Salutare tuturor, Am o problema destul de ciudata la un BMW E91 din 2010 cu motor N57, 245 CP. Am cumparat masina si la rece avea trepidatii foarte puternice, asa ca am pus-o pe tester: aveam erori pe modulul de bujii, clapete admisie, EGR, incalzitor motorina. Am curatat galeria de admisie care era plina de depuneri (am scapat de eroarea de clapete). EGR-ul l-am schimbat cu unul QWP (era problema electrica, nu avea depuneri prea mari). Am schimbat si releu bujii + set de 6 bujii - am scapat si de eroarea de bujii. Problema pornirii s-a rezolvat, dar doar partial . Masina inca avea mici trepidatii la pornire dimineata. Am pus-o iar pe tester - eroare 3FF1 (debitmetru). Am schimbat si debitmetrul cu unul din dezmembrari (de pe un seria 7 N57 - am luat doar senzorul), am probat si la cald trage bine si nu da erori. Acum dimineata insa, am pornit masina si are exact aceleasi trepidatii ca si cu celalalt debitmetru. Pot sa plec de pe loc direct dupa pornire si dupa cateva zeci de secunde nu mai trepideaza. Nu inteleg care poate sa fie problema, a mai intalnit cineva? Multumesc.