a zis ca nu. Ideea este ca acum am o serioasa pierdere de putere, desi motorul se aude corect, nu scoate fum, nu are nici un simptom in afara pierderii de putere. Pe tester da urmatoarele erori: 3F57 DDE: Charge Air Pressure Controller 4587 DDE: Heated fuel filter blocked Poate cineva sa ma ajute cu un sfat? A mai patit cineva chesita asta? Va multumesc anticipat! PS: Schimbatul pieselor in exces de zel dauneaza grav sanatatii masinii...
-
Mersi IulianC! Si eu aveam nevoie de asa ceva
-
Pierdere putere BMW 530d E60
c99net replied to c99net's topic in Probleme tehnice si rezolvari comune mai multor modele BMW
Astazi am eliminat fizic filtrul de particule. Se pare ca asta a fost. Masina merge mai bine ca niciodata. Am testat-o aprox 30 de minute in sarcini ridicate si nu mai are nici o problema. Eroare 3FD0 este inca prezenta dar se pare ca in anumite cazuri debitmetru trebuie reinitializat (adaptat) din soft: http://www.autoscaners.ru/data/launch/launch_x431_detector.pdf Ca si concluzie pentru cine mai pateste asa eliminarea electronica nu rezolva imediat problema. Masina mergea 3 4 dupa care intra in "limp mode" fara nici un fel de eroare sau avertizare. Va tin la curent daca apar schimbari Multumesc inca o data pentru sfaturi! Cosmin -
Pierdere putere BMW 530d E60
c99net replied to c99net's topic in Probleme tehnice si rezolvari comune mai multor modele BMW
Asta este debitmetru care l-am luat, exact de la vanzatorul asta : codul oem corespunde cu cel de la BMW. Intre debitmetru vechi si cel nou nu este nici o diferenta la starea de functionare a masinii Din contra daca ii scot mufa genereaza o sumedenie de alte erori... ceea ce ma face sa cred ca el lucreaza. Vanzatorul are 100% feedback pozitiv. Imi este greu sa cred ca sunt eu primul fraier. http://www.ebay.com/itm/120930171007?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649 -
Pierdere putere BMW 530d E60
c99net replied to c99net's topic in Probleme tehnice si rezolvari comune mai multor modele BMW
Salut, Azi am anulat filtrul de particule. Nu mai are nici o eroare legata de dpf. MASINA TOT NU MERGE!!! Aceleasi simptome... merge in mod esec sau degradat sau cum s-o numi. A mai rams eroare de debitmetru: 3FD0 : Air mass meter / air mass sensor / air flow meter signal - care in momentul cand o sterg masina functioneaza la parametrii normali pentru cateva secunde... Aveti alte sugestii? Cosmin -
Pierdere putere BMW 530d E60
c99net replied to c99net's topic in Probleme tehnice si rezolvari comune mai multor modele BMW
Iti spun cum am procedat: Am intrat pe http://www.realoem.com/bmw/select.do si cu seria masinii am luat codul bmw exact pentru debitmetru. Este imposibil sa nu fie debitmetru bun. Crezi ca poate sa fie alta cauza pentru care masina este in limp mode? Ciudat este ca nu am nici o eroare in bord... nici check engine nici nimic. doar cele 3 erori pe tester 1xair mass flow si 2xparticle filter. Alte sugestii? Multumesc Cosmin -
Pierdere putere BMW 530d E60
c99net replied to c99net's topic in Probleme tehnice si rezolvari comune mai multor modele BMW
Am vorbit deja cu Georege... Eu sunt in Franta si nu o sa ajung prea curand cu masina pe acasa, deci imposibil sa lucrez cu el. Aici e mult mai complicat si nu stiu de ce am senzatia ca in anumite cazuri stiu mai bine decat mecanicul. De exemplu acum am schimbat turbo + debitmetru, fara nici un rezultat si nimieni nu mi-a zis de dpf Erorile le-am descoperit eu dupa ce am cumparat un amarat modul bluetooth OBD si cu aplicatia BMWhat pe telefon, si observand ca dupa un simplu reset masina functioneaza in parametri normali... 30 de secunde Multumesc pentru sugestie! Cosmin -
Pierdere putere BMW 530d E60
c99net replied to c99net's topic in Probleme tehnice si rezolvari comune mai multor modele BMW
Re, Am gasit mai multe oferte pentru anularea filtrului de particule la diferite preturi... Credeti ca poate exista o diferenta calitativa la nivel software pentru reprogramarea masinii? Habar nu am dupa ce trebuie sa ma ghidez... Multumesc! Cosmin -
Pierdere putere BMW 530d E60
c99net replied to c99net's topic in Probleme tehnice si rezolvari comune mai multor modele BMW
Imi puteti spune cum se poate face o regenerare fortata? As opta pentru eliminarea completa a filtrului? In legatura cu eroarea de "3FD0 : Air mass meter / air mass sensor / air flow meter signal" imi aduc aminte ca am eliminat clapetele din galeria de admisie... Este posibil ca aceasta sa fie generata de aceasta interventie si sa nu aiba nimic de-a face cu regimul de avarie al masinii ? Am avut parte numai de "super mecanici" !!! Multumesc pentru raspunsuri! Cosmin