Jump to content

zeus_407

Members
  • Posts

    43
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Zalau / Paris
  • Interests
    Cars ;)

Contact Methods

  • Yahoo
    dany_zeus_2008@yahoo.com

Previous Fields

  • Masina
    520d Lci

zeus_407's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-1

Reputation

  1. Call baby ðŸËâðŸËâ Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk
  2. Salut si eu am E60 lci cu m47 nu am avut mari probleme cu el , destul de multumit dsr e cel de 150 de cai parca cu 3-4 persoane in masina ai simti nevoia de inca ceva cai dar cu soferul in masina e destul de echilibrata per ansamblu recomand motorul acesta...doar putin galagios pana in 2000 de ture ...ca probleme manca ceva ulei dupa cumparare dar numai pe autostrada la turatii mari dar s-a rezolvat...recomand Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk
  3. Am inteles ca se poate schimba doar ambreiajul arunca un ochi pe net ca este separat de vanzare... Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk
  4. Merci mult am vazut ca mi-ai raspuns si dincolo... Am reusit sa o fixez la locul ei provizoriu, pornit masina toate bune, sa invartit vreo 30 de secunde apoi am pornit clima ( dar nu am auzit nici un clic al compresorului ) iar dupa inca vreun minut sa zic asa a sarit iar de la loc fulia aceea ...cred ca compresorul are ceva...o sa iau altul si o sa il montez si va tin la curent...o sa incerc sa fac si faza cu becul la mufa de alimentare compresor sa vad daca se aprinde, senzorul exterior imi indica bine mai ramane sa schimb iar compresorul iar daca nu merge le iau pe rand. Numai bine ! Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk
  5. Gabriel mersi de raspuns deci ca sa inteleg numai cand e cuplata fulia adica daca e fixata flabsa ca nu mai inteleg? Si nu e normal sa am 12V in loc de 6,4V la mufa de alimentare ...sa nu ma pomenesc ca ma chinuiesc cu flansa sa o fac si sa mai am si alta problema ...ma streseasa sa am ceva defect la masina... Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk
  6. Salutare revin cu o intrebare in mod normal cu clima pornita ar trebui sa se invarta axul pe care era fixata flansa sau nu? din poza 1 se vede... Pentru ca la mine nu se invarte se invarte doar fulia mare...cred ca principiul era urmatorul fulia se invarte odata cu pornirea motorului si axul flansei se invarte doar la pornirea climei ? Rog sa ma corecteze cineva daca gresesc...in weekend o sa incer sa ma ocup de flansa rupta sa vad ce se poate face. Merci ! Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk
  7. Ca fraerul am aruncat compresorul direct la gunoi in ziua cand l-am schimbat pe cel vechi ca era mort ... Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk
  8. Asa am gasit-o dimineata cand am deschis capota era pe scutul motor insa s-a rupt cu siguranta innainte de a incarca cu freon,o sa incerc sa o dau jos si sa o sudez iar sa sa fac ceva...poate a mai patit cineva asta. Dar faptul ca se alimenteaza doar cu 6 votli in loc de 12, nu are legatura? MerciPun o poza cu partea interioara de la flasa sa o vezi...
  9. Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk
  10. Salutare , am o problema , am schimbat compresorul de clima caci cel vechi uruia si a facut si pilitura pe langa si pe scutul motor cu unul second si l-a pus mecanicul la locul sau bransat mufa etc...A 2-a zi merg sa il incarc cu freon si surpriza nu porneste comresorul, nu se aude clicul acela nu baga aer rece deloc, am fost la alt garaj sa imi bage iar freon ,crezand ca nu a fost ok primul si tot la fel, a pus testerul pe masina si i-a dat 3 erori una legata de senzorul de langa filtrul de habitaclu de sub capota partea pasagerului, una legata de senzorul ACU si inca una tot legata de clima dar