Salutari, sunt nou'venit in acest forum si mi se pare super ca exista asa ceva exclusiv pentru conducatorii de BMW Am o problema mai grava la masina (520D - 177CP din 2008) si as vrea sa stiu si parerea voastra... Acum o cateva zile am schimbat fulia de la alternator si la o zi dupa ce am scos-o din service (nu la reprezentanta) a inceput sa-mi vibreze masina foarte tare cand schimbam vitezele la peste 3000 de turatii. Dupa care in doar 2 zile s-a agravat atat de tare problema incat imi vibreaza imediat dupa pornire (in mers face si mai rau). M-am intors la mecanic si mi-a zis ca e volanta... :getlost: Tin sa spun ca inainte sa-mi schimbe fulia, masina nu vibra absolut deloc. Este posibil ca volanta sa se strice asa dintr-odata, imediat dupa ce am scos-o din service, sau mi-a facut vreo smecherie? PS: vreau sa precizez ca nu am cunostinte vaste in mecanica Va multumesc anticipat!