Am exact aceeiasi problema,cu un 320 e46 2001 cutie tiptronic. :) In primul rand trebuie stabilit cand si cum face,in mers,pe loc,si la ce turatii( a mea vibreaza pe loc la turatii intre 900 si 16 1700) deci in cazul asta se poate elimina o parte buna din transmisie ( cruci cardanice, intermediar,diferential ,planetare ,roti).....Bunnnnn mai departe ,daca face pe loc ,ar putea fi din convertizor,tampoane,scut lovit ,traseu esapament modificat di cauza vreunei lovituri,sau din cauza tampoanelor care-l sustin. Volanta nu cred ca este pentru ca la cutia automata ,respectiv zf 8 ,volanta nu are rol decat la pornire ,adica sare bendixul pe ea ,o invarte si motorul porneste.......nu este volanta cu masa dubla ca la ambreiaje manuale, deci nu are de preluat nici o alta sarcina. Daca e din convertizor,ar putea fi de la ulei....in cel mai fericit caz...sau e pe moarte si gata(sper sa nu ca asta ar fi cel mai costisitor) poate la fel de bine sa fie dintr-un pacatos de injector care refuza sa mearga civilizat la turatii mici, la poate fi din catalizator spart sau cot flexibil rupt.......Au mai ramas tampoanele, si este posibil chiar sa fie de la fulia centrala (care este oricum destul de sensibila la 320 si 325) si care e destul de mare si grea sa poata dezechilibra usor motorul dandui o vibratie. Promit sa le revizuiesc pe rand pe toate si sa va tin la curent.......stai linistit totul se repara (chiar daca astia de la bavaria zchimba cutia cu totul .....ei atata stiu sa zica ,, e arsa cutia''........ Problema cea mai mare este ca 320 e asa de inghesuit ca orice modificare de la pozitia lui normala il poate face sa vibreze....Lasa ca-i dam noi de cap!