niciuna cum ca ar fi compresorul sau alimentarea acestuia, el garantand ca trebuie schimbat senzorul acela si ca o sa mearga...azi am testat alimentarea si imi ajunge doar 6,4 V cu motorul pornit si clima actionata bine inteles si doar pt o fractiune de secunda de 2 ori mi s-a intamplat sa am 12,8-13 V...in rest imi baga aer in masina merge tot fara aer rece...am gasit o chestie de pe compresor cazuta si mi se pare ca a fost sudata de compresor ca o protectie nu stiu daca are legatura cu faptul ca nu porneste ...astept ceva sfaturi innainte de a merge la reprezentanta unde ma costa doar devizul 130 euro...Multumesc ! Incerc sa adaug ceva poze sa vad daca reusesc...
  11. Salut , am o problema , compresorul de clima nu porneste dupa inlocuire, noul compresor este de fapt unul secand luat din DE cu garantie de un an care oricum a expirat caci l-am cumparat anul trecut si montat anul acesta...Ok innainte de inlocuire a dat semne de oboseala ba pornea ba nu pornea, plus ca se auzea un zgomot in mers cum explica colegul mai sus,l-ar reincarcat cu clima dar la fel ba mergea ba nu plus ca aveam si pilitura de aluminiu pe langa el si pe scut motor si am decis sa il schimb...Deci am fost la garaje diferite si amandoua au golit instalatia de clima testat scurgeri si umplut cu freon dar nu porneste ...pe tester imi da 3 erori legate de clima din pacate nu am retinut toate erorile dar persoana respectiva a zis ca responsabilul vinovat de faptul ca nu porneste este senzorul ACU clima -eroare 9C54 si inca un cod 447B9 ( nu stiu daca e de la clima)inca o eroare ar fi senzorul de langa filtrul de habitaclu partea pasagerului Eroare legata de compresor nu a dat El a zis sa schimb senzorul ACU si sigur merge ...innainte sa dau banii pe alte piese sau sa fac ceva mai rau am zis sa pun niste intrebari pasionatilor...mersi Astept orice parere constructivaE60 520d compresorul cu fulia cu 4 canale la curea...
  12. Salut ai rezolvat problema cu active steering...? ca si eu o am dar nu inteleg de ce a avut legatura cu cureaua de acesorii? merci
  13. Salut turbo este ok testat pe un banc la o firma specializata l-au trimis baietii de la service
  14. Merci la toti pentru sfaturi si indiferent daca ar avea 521kkm odata ce s-a facut segmentarea nu ar trebui sa pape ulei o sa vad ce si cum si daca nu ii dau de capat o sa o marit si fbdcnt o sa intreb sa vad daca le-au schimbat si alea numai bine
  15. Salut revin cu subiectul consumului de ulei ...am facut segmentarea la motor (520d 150 caluti) si ceva piese garnitura de _chiulasa_, furtune de retur, pompa de apa, termostat, si am facut rodajul ca la carte sau rodajul ideal cred eu pe autostrada si nu am depasit 2500tr/min si dupa 1800 km mi s-a aprins averizarea in bord sa completez cu 1L de ulei (inaainte de segmentare mi se aprindea la vreo 800 km si ieseau gaze foarte tare pe la joja si pe la busonul de alimentare ulei) acuma eu cred si banuiesc ca baietii la care am facut lucrarile sunt seriosi caci am ajuns la ei prin recomandarea cuiva, stiu ca la noi in tara se mai practica schimbarea unor piese la masina doar verbal si le platesti oricum dar eu l-am sunat pe mecanicul respesctiv care a zis ca nu ar fi trebuit sa mai consume deloc ulei si a zis ca la 3000 km dupa segmentare sa ii fac schimbul de ulei si sa il tin la curent daca mai consuma dupa aia? voi ce pareri aveti sau ceva idei ce ar mai putea fi cauze ale consumului de ulei? am schimbat la motor TOT ce a zis mecanicul sa schimb ca sa il fac ceas si tot consuma ulei, toba de esapament este super curata adica garm de funingine nu are si nici nu am ulei pe sub masina sau pierderi de pe la motor in lichidul de racire nu intra caci m-am uitat sper ca nu v-am plictisit
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.