Jump to content

Imi pierde apa


CountPorcula

Recommended Posts

nu prea conteaza ce masina ai conteaza doar ca nu ar trebui sa se intample fenomenu` asta!

incearca sa aerisesti si sa faci amestec cu antigel(vine iarna) cand faci aerisire poate descoperi si pe unde curge...in orice caznu e normal!

INDIFERENT DE MARCA!

 

Cand deschizi un topic de genul asta trebuie sa dai cateva informatii despre masina ta.

Link to comment
Share on other sites

nu prea conteaza ce masina ai conteaza doar ca nu ar trebui sa se intample fenomenu` asta!

incearca sa aerisesti si sa faci amestec cu antigel(vine iarna) cand faci aerisire poate descoperi si pe unde curge...in orice caznu e normal!

INDIFERENT DE MARCA!

 

 

sa sti ca e perfect normal....

la e30 m10 fara vas de expansiune se intampla....asa am patit si nu era nici un furtun fisurat sau ceva probl la radiator....

prima data ar trebui sa stim exact despre ce masina, ce motor e vorba

pana atunci vorbim aiurea si ne dam cu presupusul

Link to comment
Share on other sites

Mai mult, eu l-am intrebat despre ce masina e vorba pentru ca am avut si eu problema lui, iar daca are acelasi tip de masina cu mine, i-as fi putut da mai multe sfaturi.

sal eu am un e36 si am exact aceeasi problema .nu am depistat pe unde curge (inca ) desi am verificat minutios ...cred ca se duce undeva (in habitaclu nu se duce sigur ca nu e spart caloriferu.in motor nu)deci ....?ah motor 1,8 is

Link to comment
Share on other sites

Mai mult, eu l-am intrebat despre ce masina e vorba pentru ca am avut si eu problema lui, iar daca are acelasi tip de masina cu mine, i-as fi putut da mai multe sfaturi.

sal eu am un e36 si am exact aceeasi problema .nu am depistat pe unde curge (inca ) desi am verificat minutios ...cred ca se duce undeva (in habitaclu nu se duce sigur ca nu e spart caloriferu.in motor nu)deci ....?ah motor 1,8 is

 

 

Ai verificat T-ul din spatele chiuloasei?

Link to comment
Share on other sites

sa sti ca e perfect normal....

la e30 m10 fara vas de expansiune se intampla....asa am patit si nu era nici un furtun fisurat sau ceva probl la radiator....

prima data ar trebui sa stim exact despre ce masina, ce motor e vorba

pana atunci vorbim aiurea si ne dam cu presupusul

 

Oricum vorbesti aiurea...

La nici un motor nu e normal sa piarda apa. La ubsonul ala e normal sa umbli la 2-3 ani cand schimbi antigelul.

 

 

Daca nu pierde pe la nici o conducta nici o garnitura nimic inseamna ca pierde apa PRIN MOTOR. Adica e garnitura de chiulasa arsa. In acest caz pierzi apa prin evacuare. Trebuie schimbata garnitura de chiulasa !

 

Se intampla sa piarda apa si pe la calorifer dar in acest caz spunem ca pierde tot prin circuitul de racire... E pozitionat la baza parbrizului pe partea cu soferul. ( cel putin la E36...)

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

sa sti ca e perfect normal....

la e30 m10 fara vas de expansiune se intampla....asa am patit si nu era nici un furtun fisurat sau ceva probl la radiator....

prima data ar trebui sa stim exact despre ce masina, ce motor e vorba

pana atunci vorbim aiurea si ne dam cu presupusul

 

Oricum vorbesti aiurea...

La nici un motor nu e normal sa piarda apa. La ubsonul ala e normal sa umbli la 2-3 ani cand schimbi antigelul.

 

 

Daca nu pierde pe la nici o conducta nici o garnitura nimic inseamna ca pierde apa PRIN MOTOR. Adica e garnitura de chiulasa arsa. In acest caz pierzi apa prin evacuare. Trebuie schimbata garnitura de chiulasa !

 

Se intampla sa piarda apa si pe la calorifer dar in acest caz spunem ca pierde tot prin circuitul de racire... E pozitionat la baza parbrizului pe partea cu soferul. ( cel putin la E36...)

sefu garnitura de chiulasa nu e dusa ...suspectez o imbinare ..revin mainee cu explicatii daca cumva aia e buba.merci oricum

Link to comment
Share on other sites

sa sti ca e perfect normal....

la e30 m10 fara vas de expansiune se intampla....asa am patit si nu era nici un furtun fisurat sau ceva probl la radiator....

prima data ar trebui sa stim exact despre ce masina, ce motor e vorba

pana atunci vorbim aiurea si ne dam cu presupusul

 

Oricum vorbesti aiurea...

