Jump to content

Bogdan Balta

Members
  • Posts

    7
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    BMW E46 325Ci 2003

Bogdan Balta's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

3

Reputation

  1. Multumesc pentru sfat. O sa vorbesc la reprezentanta doar de istoric de service si o voi testa la mecanicul la care am testat si actuala masina inainte de cumparare.
  2. Salut. Cutia de viteze este manuala.
  3. Salut. In saptamanile urmatoare planuiesc sa achizitionez un M3 E46 din 2005 cu aproximativ 100k. As dori sa stiu parerea voastra: Merita sa ii fac o inspectie la Automobile Bavaria Baneasa? Costul este de 450 Lei care presupune: tinichigerie, vopsitorie, istoric reparatii, tester, electrica. Vanzatorul a fost sincer cu ce a fost revopsit din masina si cu un accident din spate la care am vazut poze. Am fost la un tester cu ea si nu avea decat 2 erori insignifiante, dar mi s-a spus ca arde rau dupa metricile de pe acel tester. Si tot el mi-a spus ca la sprituri la turatii joase se aude o mica bataie uneori ca si cum supapele s-ar inchide de la explozie si nu prin timing. Cel de la care vreau s-o cumpar mi-a spus ca i se aprinsese check engine, si ca senzorul MAF era de vina, l-a schimbat si i-a facut cineva o "recalibrare", nici el nu e sigur la ce i-a umblat acel mecanic, i-a spus sa revina pentru test peste ceva km, dar el a neglijat aspectul asta si nu a mai fost. Revenind la intrebarea initiala, din experientele avute pana acum, merita bavaria cei 450 Lei?
  4. Salut. Nu e vorba de spalator. Becurile au o circumferinta argintie pe langa soclul de intrare, e cat farul. Aia este comuna si pentru faza mare si pentru faza mica, e o bucata mare de plastic care inconjoara becurile. Aia se prinde efectiv de plasticul lipit de corpul farului in 2 cleme, ambele pe partea cu faza mica, unul in stanga cum te uiti la far din spate si unul in dreapta becului de faza scurta. Ei, clema din stanga(care e alba la mine) e rupta si sta tot plasticul ala cazul spre stanga, spre interior. Imi pare rau ca nu am facut poze cand l-am desfacut sa vad care e problema. Oricum, nu am sanse sa-l repar eu, nu am sculele necesare. Am nevoie de cineva care le are si in care aveti incredere ca se pricepe. Merci. Sent from my iPhone using Tapatalk
  5. Salut. Am o problema cu farul din dreapta la e46 coupe facelift. Suportul acela argintiu se prinde in 2 cleme albe de corpul farului si la mine una este rupa, si suportul sta cazut. Aveti vreo recomandare de om priceput la reparat faruri, sau de vreun loc specializat? Si daca nu, aveti vreo oferta la un singur far? Nu ma intereseaza cu xenon, ci normale. Multumesc! Sent from my iPhone using Tapatalk
  6. Multumesc . De ce imi recomanzi sa schimb mecanicul? Ai avut experiente neplacute cu Robert? Acum o saptamana cand am fost eu la service pentru revizie: ulei + filtre mi-a lucrat un mecanic din cei 4-5 angajati pe care-l cheama Bogdan si parea ca se pricepe la ce face (bine, un schimb de ulei + filtre nu e rocket science, dar oricum parea ok tipul, si spunea ca nu se baga decat unde stie). Acum am comandat niste plasticaraie (scut si triunghiuri spoiler, senzor temperatura si cablu deschidere capota) si voi merge tot acolo intrucat am comandat deja piesele. Sper sa nu am suprize neplacute... Unii scapa de ele, altii mai tineri abia incep sa se bucure de ele . Sper sa fie o bucurie de lunga durata. Multumesc Andrei . La Galati e buletinul, masina e din 2011 la anteriorul proprietar in Bucuresti si tot acolo va fi in continuare .
