Jump to content

lauur

Members
  • Posts

    8
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    pitesti

Contact Methods

  • Yahoo
    lauur90@yahoo.com

Previous Fields

  • Masina
    bmw e46

lauur's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Salut, am o problema la pornire, presupun ca electromotorul. Masina este un e46 320d din 2000, Pun contactul, toate bune, dau la automat si nu se intampla nimic, niciun sunet nicio reactie. Am incercat sa imping masina , porneste la prima rotatie a motorului, iar apoi surpriza , daca opresc motorul si incerc sa`l repornesc functioneaza electromotorul si porneste normal, toata fericirea dureaza aprox 3-4 ore de la ultima functionare a motorului, adica daca o las mai mult de 4 ore nepornita, sau o noapte , dimineata am aceeasi surpriza, nu invarte trebuie impinsa. Parerea mea este ca se blocheaza cumva electromotorul cand sta mai mult timp, dar de ce? Vreau sa merg la service dar ce sa le spun la oamenii aia ca automat electromotorul o sa functioneze cand or sa`l probeze. A mai patit cineva chestia asta? Sa fie oare semne de uzura la carbuni / bendix? dar de ce numai cand sta mult timp, si de ce nu pacane nu scoate niciun sunet
  2. http://www.bmwclub.ro/showthread.php?20242-Vand-e46-320d-136cp de ce imi modifica linkul? in loc de bmwclub e b m w f o r u m . ro restu e lafel
  3. http://www.bmwclub.ro/showthread.php?20242-Vand-e46-320d-136cp
  4. http://www.bmwclub.ro/showthread.php?20242-Vand-e46-320d-136cp
  5. nu n`are treaba ambreiaju turbina e cauza, vroiam sa stiu daca e posibil sa fie altceva care nu o lasa sa functioneze, de ex un furtun spart, un filtru infundat...
  6. am o problema destul de grava si vreau niste idei. astazi in timpul mersului cu masina (un e46 320d din 1999) s`a auzit un huruit la motor ca si cum ar fi toba sparta, nu am luat in seama, am presupus ca a intrat vreun pic de apa pe teava de esapament. dupa 1-2 km am constatat ca masina numai tragea lafel si cand puneam piciorul mai tare pe acceleratie huruia mai rau. am tras pe dreapta, am desfacut capota, surpriza, dinspre turbina s`a lasat putin fum alb si am constatat ca de fapt turbina huruia si nu esapamentul. din putinele mele cunostinte presupun ca s`a dus turbina si trebuie curatata/schimbata. nu am apucat sa merg la niciun mecanic,de aceea cer parerea voastra ca sunt curios, poate sa fie altul motivul? sa traga aer fals cumva? sa fie infundat filtrul de aer? vreo parere de la voi? precizez ca motorul huruie foarte putin si la relanti si pana pe la 1500 de turatii, iar cand accelerez mai tare deja da sa se innece si huruie tare.
  7. Sincer sa fiu mai am un logan pe care obisnuiam sa`l folosesc mai ales iarna, pe e46 aveam cauciucuri de vara luate din germania noi noute, ...iar cu accidentul, asta a fost, daca e sa ti se intample puteam si am lanturi, crede`ma ca mult timp imi spuneam in gand...oare de ce am plecat eu cu bmw`u? Sunt convins ca exista foarte multe persoane neserioase , mai ales in randul celor cu masini de bg, pentru ca asa cum am mai spus, dupa parerea mea, sa inmatriculezi o masina in bg iti trebuie putin curaj, iar majoritatea personajelor care au placerea si tupeul de a risca sunt din randul celor cu 'probleme' asa cum ati spus voi
  8. La cum stau lucrurile momentan la bulgari nu este nevoie de prezenta masinii sau a actelor in original pentru Itp, Asigurare etc., firma care s`a ocupat de inmatriculare a pastrat copii xerox de pe acte si se ocupa ei de tot. Este un domn foarte prietenos, in cazul meu(al firmei din Bucuresti) care te contacteaza telefonic cand e aproape sa expire actele si iti spune: astazi o sa va trimitem reinnoirile de la asigurare, itp, carte verde etc. dumneavoastra va trebui sa achitati o suma de ...(aprox 1000 ron in cazul meu) si modalitatea de plata se face prin transfer bancar. Atentie insa ca banii ii trimit doar dupa ce primesc actele. din asta rezulta ca oamenii chiar sunt seriosi Asta e tot ce am de facut momentan si spun 'momentan' pt ca este posibil ca in viitorul apropiat sa ceara si bulgarii prezenta masinii la ITP, asta ar insemna ca odata pe an trebuie sa mergi la ei. Daca cineva are nevoie de mai multe detalii/informatii/recomandari sa lase date de contact si sa spuna iar daca il pot ajuta, cu mare placere.