La nici un motor nu e normal sa piarda apa. La ubsonul ala e normal sa umbli la 2-3 ani cand schimbi antigelul.

 

 

Daca nu pierde pe la nici o conducta nici o garnitura nimic inseamna ca pierde apa PRIN MOTOR. Adica e garnitura de chiulasa arsa. In acest caz pierzi apa prin evacuare. Trebuie schimbata garnitura de chiulasa !

 

Se intampla sa piarda apa si pe la calorifer dar in acest caz spunem ca pierde tot prin circuitul de racire... E pozitionat la baza parbrizului pe partea cu soferul. ( cel putin la E36...)

 

 

 

tu sti ce inseamna sa intre apa in motor?

 

sa sti ca e perfect normal....

la e30 m10 fara vas de expansiune se intampla....asa am patit si nu era nici un furtun fisurat sau ceva probl la radiator....

prima data ar trebui sa stim exact despre ce masina, ce motor e vorba

pana atunci vorbim aiurea si ne dam cu presupusul

 

Oricum vorbesti aiurea...

La nici un motor nu e normal sa piarda apa. La ubsonul ala e normal sa umbli la 2-3 ani cand schimbi antigelul.

 

 

Daca nu pierde pe la nici o conducta nici o garnitura nimic inseamna ca pierde apa PRIN MOTOR. Adica e garnitura de chiulasa arsa. In acest caz pierzi apa prin evacuare. Trebuie schimbata garnitura de chiulasa !

 

Se intampla sa piarda apa si pe la calorifer dar in acest caz spunem ca pierde tot prin circuitul de racire... E pozitionat la baza parbrizului pe partea cu soferul. ( cel putin la E36...)

 

 

 

tu sti ce inseamna sa intre apa in motor?

si eu ma refer la m10 dp e30 adica cel din poze

post-27029-1258137098_thumb.jpg

post-27029-1258137111_thumb.jpg

post-27029-1258137122_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Sal am un BMW 320d an 2000 model E46. am observat ca imi creaza si umpic de presiune cand deschid busonul de apa. E normal?

 

 

Mai deschide tu mult busosnul ala cand e fierbinte apa si o sa te miri de ce te-ai oparit pe maini sau pe fatza ! Da cap de pluta... ( scuze ) ! E normal ca apa fierbe la 100 de grade ! Asa mergeau trenurile cu aburi !

 

Presupun ca ai postat la katerinca pt ca-mi vine greu sa cred ca acum ai descoperit apa calda...

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

Logic ca stiam ca apa e fierbinte la urma urmei asta e rolul ei sa raceasca motorul, nu stiam daca trebuie sa creeze presiun. Am langa buson si un furtunas de aerisire care nu intra nicaieri pur si simplu e lasat in aer. Asa trebuie sa steie (la service asa au spus) eu nu stiu sigur. Din cauza presiunii si a caldurii poate iesii/evapora pe acolo? Voua cum va sta furtunasul (e chiar cel de langa buson un furtun subtire).
Link to comment
Share on other sites

Am mai scris 320d E46 (an 2000) o sa ii fac si ceva poze langa busonul de apa dar nu stiu cu ce ar putea ajuta. Eventual doar furtunasul care nu are nici o terminare. Voua cum va este furtunasul (cam 0.5 cm diametru) de langa buson are ceva legatura sau nu? . Daca e sa o iau logic apa fierbinte se transforma in vapor, vaporul iese prin furtunul respectiv si se poate sa fi gresit de la service cand au spus ca nu trebuie sa intre nicaieri si capatul sa steie in "aer".
Link to comment
Share on other sites

Si eu am problema asta la masina din semnatura. Problema era la furtunul care duce din robinetul electronic de la calorifer undeva in spatele chiulasei (bineinteles cel mai stramt loc)cum te uiti la motor. Acolo este un Y de plastic din care ies 2 furtune. Unul cu colier unul cu o mufa de plastic ca cel de la pompa de apa. Acea mufa de plastic are inauntrul ei un O-ring care la mine era mancat pe o portiune de 1 cm. Am fost cu furtunul in cauza la BMW Filaret unde am aflat ca O-ringul nu vine separat si ca trebuie sa cumpar furtunul cu totul ca sa primesc si O-ring. Pretul furtunului: 94 RON.

Pentru a ajunge la Y trebuie scos filtrul de polen si apoi "vasul" in care se trange apa de sub filtrul cu ajutorul unui torx (nu mai stiu exact marimea). Sunt 4 suruburi. Apoi prin dreapta stanga masinii (partea soferului) se vede Y de care vorbesc. Atentie daca motorul este cald ca sunt multe lucruri fierbinti pe acolo.

post-1639-1258321630_thumb.jpg

Edited by Taz
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.