  7. Acum 2 saptamani am cumparat masina la care visez de foarte mult timp dar pe care nu mi-am permis-o pana acum, BMW E46 Coupe. Este un model facelift 325Ci din aprilie 2003 cu 187.000 km. Acum vreo 2 ani am incercat sa cumpar un BMW E36 (neavand bani de E46), dar dupa ce am vazut unul in Bucuresti si studiat restul ofertelor am ramas complet dezamagit. Nu se vand asa zisele "pisicute" in stare buna decat foarte rar si la bani seriosi, asa ca am renuntat la ideea de a-mi lua BMW in acel moment pentru ca mi se pare stupid sa iti cumperi BMW sa te uiti la el si sa te lauzi la prieteni. Am cumparat o masina de compromis care pe atunci parea o alegerea buna, un fiat barchetta din 2000, modelul riviera. Nu are sens sa mai intru in detalii cu problemele ei pentru ca nu e focusul acestui forum ce presupune sa detii un fiat si cum trebuie sa te astepti oricand la orice... Revenind la treburile noastre, in vara anului asta am reusit sa obtin ceva bani si am decis sa vand "minunata" barchetta si sa imi cumpar masina pe care o voiam cu adevarat. Am cautat cateva luni bune pana sa ma opresc la doua modele care meritau atentie, cea pe care mi-am achizitionat-o si MAG-ul (320Ci din 2002). Am vazut MAG-ul, m-am convins ca e o masina buna, cel putin asa a parut la un scurt test drive, dar analizand minunatele noastre impozite si sistemele noastre de taxare am decis ca cea mai buna decizie este un 325Ci. Niciodata nu m-am gandit ca 325-ul ar consuma mai mult, e un gand stupid cand iti iei masina asta, dar am cautat o masina in stare buna, si MAG-ul parea singura optiune pana sa apara asta. Nu am fost foarte incantat de ideea ca are in plus 22 de cai putere si 27 Nm pentru ca la o masina de 1495 kg nu se simt, dar am condus-o si pe asta si am simtit diferenta, am decis sa merg mai departe; o decizie pe care nu o s-o regret niciodata. De cand o am in fiecare zi am un zambet tamp pe fata, si iubesc sunetul motorului mai ales dupa schimbarea filtrelor si a uleiului. Il iubesc atat de mult incat a inceput sa se auda un barait intre 2100-2300 rpm, suspectez ca s-a crapat evacuarea(am avut aceeasi problema si la barchetta), urmeaza sa ma ocup si de problema asta. Vremea isi spune cuvantul... Cand am cumparat-o avea clasica problema cu senzorul de airbag, plasa de la scaunul din dreapta dupa spusele celor de la bimmer service, martor de lichid de parbriz aprins, raman fara lichid, trebuie vazut unde scapa, cei de la bimmer mi-au promis ca-mi baga lichid sub presiune sa vad unde e problema, si farul dreapta al carui clips al suporturilor interioare e rupt . In rest masina e in stare foarte buna si numarul de kilometri luand in considerare istoricul cunoscut pare real. La 106.000 RedCap a adus-o din germania, a tinut-o pana in 2011 avand 138.000, dupa a fost la un baiat care a facut 12.000 in 6 luni cu ea, apoi in 4 ani cel de la care am luat-o a mai facut 37000 cu ea fiind a doua masina. Sper sa am parte de ea multi km de acum incolo si sa nu apara vreo surpriza foarte neplacuta, incat din anii de studiat pareri despre BMW am ramas cu o parere buna (poate sunt si subiectiv fiind o masina la care aspir de mult timp). http://imageshack.com/a/img540/6383/0XP2gd.jpg http://imageshack.com/a/img673/2407/ZbGYv5.jpg http://imageshack.com/a/img537/1231/q1isiD.jpg http://imageshack.com/a/img673/2929/RssuJX.jpg http://imageshack.com/a/img537/7789/Af0Qyo.jpg http://imageshack.com/a/img661/7082/gUJMUR.jpg http://imageshack.com/a/img910/2001/fDgIvz.jpg http://imageshack.com/a/img538/6835/zMPooi.jpg http://imageshack.com/a/img905/3382/XHpehK.jpg http://imageshack.com/a/img907/2862/XrVHBx.jpg
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.