Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/02/13 in Posts

  1. da, de exemplu eu sunt cocalar, similea e manelist iar verssatu e fotbalist, care-i problema ? cand ne adunam toti trei facem senzatie in sat.
    3 points
  2. Pai tu de 1 an cauti masina, vrei ceva pomana sau sa iti dea cineva gratis una...
    2 points
  3. urata e sa-mi bag pula... si 6000 de euro ?
    1 point
  4. N-or fi da' nu vorbim aici de vreo meserie uitata in timp. Mai greu e sa pui chiulasa aia si sa reglezi totul de la zero cand reconstruiesti motorul. Bricktop are nevoie doar de o reglare de finete sa zicem. Mecanicul o sa dea capacul jos si pe urma invartind motorul "la mana" verifica tolerantele cu o lera si face mici reglaje unde e cazul. Simple as that.
    1 point
  5. DA, cu precizarea ca cei din MH sunt o combinatie de manelo-houseri.
    1 point
  6. huo harasel varu, ca are grija fratili tau, dor nu fac io boscheteala cu sidiurili tali bre serif.
    1 point
  7. pai numai ecologistii fac asa. Io le dau cu bolta, in masina altora, pe trapa. Alea imi plac cel mai mult. Pole, baros, vezi ca cd-ul ala aniversar al lui Mihaita Piticul il vreau inapoi, nezgariat. M-ai inteles? LOL
    1 point
  8. Am revenit la vechea pasiune Style 95 pt arcuri raman la H&R , pe sapt viitoare sper sa am timp sa le montez http://img11.imageshack.us/img11/1291/img1231gv.jpg Uploaded with ImageShack.us http://img534.imageshack.us/img534/7875/img0903o.jpg Uploaded with ImageShack.us
    1 point
  9. F10 este foarte mare,daca nu ma insel are in jur de 4,9 metri,fata de 4,6 metri cat are F30,din punctul asta de vedere nu exista discutie.La ce motor te referi ?
    1 point
  10. ) imi incearca maine te rog ca joi este bagarea de seama. Daca nu esti interesat pastreaza-ti opiniile pentru tine. Daca tot esti asa curios vino cu banii te plimbi cu masina mergem cu ea la reprezentanta si te vei convinge ca masina merge f bine . multumesc
    1 point
  11. cand au crescut puterea de la 177 Cp la 184 Cp pe N47 au crescut si cuplul de la 350 Nm la 380 Nm
    1 point
  12. eu cred ca nu a fost nici o prblema pana la urma cu masina.dac era nu o primea inapoi asa de repede,chiar daca dovedea ca a fost cumparator de buna credinta.ce s-a intamplat dupa,na,ghinion...
    1 point
  13. Ai degeaba iPad. Absolut degeaba, daca nu-ti pui la semnatura "sent from my super nemaipomenit si de neegalat iPad" Daca nu stii cum se face, vezi ca era pe forum unul expert in asa ceva.
    1 point
  14. Eu stau si ma gandesc ce probleme au cate unii.... Ca sa poti spune ca ai un consum mai mare cu 0.8% , la acelasi drum facut de mai multe ori..asa cum au spus si colegii trebuie tinut cont de 1 milion de factori...unul esential l-ai spus si tu din start...ai scos consum mai bun cand era cald afara, decat in martie, cand era mai frig...si asta e o cauza... Pe urma eu stau si ma gandesc...oare cate accelerari, sau cate plecari subturate ai avut...?Mi-e greu sa cred ca poti conduce pe acelasi drum, destul de lung, de doua ori , in acelasi regim, in acelasi stil.... Gandeste-te ca poate atunci cand ti-a consumat mai mult, probabil ai stat cu 30 de minute in plus, pe loc, cu motorul pornit...de asemenea ai luat in calcul uzura masinii? Tu ori ai deschis topicul asta la caterinca, ori te plictisesti teribil....parerea mea, bineinteles....
    1 point
  15. H3llow33N eu zic sa stai linistit, masina ta nu are nimic... Problema ta e la mansarda (nu o lua ca pe o jignire sau un atac la persoana, dar pur si simplu am impresia ca ti-a intrat in cap chestia asta ca masina consuma mult si acum ti se pare suspect orice variatie de consum, oricat de mica) . Si nu mai compara consumul de acum 2 ani cu cel actual, sunt prea multi factori care il pot influenta. O variatie cu pana la 1 litru la 100km eu zic ca e in "limitele normalului" Daca tot vrei sa faci ceva schimba uleiul si filtrele mai devreme (pe la 9-10mii km)
    1 point
  16. Ca sa nu o mai frecam pe toate partile aiurea. Am stat si m-am gandit bine inainte sa mi se para ciudat consumul. Daca imi consuma 15 timp de 3 ani nu ziceam nimic da mi se pare suspect ca a crescut in 2 ani mult! Care ar putea fi cauzele de natura mecanica/electronica ce pot duce la cresterea consumului?
    1 point
  17. Sunt de evitat rotatiile pana la capat de cursa si mai ales pe loc....
    -1 points
  18. patit la fel, rezolvat prin efectuarea geometriei.
    -1 points
  19. Daca e de 130kw(177cp) atunci nu e motorul in cauza cu efficient dynamics. Acela are 163cp. Verifica intai lista optiunilor dupa VIN.
    -1 points
  20. e normal sa iti arunce daca motorul e oprit si faci manevre, se face presiune... nu mai fa asa sau risti sa ramai fara alternator
    -1 points
  21. Ai citit acest topica banuiesc mai intai, nu? :frantics:
    -1 points
  22. Celui din postul #2004 nu am ce sa ii spun, cel din postul #2004 este un service care isi ia preponderent clienti de pe acest forum(dupa ce am citit pe acest topic am inteles ca a cam promovat acest tip de defect la N47, bravo lui, manopera si piesele costa ceva la N47) Insa pe tine te-as intreba daca ai acest tip de motor si daca il ai daca ai avut lantul rupt, sau cate N47 cu lant rupt ai vazut?
    -1 points
  23. azi s au schimbat telescoape fata+flanse amortizoare+ brat stanga fata. pret 6200
    -1 points
  24. Cand ai fecundat ideea asta te-ai uitat in oglinda ? Sau te-ai plasat direct in elita. Te crezi interesant cu parul ala ? Probabil de la Lasik nu mai ginesti bine.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.