Jump to content

Slayer91

Members
  • Posts

    65
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    E60

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Slayer91's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

4

Reputation

  1. Slayer91

    AUX

    la e60 nu ai asa ceva..
  2. Slayer91

    AUX

    nu merge, tot la fel se aude http://imgur.com/gallery/wVVWE3X am dat pe max, dar nu are nici un efect. am tot caurat peste tot, dar fara rezultat... cred ca pana la urma o sa pun o navigatie cu android, ca mi se pare total penibil sa se auda asa de incet...
  3. Slayer91

    AUX

    nu am incercat , doar acolo la sunet , bas inalte , dar nu ma lasa sa le modific sunt pe mijloc si nu pot modifica nimic.
  4. Slayer91

    AUX

    Salutare , am montat un cablu aux care vine pe pinii 7,8 si 2 toate bune si frumoase , dar problema este ca se aude incet , destul de incet fata de CD/Radio . Daca mut de pe AUX pe Radio de ex sparge boxele la cat de tare se aude . stie cineva cum as putea sa fac sa se auda mai tare ?
  5. am inteles 868 mhz, o sa ii zic parerile voastre si el va decide. va multumesc
  6. Basic = Radio remote control 868 MHz Japan/Korea = Remote control 315 MHz Low power SA 876 = Radio remote control 315 MHz SA 874 = Radio remote control 434 MHz cam asta am gasit pe realom, cred ca este basic, japan /korea nu, sa876 si sa874 nu stiu ce este...
  7. imi dai un site ceva unde pot verifica ?
  8. Salutare , am un amic care a pierdut de curand o cheie la un bmw e60 525d din 2005 si a ramas doar cu una acum ( cheie diamant ) , ar vrea sa isi cumpere inca una de pe ebay si sa o inregistreze, dar nu stie la ce mhz sa cumpere ca sunt de 315mhz , 433mhz si 868 mhz . Intrebarea mea este daca poate face aceasta operatiune dupa ce isi cumpara cheia noua si cum ne dam seama la cati mhz ar trebui sa isi cumpere cheia . Va multumesc frumos.
  9. la mine a fost modulul bluetooth si releul de bujii .
  10. acuma fiecare face cum vrea , parerea mea , cine vrea sa le anuleze le anuleaza si pune soft , cine nu, nu. cine vrea sa fie sigur ca nu ajung in motor si sa fie linistit poate opta pt clapetele care sunt turnate si este 100% sigur ca alea nu se mai rup.
  11. eu am anulat clapetele pe 525d, problema care am intampinat-o a fost ca eu am lasat pompa vacum care actiona clapetele, apoi am mers cu masina vreo 20 de km si a intrat in limp mode, am dat jos iar admisia am scos pompa aceea rotunda afara si am blocat cu un surub. Masina a mers perfect nu imi aduc aminte sa fie lag, intre timp am pus o turbina mai mare hibrid si se accelera foarte agresiv chiar si fara soft. Iar faza cu swirl este doar pt emisii, avand efect de vartej, posibil sa pierzi o putere de 1,2% dar cred ca nu este sesizabil, pui un soft si rezolvi lag-ul, apoi stai linistit ca acele clapetele nu ajung in motor.
  12. salut, cel mai bine ridica masina apoi invarte de roata si vezi de unde se aude si ne spui apoi ce ai gasit si ce masina.
  13. da este din 2006 ianuarie parca prima inmatriculare, atuncea a fost fabricata in 2005. Am dat comanda pe autodoc de releu si bujii.
  14. in acel link in poza este releul nr1 , sa fie o legatura intre el si relul de bujii ?
  15. am scos mufa nu are nici un efect, cand opresc masina ea functioneaza , posibil sa imi dea clapeta pt ca dpf este pus pe off , zic si eu . Sa fie totusi de la releul de bujii ? o sa le schimb si bujiile si releul
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.