Salut, am o problema la masina dupa ce am curatat corpul de acceleratie cu wd40. Inainte sa fac operatiunea asta am avut un drum pe la mecanic (cu alte treburi), si a observat ca masina are o ezitare la plecarea de pe loc (intarzie demarajul). A pus testerul, si a desfacut pe-acolo diferiti senzori, concluzia a fost ca potentiometrul de la clapeta de acceleratie nu functioneaza. Asta m-a determinat sa desfac corpul si sa-l curat (dar nici nu era prea imbaxit). Daca deconectez senzorul de la clapeta de acceleratie, turatia motorului nu se schimba deloc, e normal ? Pe tester nu cred ca i-a aparut despre acest senzor al clapetei, dar i-a aparut despre martorul de la ASC. In bord am aprins martorul de la ASC (care nici nu functioneaza), iar la testere (2 testeri diferiti) eroarea e legata de nu stiu ce lipsa de comunicare intre 2 module (nu mai tin minte exact). Dupa ce am curatat corpul de acceleratie acasa, a intervenit o mica schimbare ciudata. Motorul rece porneste la 2000rpm si scade nu tocmai repede pana la 1000 - 1050 rpm. Cand motorul e cald cel mai jos sta turatia undeva peste 900 rpm. Dar de multe ori sta si la 1000 sau 1000 si un pic. Alt scenariu: Stau cu ea pornita la relanti, si aprind clima. Turatia ramane constanta. Dupa ce plec de pe loc, bac treapta 1, 2, 3, apoi opresc la semafor, turatia ramane la 1300 - 1400 rpm iar daca opresc clima revine la normal. Edit: motorul este m43 de pe un 318i din 99.