  9. Sincer sa fiu ma lasa rece parerile celor poate invidiosi, am un e46 inmatriculat pe bulgaria si a fost o decizie luata datorita hotiei din romania. Nu mi se par oameni cu 'probleme' cei cu masini bulgaresti, ci poate doar putin mai curajosi fata de cei care si`au dat averi sa inmatriculeze masinile in tara. Vorbesc din punctul meu de vedere, sunt o persoana absolut normala , destul de calm in trafic, cu o familie si un venit lunar de aproximativ 800euro si prietena in jur de 500e. Precizez asta ca sa se inteleaga ca aveam posibilitatea sa platesc taxa la noi cu venitul dintr`o singura luna al familiei dar cu putin curaj am ales calea mai riscanta( pentru ca atunci nu se spuneau decat lucruri rele despre actele de bg) dar mult mai usoara, mai rapida si mult mai putin costisitoare. Actele sunt perfect legale, asigurarea lafel, un exemplu concret: din nefericire acum 2 saptamani am lovit un tir, din vina mea si a cauciucurilor de vara, totul a decurs normal, am facut intelegerea amiabila, firma careia apartinea tirul a facut reparatia perfect legala, a fost nevoie de prezenta politiei pentru ca am lovit rupt si o sina din aceea de pe marginea drumului, mi`au verificat actele si totul a fost in regula. Nu vreau sa fac reclama sau sa influentez pe cineva dar va sfatuiesc sa alegeti metoda asta mai putin costisitoare si foarte legala daca taxa va depaseste mult posibilitatile. Singurul sfat este sa alegeti una dintre firmele mari care au deja experienta in asa ceva, din ce cunosc eu (fara sa fac reclama sau sa dau nume) este una in pitesti si una in bucuresti, se poate descoperi foarte usor cu o singura cautare pe google. eu am apelat la firma din bucuresti, niste oameni foarte corecti si primitori, totul s`a rezolvat foarte rapid, am plecat cu masina pe platforma lor undeva la 4 dimineata din pitesti si la ora 12 30 eram inapoi in pitesti cu masina inmatriculata , toate taxele platite, actele pe numele meu si cu o cheltuiala de 2300 ron. Imi pare rau daca am suparat pe cineva dar , din punctul meu de vedere, este o metoda care se adapteaza la posibilitatile noastre, perfect sigura si legala, pot sa va dau exemplu si de un avantaj al inmatricularii pe bulgaria, taxele care trebuiesc platite anual pt a circula in regula sunt undeva la 1000 ron/an, ceea ce este mult sub ce as fi platit la noi pentru un motor de 3000 (ma refer la asigurare, itp, rovigneta, impozit la primarie)
  10. am fost astazi si am verificat tensiunea la borna + a bateriei si este undeva la 14v cu motorul pornit. din asta rezulta ca alternatorul si face treaba. o sa merg sa`i fac o diagnoza. va tin la curent
  11. Salut. Am o problema cu pornirea la un bmw 320d din 2000. Motorul nu porneste la cheie, decat impinsa Dupa pornire martorul bateriei ramane aprins pe bord Simptomele sunt : electromotorul nu invarte(doar pacane) Initial am crezut ca problema este bateria, am inlocuito cu una noua si acelasi lucru, electromotorul doar pacane, apoi m`am gandit ca este vina electromotorului , mai precis a carbunilor, dar nu vad explicatia de ce imi ramane bateria aprinsa, nu ar avea legatura cu electromotorul si nu vreau sa mai inlocuiesc inca o piesa degeaba. Presupun ca ar fi o problema legata de instalatia electrica, vreo siguranta, sau vreun releu al alternatorului. Ceea ce ma face sa cred ca nici alternatorul nu e vinovat pt ca, pornind masina impinsa, totul functioneaza absolut normal, nu imi consuma bateria(adica alternatorul baga curent) Va rog datimi cateva idei, sa fie vreo siguranta? vreun scurt circuit?
  12. pt oglinda se va face livrarea, Cu janta nu ma rezolva nimeni?
  13. sunt interesat de janta dar nu pot sa dau pm , te rog intra pe ym: lauur90
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.