Jump to content

cristianbud

Members
  • Posts

    15
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    bmw

cristianbud's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-6

Reputation

  1. Deci nu ati inteles...am scos uleiul ce era in motor mai exact 5.5litri...am bagat patru litri de ulei curat,doar pt spalare, dupa 15 minute de relantiu am scos uleiu de spalat si am bagat alt ulei care a ramas in motor...oricum discutia nu era despre ulei ci de sunetul la rece de lant timp de 1 minut!
  2. am scos uleiu din motor..si am bagat 4 litri nou...am lasat sa toarca 10-15 min cu tot cu filtru si apoi am dat jos din nou si am facut schimbu+filtru! Am avut ulei la maxim!
  3. Cand am schimbat uleiul m-am uitat la lant si nu mi se parea uzat..nu am vazut nimic ne in regula...bineintele cat permite gaura busonului...sunetul totusi pare a fi ca si cum un intinzator nu apasa patina si lantul joaca...inainte sa schimb uleiul am facut si o spalare..adica am bagat 4 litri de ulei de aceeasi grupa am lasat motorul sa mearga vreo 10-15min am dat jos si bagat ulei castrol magnatec 5w40 dpf!
  4. Salut, am si eu o problema; masina in cauza, un bmw 520d 163cp motor M47! De vreo cateva zile, cand pornesc motorul (dimineata) la rece aud un zgomot de lant,patina! Dupa aproximativ un minut dispare si pot sa merg toata ziua,sa o turez oricat ca nu se mai aude deloc...masina are 283000km cu carte de service-uri, merge foarte bine nu am avut probleme nu consuma ulei(sunt familist nu merg sportiv)...astazi am facut schimbu de ulei crezând ca uleiul ar fi cauza...sunt curios dimineata cand o pornesc..intre timp daca puteti sa-mi dati ceva pareri! Multumesc
  5. Am o bujie arsa la cilindru nr4...bineinteles ca o schimb inainte sa ma duc la bmw pentru regenerare
  6. Nici la mine nu trage cum trebe,520d 163cp, a crescut destul de mult si consumu, la bord imi arata 140mii cu dpf insa la diagnoza au aparut mai multe erori de la dpf...in ianuarie am programare la bmw pentru regenerare...
  7. Nu stiu cum se face ca in alta tara( austria) de exemplu unde locuiesc eu, vezi bmw-uri de 300mii de km care merg brici, si foarte putini auzi sa se planga de problemele care le au altii in romania cu ele!!...e61 meu are 278000km si abea acum am ceva probleme la filtru de particule(trebuie curatat)..in rest masina nu are nici o bataie nici un joc absolut, o folosesc zilnic fac si drumuri foarte lungi si niciodata nu m-a lasat in strada! In familie am avut de toate 8 bmw-uri, toti foarte multumiti de ele!! Parerea mea este ca daca masina este intretinuta bine de la inceput nu are cum sa de-a atatea probleme de care vorbesc unii pe aici!!
  8. salut, ieri am fost la bmw la diagnoza si a iesit filtru de particule, zicea mecanicul de acolo ca asta e motivul pentru care a crescut consumu si masina nu trage cum ar trebui, Au zis ca trebuie o regenerare, astazi aflu cat ma costa solutia si manopera la ei! Pe langa filteu de particule mai era acolo o eroare la sonda lampda!
  9. Influenteaza si asta consumu si puterea? Adevaru este ca nu a fost desfacuta niciodata galeria sau intercooleru pentru curatare, pentru ca nu a fost nevoie! am sa incerc si asta sa o fac bineinteles cu cineva care se pricepe!!
  10. totusi, cand am scos mufa la debitmetru nu trebuia sa trepideze motoru sau stiu io ceva sa faca?
  11. ok nu 4.5...dar la un mers frumos 140 constant fara accelerari macar un 6 ma gandesc..totusi nu ii f mare diferenta la greutate intre asta si un e91 cu acelasi motor.. o sa-i fac o diagnoza zilele astea! pai de tras trage mai slab ca un e90 cu acelasi motor..am gandus unu si se simte diferenta!
  12. Am inteles inseamna ca nu e debitmetru! Masina are 278000 80% facuti in autobabda! toate serviceurile la zi!
  13. sincer nu am incercat inca! la diagnoza arata daca debitmetru este defect?
  14. Buna! Am un Bmw 520d e61 din 2006, masina merge bine zic eu, insa a conduso un prieten intr-o zi si mi-a zis ca nu trage cum trebuie, si el a avut o masina la fel! acuma problema este ca mie mi se pare ca consuma cam mult de exemplu...la autostrada mers constant 140 imi ia 7.5l...astazi am scos mufa de la debitmetru cu motoru pornit si nu s-a intamplat nimic,am lasat motoru sa mearga am dat o tura si tot la fel...la bord nu am nici un martor aprins nici o eroare...sa fie problema la debitmetru? mentionez ca inainte de asta am avut un 320d e45 150 de cai si nu vad nici o diferenta intre ele! Va multumesc
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.