Jump to content

andreih

Members
  • Posts

    39
  • Joined

  • Last visited

andreih's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. In legatura cu,cutia ai avut dreptate cand am demontat am vaz. ca e GM nu ZF nu stiu de ce am avut impresia ca e ZF Pana acum nu am gasit decat racosdul flex. usor miscat ,si pierzand ceva gaza pe acolo.( am remediat) ;un furtun de vacum cam slab,l-am schimbat, pana acum nici o modificare tot vibreaza, mai caut........ Am senzatia ca este admisia aer sau vre-o supapa cu vacum ceva,parca nu primeste tot ce-i trebuie, si are si injectia un zgomot ciudat........ Mai sap daca gasesc ceva ,raportez. Daca mai aveti idei ,nu strica!!!!!
  2. Am exact aceeiasi problema,cu un 320 e46 2001 cutie tiptronic. :) In primul rand trebuie stabilit cand si cum face,in mers,pe loc,si la ce turatii( a mea vibreaza pe loc la turatii intre 900 si 16 1700) deci in cazul asta se poate elimina o parte buna din transmisie ( cruci cardanice, intermediar,diferential ,planetare ,roti).....Bunnnnn mai departe ,daca face pe loc ,ar putea fi din convertizor,tampoane,scut lovit ,traseu esapament modificat di cauza vreunei lovituri,sau din cauza tampoanelor care-l sustin. Volanta nu cred ca este pentru ca la cutia automata ,respectiv zf 8 ,volanta nu are rol decat la pornire ,adica sare bendixul pe ea ,o invarte si motorul porneste.......nu este volanta cu masa dubla ca la ambreiaje manuale, deci nu are de preluat nici o alta sarcina. Daca e din convertizor,ar putea fi de la ulei....in cel mai fericit caz...sau e pe moarte si gata(sper sa nu ca asta ar fi cel mai costisitor) poate la fel de bine sa fie dintr-un pacatos de injector care refuza sa mearga civilizat la turatii mici, la poate fi din catalizator spart sau cot flexibil rupt.......Au mai ramas tampoanele, si este posibil chiar sa fie de la fulia centrala (care este oricum destul de sensibila la 320 si 325) si care e destul de mare si grea sa poata dezechilibra usor motorul dandui o vibratie. Promit sa le revizuiesc pe rand pe toate si sa va tin la curent.......stai linistit totul se repara (chiar daca astia de la bavaria zchimba cutia cu totul .....ei atata stiu sa zica ,, e arsa cutia''........ Problema cea mai mare este ca 320 e asa de inghesuit ca orice modificare de la pozitia lui normala il poate face sa vibreze....Lasa ca-i dam noi de cap!
  3. Vezi ca mai ai si un filtru epurator,costa cam 1,5-1,7 mil si se schimba relativ usor.In general la 320 si 325 cand ala filtru epurator e varza scot fum negru ca de motorina nearsa. Am avut aceeasi prbl.
  4. Copii,vorbiti de cai parca s-ar da la metro pe gratis....si chiar si asa ati utat de un singur amanunt.......Videanu
  5. de asta va iubesc eu pe voi bmw-isti. saritori ,pe faza intodeauna,ce sa mai oameni. multam mult!
  6. si uleiul si filtrul de ulei din cutie ,parerea mea ca tre schimbate pe la 150k 170k,dormi mai linistit or zice ei ca-i lifetime,dar sa fim seriosi orice ulei are si el o viata ,mai ales ca si amesteca cu spanul de la pinioane......
  7. Si apropos Poiutz steptronicu nu are arcuri pe disc...........advanced bmwath?
  8. Dragos, am si eu un 320 steptronic are vreo 136.000 si merge perfect,cutia steptronic nu e nici sensibila nici proasta ,verifica clar ce turatie si cind o ai la motor ,daca motorul e ok ,si tot tremura inseamna la multidiscurile de ambreaj sint cam pe duca,desi nu cred,inca odata verifica exact sursa trepidajului,poate la fel de bine sa fie transmisie,cardan,dif. etc. Steptronicul nu trebuie fortat la rece si cu demaraje in forta de pe loc,si lasa-l sa gindeasca la miscarile din R in D si viceversa.
  9. are cineva detalii despre schimbarea filtrului de motorina la 320d ,garnituri saibe,chestii ascunse ,eventual pose sau ceva asemanator?
  10. Va spun,ca ma lucrat pe mercedesuri antice ,cum zicea cineva.....Cartea (tot nemteasca ) spune ca iarna sa poate pune pana la max.25% benzina in motorina.Personal nu am pus mai mult de 8-10%,si intradevar pornirea e mai usoara. Singura problema nu e nici de la filtre nici de la motor,ci doar de la mecanismele care au ungerea cu motorina(pompa) deci nu trebuie exagerat pt. ca amestecul devine mai uscat .........si atat.
  11. Vreau si eu mai multe pareri despre aditivi de motor,gen metabond ,duralube,stp etc. Poate a folosit careva si cu ce rezultate. o vorba
  12. Cred ca trebuie,a cam inceput sa scoata zgomote.
  13. Sa aiba incredere in mine????? Ceas putea strica sau fura,o cutie de viteze ,un filtru vechi de ulei,sa-l ascund repede in buzunarul de la piept,poate vre-un motex,orio tubulara de 10??? Vezi asta e gindirea pe la noi si chestiunea cred ca va persista pana la schimbarea mentalitatii. Problema e ca serviceurile fac parte tot din sfera serviciilor,daca ar fi si de calitate.....ar fi toata lumea multumita. As prefera sa ma coste mai mult dar sa fiu multumit si cu o lectie despre BMW-ul meu in plus. Doar e BMW nu daewoo ,tata ,olcitsau alte masini de spalat ,e istorie.
  14. Dupa ce iei piesele saq-mi spui si mie de unde si cat te-au costat,te rog. mersi
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.